Dagcafé
+17
Burn
Caro
Qiara
Lynn_
Jordana
Chocolate Cookie
May
Kabouter
Jelin
Minx
VeryCherry
Try
girli
Suus
Snoes
Moezie
Rovine
21 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
kwasten van de action zijn wel niet zo geweldig, maar goed dat ik dit lees, we moeten nog wat plekjes bijwerken en moet nieuwe kwasten hebben haha.
Gast- Gast
Ik zit moed te verzamelen om op de fiets te stappen.
Hang nu achter de laptop en heb de BSB eens aangezet. Whaha, even jeugdsentiment.
Hang nu achter de laptop en heb de BSB eens aangezet. Whaha, even jeugdsentiment.
Gast- Gast
Ik schrok ook wel toen ik het bedrag hoorde had zelf iets van 80 euro ingedachte!
Gast- Gast
Lily schreef:kwasten van de action zijn wel niet zo geweldig, maar goed dat ik dit lees, we moeten nog wat plekjes bijwerken en moet nieuwe kwasten hebben haha.
klopt! ze verliezen haartjes, en die blijven dan op je net gelakte kozijntjes zitten
Gast- Gast
ProudMama schreef:Alex:
Kom je zo ff op msn?!
neeee we moeten haar een schop onder haar kont geven om op de fiets te gaan
Gast- Gast
Jade schreef:Lily schreef:kwasten van de action zijn wel niet zo geweldig, maar goed dat ik dit lees, we moeten nog wat plekjes bijwerken en moet nieuwe kwasten hebben haha.
klopt! ze verliezen haartjes, en die blijven dan op je net gelakte kozijntjes zitten
Daar heb ik eigenlijks geen last van, als ik zie dat er 1 langere is/uitsteekt trek ik hem eruit!
En ach als je ziet hoe het hier geschilderd is
Echt niet normaal als ik dat weer fatsoenlijk wil krijgen moet ik alles wel 3x schuren!
Gelukkig is het een huurhuisje en hebben we allebei zoiets alles om deze kleuren eraf te krijgen!
Dus het hoeft niet zo super netjes
Gast- Gast
Jade schreef:ProudMama schreef:Alex:
Kom je zo ff op msn?!
Op de fiets kan ik ook msn'en
Gast- Gast
Alex schreef:Jade schreef:ProudMama schreef:Alex:
Kom je zo ff op msn?!
Op de fiets kan ik ook msn'en
oei.. dat vind ik knap kijk je wel uit?
Gast- Gast
Jade schreef:Lily schreef:kwasten van de action zijn wel niet zo geweldig, maar goed dat ik dit lees, we moeten nog wat plekjes bijwerken en moet nieuwe kwasten hebben haha.
dat ga je tegen door ze eerst in een bakje met water te zetten of een keer goed te kwasten op je hand (hoop dat je snapt wat ik bedoel) en dan heb je er geen of weinig last van. Ik heb er last van dat ze haren helemaal uit elkaar gaan staan en dan kan je al die randjes niet meer netjes doen. Mja voor dat geld .... dezelfde maat kwast bij de karwei 3/4/5 euro bij de action iets van 60 ct
Gast- Gast
Over twee uur kunnen we pas weer naar huis, gelukkig was de post op tijd en was m'n Viva er ook al. Een weekje eerder dan ik dacht, abbo zou pas volgende week ingaan.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Alex schreef:Ik heb ineens tijd zat voor het huishouden, voor de sportschool, ideaal Reden is wat minder natuurlijk
Oh ja en ik moest morgen werken. Nu niet meer Jeej!
Gast- Gast
Mocht iemand nog lekker willen online shoppen, dit is wel de moeite waard om ff te neuzen
Hallo,Bij dress-for-less ontvang je nu 70% korting omdat ze aan het ombouwen zijn! Neem snel een kijkje!http://www.dress-for-less.n/newsletter/NLD_110325.html
Hallo,Bij dress-for-less ontvang je nu 70% korting omdat ze aan het ombouwen zijn! Neem snel een kijkje!http://www.dress-for-less.n/newsletter/NLD_110325.html
Gast- Gast
Er gaat pas om half vijf weer een bus en hij lest van drie tot vier. Gelukkig mag hij in mei weer afzwemmen, ik hoef nog maar even
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Alex schreef:Alex schreef:Ik heb ineens tijd zat voor het huishouden, voor de sportschool, ideaal Reden is wat minder natuurlijk
Oh ja en ik moest morgen werken. Nu niet meer Jeej!
ja.. dan moet je er maar even 'verplicht' van genieten toch?
Gast- Gast
Serieus.. Ik heb dus een lange legging aan met ballerina`s eronder.. Dacht altijd dat ik er worstenpoten in zou krijgen, maar dat is helemaal niet zo.. M`n kuiten lijken gewoon dun..
Wie heeft voor mij de tip van lange zomer leggings? H&M maybe? Want thermo`s doe ik in de zomer niet aan natuurlijk!
Wie heeft voor mij de tip van lange zomer leggings? H&M maybe? Want thermo`s doe ik in de zomer niet aan natuurlijk!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Serieus.. Ik heb dus een lange legging aan met ballerina`s eronder.. Dacht altijd dat ik er worstenpoten in zou krijgen, maar dat is helemaal niet zo.. M`n kuiten lijken gewoon dun..
H&M zou kunnen inderdaad, of Hema?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Serieus.. Ik heb dus een lange legging aan met ballerina`s eronder.. Dacht altijd dat ik er worstenpoten in zou krijgen, maar dat is helemaal niet zo.. M`n kuiten lijken gewoon dun..
steps!
Gast- Gast
Ik heb fijne lange, dunne leggings van de Zeeman, en die zijn ook fijn qua kwaliteit.
Gast- Gast
heeft de action die dingen ook niet?
edit, hoe valt de kleding bij dress for less, klein, groot, normaal?
edit, hoe valt de kleding bij dress for less, klein, groot, normaal?
Laatst aangepast door Lily op vr 25 maa 2011 - 2:50; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: