sporten bij borstvoeding
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
sporten bij borstvoeding
ik wil binnenkort weer beginnen met sporten (volleybal) maar hoe zit dat met de borstvoeding?
ik zal dan vlak voor dat ik weg ga kolven zodat mn borsten leeg zijn en dan?
is het niet een beetje pijnlijk/vervelend tijdens het sporten?
ik zal dan vlak voor dat ik weg ga kolven zodat mn borsten leeg zijn en dan?
is het niet een beetje pijnlijk/vervelend tijdens het sporten?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: sporten bij borstvoeding
Nee hoor, gewoon zorgen voor een goede sport bh en dan heb je nergens last van
Gast- Gast
Hey Duckie,
Hoe toevallig...ik volleybal ook! Ik ben toen T 8w was weer begonnen. Ik kolf steeds net voordat ik moet gaan (0,5u voor aanvang van de training) en heb er eigenlijk geen last van. Ik heb een sportbh van kruidvat dus niks speciaals. Wel is het zo dat de borstcompressen aan het einde van de training overal zitten behalve waar ze horen maar heb nog geen last van lekkages gehad haha.
Succes met volleyen...het zal wel flink tegenvallen in het begin denk ik...ik had de eerste trainingen echt het idee dat ik 15zandzakken aan mn benen had hangen na de warming-up, zo zwaar voelden mn benen! Ik ben nu ondertussen 12w aant trainen en het gaat al een stuk beter maar het is nog lang niet wat het ooit geweest is (terwijl ik er maar 6maanden uit ben geweest). Ik hoor van meerdere vrouwen die bevallen zijn dat het echt wel even kan duren dus ik ben gelukkig niet de enige die hier last van heeft...
Hoe toevallig...ik volleybal ook! Ik ben toen T 8w was weer begonnen. Ik kolf steeds net voordat ik moet gaan (0,5u voor aanvang van de training) en heb er eigenlijk geen last van. Ik heb een sportbh van kruidvat dus niks speciaals. Wel is het zo dat de borstcompressen aan het einde van de training overal zitten behalve waar ze horen maar heb nog geen last van lekkages gehad haha.
Succes met volleyen...het zal wel flink tegenvallen in het begin denk ik...ik had de eerste trainingen echt het idee dat ik 15zandzakken aan mn benen had hangen na de warming-up, zo zwaar voelden mn benen! Ik ben nu ondertussen 12w aant trainen en het gaat al een stuk beter maar het is nog lang niet wat het ooit geweest is (terwijl ik er maar 6maanden uit ben geweest). Ik hoor van meerdere vrouwen die bevallen zijn dat het echt wel even kan duren dus ik ben gelukkig niet de enige die hier last van heeft...
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
het kan zijn dat je voeding de eerste tijd flink terugloopt. Hier deed extra drinken veel goeds
Veel plezier!
Veel plezier!
missmarm- Fluisteraar
- Aantal berichten : 191
Punten : 238
Registratiedatum : 18-11-10
missmarm schreef:het kan zijn dat je voeding de eerste tijd flink terugloopt. Hier deed extra drinken veel goeds
Veel plezier!
komt het daarna wel weer terug dan?
duckie- Ratel
duckie schreef:missmarm schreef:het kan zijn dat je voeding de eerste tijd flink terugloopt. Hier deed extra drinken veel goeds
Veel plezier!
komt het daarna wel weer terug dan?
Ik heb er geen last van gehad
Teddyaapje- Ratel
hmm oke dus is gewoon kwestie van uitproberen....
merk nu door t vele kolven namelijk dat ik ook niet zo heel veel meer in 1x krijg maar komt miscshien ook omdat ik nu om de 2.5/3 uur kolf en er eerder wel eens langer tussen zat? en ik misschien nog te weinig drink, moet daar echt aan gaan werken/denken
merk nu door t vele kolven namelijk dat ik ook niet zo heel veel meer in 1x krijg maar komt miscshien ook omdat ik nu om de 2.5/3 uur kolf en er eerder wel eens langer tussen zat? en ik misschien nog te weinig drink, moet daar echt aan gaan werken/denken
duckie- Ratel
Het is logisch dat je minder kolft als je er minder tijd tussen laat zitten. Je moet het aantal cc per dag optellen en dan weet je of je voeding meer of minder is geworden.
Teddyaapje- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: