Dagcafé
+17
Burn
Caro
Qiara
Lynn_
Jordana
Chocolate Cookie
May
Kabouter
Jelin
Minx
VeryCherry
Try
girli
Suus
Snoes
Moezie
Rovine
21 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Dagcafé
nee, ik ou niet van lang wachten. Gewoon een datum en wie komt, die komt. Ja, er zijn wat meiden uit het noorden maar ook uit het zuiden.. Het wordt dus Utrecht, das ook leuke borrel/terrasstad. En verder heef het niets te maken met het feit dat ik dan lekker op de fiets kom!!!toetje_ schreef:Smikkell schreef:Utrecht, dat ik lekker centraalProudMama schreef:Waar wordt de meeting ergens?
Ja, gewoon utrecht doen. Op een zaterdag of zondag overdag. En niet te lang wachten natuurlijk
Gast- Gast
Smikkell schreef:nee, ik ou niet van lang wachten. Gewoon een datum en wie komt, die komt. Ja, er zijn wat meiden uit het noorden maar ook uit het zuiden.. Het wordt dus Utrecht, das ook leuke borrel/terrasstad. En verder heef het niets te maken met het feit dat ik dan lekker op de fiets kom!!!toetje_ schreef:Smikkell schreef:Utrecht, dat ik lekker centraalProudMama schreef:Waar wordt de meeting ergens?
Ja, gewoon utrecht doen. Op een zaterdag of zondag overdag. En niet te lang wachten natuurlijk
Gast- Gast
Vreugd denk ik, van vreugde? Anyway, goed plan!Tullow schreef:Suus schreef:Dan reis ik ook wel meeTullow schreef:_Donnaa schreef:Ja, en het maakt me dan ook niet uit waar het is haha, als ik er maar met de trein kan komen.. En er moet iemand op het station zijn, want ik ben geen held in de centrums van grote steden, whaha..Smikkell schreef:Daar moet je zeker bij zijn, Donna. we willen jou ook allemaal zien en een drankje met je drinken.
Weet iemand wat het weer doet de komende tijd?
We kunnen wel samen reizen Ik kom ook uit het hoge noorden
Hoe meer zielen, hoe meer vreugt (met een d of t?)
Gast- Gast
Hoe je het schrijft doet niets af aan het het gevoel zelfTullow schreef:
Wein met ei is ook net zo lekker...
Gast- Gast
Inderdaad, met een D. Vreugd dus_Donnaa schreef:Vreugd denk ik, van vreugde? Anyway, goed plan!Tullow schreef:Suus schreef:Dan reis ik ook wel meeTullow schreef:_Donnaa schreef:Ja, en het maakt me dan ook niet uit waar het is haha, als ik er maar met de trein kan komen.. En er moet iemand op het station zijn, want ik ben geen held in de centrums van grote steden, whaha..Smikkell schreef:Daar moet je zeker bij zijn, Donna. we willen jou ook allemaal zien en een drankje met je drinken.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Haha dat is waar!
Ik moet trouwens wel elke zaterdag werken, dus een zondag zou leuk zijn
Ik moet trouwens wel elke zaterdag werken, dus een zondag zou leuk zijn
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Beetje jammer alleen dat het vanaf volgende week weer gaat regenen..
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Dat zegt dan meer over de hoeveelheid boodschappen die je hebt gedaanJade schreef:jeetje mina.. ik ben even boodschappen doen en mis meteen 10 pagina's
Gast- Gast
Tullow schreef:Suus schreef:Dan reis ik ook wel meeTullow schreef:_Donnaa schreef:Ja, en het maakt me dan ook niet uit waar het is haha, als ik er maar met de trein kan komen.. En er moet iemand op het station zijn, want ik ben geen held in de centrums van grote steden, whaha..Smikkell schreef:Daar moet je zeker bij zijn, Donna. we willen jou ook allemaal zien en een drankje met je drinken.
Ligt er aan wanneer, dan zou ik ook nog mee kunnen reizen!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik heb nog nooit gezien dat ze 2 weken vooruit echt goed konden voorspellen.. In april zit vast wel een mooie zondagtoetje_ schreef:Beetje jammer alleen dat het vanaf volgende week weer gaat regenen..
Gast- Gast
toetje_ schreef:Beetje jammer alleen dat het vanaf volgende week weer gaat regenen..
volgens mij gaat het niet regenen hoor, wel wat bewolking.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat zegt dan meer over de hoeveelheid boodschappen die je hebt gedaanJade schreef:jeetje mina.. ik ben even boodschappen doen en mis meteen 10 pagina's
haha dat valt wel mee hoor!
Al moet ik zeggen.. mn vriend eet geen varkensvlees.. dus ik heb alle verpakkingen zo'n beetje nagelopen.. om zeker te weten dat ik hem dat ook niet voorschotel.. maar vleeswaren zonder varken = een hel!
oja en k moest nog naar de drogist om massage olie te kopen
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik heb nog nooit gezien dat ze 2 weken vooruit echt goed konden voorspellen.. In april zit vast wel een mooie zondagtoetje_ schreef:Beetje jammer alleen dat het vanaf volgende week weer gaat regenen..
Ik zeg zondag de 17e (maar dat is dan ook de enige zondag dat ik vrij ben haha)
Toet- Lady Post-a-lot
Ze bedoelt gewoon dat ze heel snel wil.._Donnaa schreef:Ik heb nog nooit gezien dat ze 2 weken vooruit echt goed konden voorspellen.. In april zit vast wel een mooie zondagtoetje_ schreef:Beetje jammer alleen dat het vanaf volgende week weer gaat regenen..
Gast- Gast
Over boodschappen doen gesproken: Iemand liet mij voor met de woorden: Ga maar eerst hoor, je kan vast niet meer zo lang staan met een dikke buik.
Gast- Gast
Lily schreef:toetje_ schreef:Beetje jammer alleen dat het vanaf volgende week weer gaat regenen..
volgens mij gaat het niet regenen hoor, wel wat bewolking.
http://www.buienradar.nl/weersverwachting-per-plaats.aspx?modus=dag&bron=3
Toet- Lady Post-a-lot
Oh nee 17 april kan ik niet
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Is er ietsProudMama schreef:Smikkell schreef:nee, ik ou niet van lang wachten. Gewoon een datum en wie komt, die komt. Ja, er zijn wat meiden uit het noorden maar ook uit het zuiden.. Het wordt dus Utrecht, das ook leuke borrel/terrasstad. En verder heef het niets te maken met het feit dat ik dan lekker op de fiets kom!!!toetje_ schreef:Smikkell schreef:Utrecht, dat ik lekker centraalProudMama schreef:Waar wordt de meeting ergens?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Over boodschappen doen gesproken: Iemand liet mij voor met de woorden: Ga maar eerst hoor, je kan vast niet meer zo lang staan met een dikke buik.
haha daar moet je gewoon misbruik van maken!
Gast- Gast
17 april ben ik wel brak, ga 16 april naar een bierfestival
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: