Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+17
Burn
Caro
Qiara
Lynn_
Jordana
Chocolate Cookie
May
Kabouter
Jelin
Minx
VeryCherry
Try
girli
Suus
Snoes
Moezie
Rovine
21 plaatsers

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 22:26

Ik snap Alex aan de ene kant wel, al had ik de opmerking zelf niet geplaatst maar 'm alleen maar gedacht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 22:27

_Donnaa schreef:
Alex schreef:
_Donnaa schreef:
Alex schreef:Ik wilde dat ik me alleen om dat soort dingen 'druk' hoefde te maken, Donnaa.
Het is toch niet te vergelijken? En ik had zo`n opmerking wel verwacht, jammer..

Jammer inderdaad dat jij dan gelijk zo reageert. Het was gewoon een opmerking met een knipoog, blijkbaar moet ik die er letterlijk achter zetten.
Ja, ik kan niet ruiken wat voor 'toon' er achter zit Wink

Zou wel makkelijker zijn soms, he? Ik bedoelde het niet rot naar je ofzo, dat ik vind dat de dingen waar jij van baalt niet van wereldformaat zijn en die van mij wel. Ik baal van mijn situatie, jij van de jouwe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 22:28

Storm schreef:Ik snap Alex aan de ene kant wel, al had ik de opmerking zelf niet geplaatst maar 'm alleen maar gedacht.
Ik had 'm verwacht zoals ik al zei.. Maar mag je dan niet iets plaatsen wat minder erg is??

Eerst werden hier hele pagina`s vol gepraat over eetstoornissen en slaaptekort en toen voelde een deel van de forumsters zich al bezwaard om nog iets leuks te plaatsen en nu mag je niet meer balen om iets simpels, want er is iemand ontslagen..

Jeeeej!
bounce

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 22:29

Alex schreef:

Zou wel makkelijker zijn soms, he? Ik bedoelde het niet rot naar je ofzo, dat ik vind dat de dingen waar jij van baalt niet van wereldformaat zijn en die van mij wel. Ik baal van mijn situatie, jij van de jouwe.
Ik bedoel het ook niet rot.. Maar ergens van balen hoeft niet altijd van wereldformaat te zijn..

Maargoed, dat loopt in dit topic sowieso wel vaker mis, zie vorige post. Die ik trouwens niet persoonlijk tegen jou bedoel, maar gewoon in het algemeen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Caro do 24 maa 2011 - 22:29

Ik snap echt echt echt echt dat Alex nu enorm pissig en emotioneel is, maar verder wel eens met Donnaa.

Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 22:30

_Donnaa schreef:
Storm schreef:Ik snap Alex aan de ene kant wel, al had ik de opmerking zelf niet geplaatst maar 'm alleen maar gedacht.
Ik had 'm verwacht zoals ik al zei.. Maar mag je dan niet iets plaatsen wat minder erg is??

Eerst werden hier hele pagina`s vol gepraat over eetstoornissen en slaaptekort en toen voelde een deel van de forumsters zich al bezwaard om nog iets leuks te plaatsen en nu mag je niet meer balen om iets simpels, want er is iemand ontslagen..

Jeeeej!
bounce
Lol, daarom zei ik ook dat ik 'm zelf niet geplaatst zou hebben, want de opmerking is wel een beetje onredelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 22:32

En je mag plaatsen wat je wilt, daar is het toch een dagcafe voor smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 22:35

Storm schreef:En je mag plaatsen wat je wilt, daar is het toch een dagcafe voor smile
Absoluut.. En ik snap ook wel dat mensen zo denken, anders had ik die opmerking namelijk niet verwacht, of die nou wel of niet met een knipoog is staat er los van. Maar eigenlijk zou je het niet eens moeten denken, juist omdat het het dagcafé is zeg maar.. smile

Maar het is ook niet de bedoeling dat je je bezwaard voelt om iets leuks of gezelligs te plaatsen en ik weet dat dat wel zo is (geweest)..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 22:37

_Donnaa schreef:
Storm schreef:En je mag plaatsen wat je wilt, daar is het toch een dagcafe voor smile
Absoluut.. En ik snap ook wel dat mensen zo denken, anders had ik die opmerking namelijk niet verwacht, of die nou wel of niet met een knipoog is staat er los van. Maar eigenlijk zou je het niet eens moeten denken, juist omdat het het dagcafé is zeg maar.. smile

Maar het is ook niet de bedoeling dat je je bezwaard voelt om iets leuks of gezelligs te plaatsen en ik weet dat dat wel zo is (geweest)..

+1... t gaat om de juiste balans Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Burn do 24 maa 2011 - 22:38

Goedemorgen! smile

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 22:38

nou dames dan heb ik nu een vraag voor jullie, ik heb binnenkort een feest en het thema is beauty & de nerd, nja een beauty ben ik niet echt dus wil als nerd, maar wat doe je dan in hemelsnaam aan :S scratch

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 22:38

Mijn opmerking wordt wel volledig verkeerd gelezen en behoorlijk opgeblazen. Jeetje ik denk voortaan wel 10x na voordat ik nog eens iets zeg. Ik bedoelde heel die opmerking niet onredelijk, niet lullig en het was zelfs geen 'ikbenzieligwantikbenontslagendusjemaaktjedrukomniks-opmerking'. Echt jammer dit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 22:40

Zo kwam het wel een beetje over, maar goed je bedoelde het niet zo dus zand erover dan maar? Niet alles hoeft onder een vergrootglas gelegd te worden natuurlijk smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 22:41

Lily schreef:nou dames dan heb ik nu een vraag voor jullie, ik heb binnenkort een feest en het thema is beauty & de nerd, nja een beauty ben ik niet echt dus wil als nerd, maar wat doe je dan in hemelsnaam aan :S scratch

Hoge sokken..... van die gympies... blouse... hoog opgetrokken broek met bretels... scheiding of 2 staartjes en dan een bril met als tussenstuk een pleister die t bijeenhoudt..:P

Dagcafé - Pagina 17 Istockphoto_5639054-nerd-student-with-retro-glasses-and-pink-wallpaper

zoiets alleen dan vrouwelijke versie smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Burn do 24 maa 2011 - 22:41

Lily schreef:nou dames dan heb ik nu een vraag voor jullie, ik heb binnenkort een feest en het thema is beauty & de nerd, nja een beauty ben ik niet echt dus wil als nerd, maar wat doe je dan in hemelsnaam aan :S scratch

Ehm, ik had een rokje ofzo aan, paar kniekousen eronder, je haar plat of in 2 van die staartjes. Brilletje op, sproetjes..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 22:43

Goedemorgen dames!

Wat klote Alex Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 22:43

Alex schreef:Mijn opmerking wordt wel volledig verkeerd gelezen en behoorlijk opgeblazen. Jeetje ik denk voortaan wel 10x na voordat ik nog eens iets zeg. Ik bedoelde heel die opmerking niet onredelijk, niet lullig en het was zelfs geen 'ikbenzieligwantikbenontslagendusjemaaktjedrukomniks-opmerking'. Echt jammer dit.
Uh, ik heb toch gezegd dat ik het ook niet rot bedoel en daarna heb ik in het algemeen gesproken.

Jij bedoelde het met een knipoog, klaar. Maar zulke opmerkingen komen vaker voorbij zonder knipoog en zo niet dan voel je wel dat het gedacht wordt. En dat vind ik jammer, juist omdat dit het dagcafé is.

Maar zoals ik een paar posts geleden al zei; dit is in het algemeen en niet persoonlijk tegen jou.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 22:43

nah ik heb kort haar dus staartjes gaat niet lukken, hmm zat zelf al te denken aan een foute kledingcombi a la ugly betty. Denk dat ik binnenkort maar eens even het goed binnenloop :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 22:45

Lily schreef:nah ik heb kort haar dus staartjes gaat niet lukken, hmm zat zelf al te denken aan een foute kledingcombi a la ugly betty. Denk dat ik binnenkort maar eens even het goed binnenloop :P

moet lukken smile of de kringloop:D

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Burn do 24 maa 2011 - 22:47

Lily schreef:nah ik heb kort haar dus staartjes gaat niet lukken, hmm zat zelf al te denken aan een foute kledingcombi a la ugly betty. Denk dat ik binnenkort maar eens even het goed binnenloop :P

Dan zal ik je haar plat op je hoofd doen ofzo! En uiteraard de bretels niet vergeten..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 22:47

Storm schreef:Zo kwam het wel een beetje over, maar goed je bedoelde het niet zo dus zand erover dan maar? Niet alles hoeft onder een vergrootglas gelegd te worden natuurlijk smile

Dank je wel.

En normaal zou ik heus niet zo reageren maar ik heb de pest in mijn lijf en heb helemaal geen zin om me te moeten verantwoorden over hoe ik iets bedoel. Ik heb in ieder geval niets lullig bedoeld of gedacht.

Donnaa, tis al goed. Ik ben een beetje opgefokt en gevoelig. Komt goed, ik vind je nog steeds lief Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 22:48

@ sanniej, ja een kringloop zit hier in de buurt niet. En bretels liggen geloof ik bij m`n ouder nog in de carnavalsdoos. En ik zat te denken om me haar helemaal te touperen a la zo`n professor of is dat niks?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 22:48

Natuurlijk dat snap ik! Me loves u 2, maar m`n laatste posts moet je je dus echt niets van aantrekken, want die zijn algemeen ook al zijn die posts wel voortgekomen uit je opmerking.. :-)

Het was een handig opstapje om even m`n hart te luchten wat ik soms van het dagcafé vind.. laughcry


Laatst aangepast door _Donnaa op do 24 maa 2011 - 22:49; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 22:49

heh das jammer Wink
ja dat kun je ook doen, maar dan ben je een gestoorde professor smile Ook leuk Very Happy

Ik ben (weer eens:P) douchen tot straks!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 22:50

Eind goed, al goed.

Ik ga even bellen met de rechtsbijstandmeneer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum