Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+17
Burn
Caro
Qiara
Lynn_
Jordana
Chocolate Cookie
May
Kabouter
Jelin
Minx
VeryCherry
Try
girli
Suus
Snoes
Moezie
Rovine
21 plaatsers

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 22:04

Ja maar nu is alex ontslagen en heeft ze dus nog recht op WW, neemt ze zelf ontslag dan heeft ze daar geen recht op. Maar wat de consequenties zijn die je baas heeft gezegd die weet ik niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 22:05

Nobucta schreef:Dat dacht ik dus ook, daarom vraag ik het.

Al kan ik me voorstellen dat je er zo weinig ruchtbaarheid aan wilt geven, zeker als je in een klein wereldje werkt.

Alex, kijk in elk geval enorm uit voor je iets tekent! Het kan best dat daarmee je recht op WW vervalt, wanneer je akkoord gaat met je ontslag. Als hij je vraagt iets te tekenen, neem het dan mee naar huis en laat iemand die er verstand van heeft of er even met een heldere blik naar kan kijken het even doorlezen. Laat je niet intimideren nu.

+1.

Wij hebben toevallig een soort dezelfde achtige situatie thuis en gaan dr nu een (pro deo) advocaat naar laten kijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 22:07

Lily schreef:Ja maar nu is alex ontslagen en heeft ze dus nog recht op WW, neemt ze zelf ontslag dan heeft ze daar geen recht op. Maar wat de consequenties zijn die je baas heeft gezegd die weet ik niet.
Ze gaat wel akkoord met haar ontslag, ik weet niet hoe het dan zit hoor..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 22:08

_Donnaa schreef:
Lily schreef:Ja maar nu is alex ontslagen en heeft ze dus nog recht op WW, neemt ze zelf ontslag dan heeft ze daar geen recht op. Maar wat de consequenties zijn die je baas heeft gezegd die weet ik niet.
Ze gaat wel akkoord met haar ontslag, ik weet niet hoe het dan zit hoor..

met wederzijds goedvinden heb je geen recht op een ww

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 22:10

aha oke. Maar dat is toch gek aan de ene kant. Wat als je bezwaar maakt tegen je ontslag? Je kan er toch niet veel aan doen lijkt mij :S

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 22:11

Als ik ervoor kies om de baas het ontslag aan te laten vragen kost het hem geld en tijd. Het liefst zou ik dat doen om hem een hak te zetten. Daarbij wil ik wel weten hoe het zit met recht op WW als ik met zijn voorstel akkoord ga. Ik heb rechtsbijstand dus ik ga zo eens bellen voor advies. Nu heb ik heel hard Anouk aanstaan, pest ik gelijk de buren (like I care).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 22:13

Alex schreef:Als ik ervoor kies om de baas het ontslag aan te laten vragen kost het hem geld en tijd. Het liefst zou ik dat doen om hem een hak te zetten. Daarbij wil ik wel weten hoe het zit met recht op WW als ik met zijn voorstel akkoord ga. Ik heb rechtsbijstand dus ik ga zo eens bellen voor advies. Nu heb ik heel hard Anouk aanstaan, pest ik gelijk de buren (like I care).

als je akkoord gaat (dus wederzijds goedvinden) heb je volgens mij geen recht op ww.
Jou baas moet dan een brief schrijven naar het uwv waar in staat dat jij niet akkoord gaat met je ontslag maar dat hij je ontslaat wegens blablabla omstandigheden.

en lekker anouk aan laten staan Wink


Laatst aangepast door Sannie89 op do 24 maa 2011 - 22:14; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 22:14

Ik baal er eigenlijk van dat ik W. vanochtend tegenkwam, slecht begin van het weekend..

En ik baal ook dat ik niet kan karten, want ik kan geen helm op door m`n nieuwe piercing, dan komt er teveel druk op.. Gatver..

Ik baal dus..
angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 22:15

Das balen donna..... nog wel leuke dingen in het vooruitzicht dan?

Mijn weekend begint di (school), woensdag eigenlijk pas.. jeuj smile
Nu eventjes nog wat school dingetjes afronden. kan ik het weer laten aftekenen door mn praktijkbegeleider smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 22:16

welke nieuwe piercing heb je Donnaa?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Suus do 24 maa 2011 - 22:16

Pff, wat een gedoe, Alex! Succes met het uitzoeken van alles!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 22:16

Ja, ik ga wel mee naar het karten.. Ik hoop dat ik nog zo`n 'muts' kan regelen die motorcrossers ook op hebben, voor onder de helm, dan kan ik wel karten.. Fijn voor m`n haar ook :P..

Maar ach, drankje drinken terwijl de rest zich voor lul zet is ook best leuk..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 22:18

Ik wilde dat ik me alleen om dat soort dingen 'druk' hoefde te maken, Donnaa.

Ik ga sowieso NIET akkoord met het ontslag, ik wil hoe dan ook het recht op WW houden, stel dat ik niks vind voor 1 mei dan heb ik het nodig. Ik heb wel een huis en een kind (vooral die laatste is belangrijk).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 22:18

Lily schreef:welke nieuwe piercing heb je Donnaa?

Ja, ergens halverwege m`n oor. Snug heet het, kan je wel googlen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 22:19

Alex schreef:Ik wilde dat ik me alleen om dat soort dingen 'druk' hoefde te maken, Donnaa.

Ik ga sowieso NIET akkoord met het ontslag, ik wil hoe dan ook het recht op WW houden, stel dat ik niks vind voor 1 mei dan heb ik het nodig. Ik heb wel een huis en een kind (vooral die laatste is belangrijk).

daarom!! Ik zou het toch wel even goed uitzoeken hoor!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 22:19

het gewoon allemaal even goed uitzoeken alex en anders even het UWV of rechtsbijstand bellen voor informatie.

@ Donnaa, hier bij de kartbanen liggen er wel altijd van die mutsjes ivm hygiëne, hoop voor je dat je toch leuk mee kan doen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 22:20

Alex schreef:Ik wilde dat ik me alleen om dat soort dingen 'druk' hoefde te maken, Donnaa.
Het is toch niet te vergelijken? En ik had zo`n opmerking wel verwacht, jammer..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Rovine do 24 maa 2011 - 22:21

Gossie. Ik kreeg net een bloemetje en een kaartje, ondertekend door alle collega's. Ik mag ook referenties vragen aan ze. Nu blijkt mijn reden van ontslag te zijn omdat er te weinig werkzaamheden zijn die aansluiten bij mijn interesse. Ben er erg blij mee.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 22:21

Nobucta schreef:Gossie. Ik kreeg net een bloemetje en een kaartje, ondertekend door alle collega's. Ik mag ook referenties vragen aan ze. Nu blijkt mijn reden van ontslag te zijn omdat er te weinig werkzaamheden zijn die aansluiten bij mijn interesse. Ben er erg blij mee.
Ik ben dan weer zo'n huilebalk die daarom zou gaan janken...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  VeryCherry do 24 maa 2011 - 22:22

Lexie, ik vind het echt zo kut voor je.
Wat vind je man er van?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 22:22

_Donnaa schreef:
Alex schreef:Ik wilde dat ik me alleen om dat soort dingen 'druk' hoefde te maken, Donnaa.
Het is toch niet te vergelijken? En ik had zo`n opmerking wel verwacht, jammer..

Jammer inderdaad dat jij dan gelijk zo reageert. Het was gewoon een opmerking met een knipoog, blijkbaar moet ik die er letterlijk achter zetten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Rovine do 24 maa 2011 - 22:23

Storm schreef:
Nobucta schreef:Gossie. Ik kreeg net een bloemetje en een kaartje, ondertekend door alle collega's. Ik mag ook referenties vragen aan ze. Nu blijkt mijn reden van ontslag te zijn omdat er te weinig werkzaamheden zijn die aansluiten bij mijn interesse. Ben er erg blij mee.
Ik ben dan weer zo'n huilebalk die daarom zou gaan janken...

Ik heb het kaartje al weggestopt, ik ga hem vanavond pas echt lezen.

Maar die referenties ben ik superblij mee, mijn vorige werkgever heb ik ook goede, denk dat deze vooral eerlijk zal zijn. Staat nogal kaal als ik die niet heb.


Laatst aangepast door Nobucta op do 24 maa 2011 - 22:24; in totaal 1 keer bewerkt
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 22:23

Alex schreef:
_Donnaa schreef:
Alex schreef:Ik wilde dat ik me alleen om dat soort dingen 'druk' hoefde te maken, Donnaa.
Het is toch niet te vergelijken? En ik had zo`n opmerking wel verwacht, jammer..

Jammer inderdaad dat jij dan gelijk zo reageert. Het was gewoon een opmerking met een knipoog, blijkbaar moet ik die er letterlijk achter zetten.
Ja, ik kan niet ruiken wat voor 'toon' er achter zit Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 22:23

Nobucta schreef:Gossie. Ik kreeg net een bloemetje en een kaartje, ondertekend door alle collega's. Ik mag ook referenties vragen aan ze. Nu blijkt mijn reden van ontslag te zijn omdat er te weinig werkzaamheden zijn die aansluiten bij mijn interesse. Ben er erg blij mee.

aaah wat lief smile toen op m`n vorige banen m`n contract niet werd verlengd kreeg ik bij de één een bon van de ici paris en bij de andere een bosje bloemen met bonbons, vond ik ook wel erg lief smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Caro do 24 maa 2011 - 22:25

_Donnaa schreef:
Alex schreef:
_Donnaa schreef:
Alex schreef:Ik wilde dat ik me alleen om dat soort dingen 'druk' hoefde te maken, Donnaa.
Het is toch niet te vergelijken? En ik had zo`n opmerking wel verwacht, jammer..

Jammer inderdaad dat jij dan gelijk zo reageert. Het was gewoon een opmerking met een knipoog, blijkbaar moet ik die er letterlijk achter zetten.
Ja, ik kan niet ruiken wat voor 'toon' er achter zit Wink

Op mij kwam het ook enigszins raar over alex :-). Maar je hebt het niet zo bedoeld, en je hebt nu wel andere zaken aan je hoofd.

Probeer hoe dan ook ervoor te zorgen dat je dit fatsoenlijk afrondt. HIj kan dan wel een eikel eerste klas zijn, jij moet je energie dan niet blijven richten op hem. Steek die energie in dadelijk een nieuwe baan vinden, je kind, je man en je huis en laat die vent in zijn sop gaar koken.. :-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum