Dagcafé
+17
Burn
Caro
Qiara
Lynn_
Jordana
Chocolate Cookie
May
Kabouter
Jelin
Minx
VeryCherry
Try
girli
Suus
Snoes
Moezie
Rovine
21 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Zo, mijn spullen zitten wer ingepakt. Zo de computer afsluiten en iemand zoeken die voor mijn de deur op slot kan doen..heel fijn geen sleutel hebben!
Daarna weer heerlijk de file in denk ik zo. Zal het eerste eens even opzoeken.
Nog een fijne middag/avond!
Daarna weer heerlijk de file in denk ik zo. Zal het eerste eens even opzoeken.
Nog een fijne middag/avond!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Ik bedenk me nu pas dat ik de hele dag de verwarming heb uitgelaten
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Aan een riempje?VeryCherry schreef:Ik bedenk me nu pas dat ik de hele dag de verwarming heb uitgelaten
Gast- Gast
ProudMama schreef:Aan een riempje?VeryCherry schreef:Ik bedenk me nu pas dat ik de hele dag de verwarming heb uitgelaten
En een muilkorf
Iemand die mij even kan helpen? Ik moet mijn cv opsturen naar een leuk (denk ik) bedrijf, maar op deze pc krijg ik hem niet geopend. Als ik hem dan stuur graag even openen en in een leeg e-mailbericht naar mij terugsturen, dan kan ik hem zelf even aanpassen in Word en opslaan. Wie biedt?
Gast- Gast
Stuur maar hoor!Alex schreef:Iemand die mij even kan helpen? Ik moet mijn cv opsturen naar een leuk (denk ik) bedrijf, maar op deze pc krijg ik hem niet geopend. Als ik hem dan stuur graag even openen en in een leeg e-mailbericht naar mij terugsturen, dan kan ik hem zelf even aanpassen in Word en opslaan. Wie biedt?
Gast- Gast
Euro in het kommapotje.Reva schreef:Ja die zou leuk zijn Alex. Misschien kom ik dan hset laatste stukje werkdag door.
Gast- Gast
Jeej, vrij! Ik ga naar huis
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Oh, dat was ik! Dat was echt automatisme!_Donnaa schreef:I know, er zijn nou eenmaal mensen die daar niet zo gemakkelijk vanaf stappen en dat begrijp ik..Alex schreef:Donnaa, je reageert gewoon op Dwab, hahahaha!
Gast- Gast
Ik ook maar bijna de hele week al. Het is hier nu 20 graden in huis zonder verwarming.VeryCherry schreef:Ik bedenk me nu pas dat ik de hele dag de verwarming heb uitgelaten
Gast- Gast
Dolores schreef:Regel je het met ProudMama, Lexie?
Yep! Tnx voor het aanbod, lieve Do!
Gast- Gast
Purple schreef:Ik ook maar bijna de hele week al. Het is hier nu 20 graden in huis zonder verwarming.VeryCherry schreef:Ik bedenk me nu pas dat ik de hele dag de verwarming heb uitgelaten
Hier maar 17, maar ik had het niet koud. Heb hem nu maar op twintig gezet.
PM, is de achternaam in je e-mailadres je meisjesnaam of de achternaam van je man?
Gast- Gast
Van mijn manAlex schreef:PM, is de achternaam in je e-mailadres je meisjesnaam of de achternaam van je man?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Van mijn manAlex schreef:PM, is de achternaam in je e-mailadres je meisjesnaam of de achternaam van je man?
Ah oké. Het is mijn meisjesnaam
Gast- Gast
Alex schreef:ProudMama schreef:Van mijn manAlex schreef:PM, is de achternaam in je e-mailadres je meisjesnaam of de achternaam van je man?
Straks blijken jullie nog familie te zijn
Haha, half Nederland heet de Vries.VeryCherry schreef:Alex schreef:ProudMama schreef:Van mijn manAlex schreef:PM, is de achternaam in je e-mailadres je meisjesnaam of de achternaam van je man?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Haha, half Nederland heet de Vries.VeryCherry schreef:Alex schreef:ProudMama schreef:Van mijn manAlex schreef:PM, is de achternaam in je e-mailadres je meisjesnaam of de achternaam van je man?
*weg illusie*
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: