Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van 2007

+8
Petteflet
sandra
Sjonno
Rupsie
meisjesmama
Meeko
Limburg85
Lindsya
12 plaatsers

Pagina 30 van 32 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31, 32  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 30 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 7:35

@ lindsya, haha je kleine man lekker ongeduldig! hoop dat je zijn kleine fietsie makkelijk kwijt raakt!!! :-)

Indy ligt nu in haar 1 persoonsbed en merle ligt in het junior bedje van Indy.... en ze slaapt gewoon al.. naja beide meiden slapen al... voor merle was ik heeeel benieuwd, ze is even aan het wandelen gegaan op haar kamer, maar ze lag in haar bedje te slapen net echt super leuk om te zien haha...

liefs

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Lindsya vr 12 aug 2011 - 9:38

Beegee, goed dat allebei de meiden in hun nieuwe bedje liggen. Wat voor bed heb je voor Indy gekocht? Dat heb ik even niet mee gekregen. Het is wel makkelijk met jullie babykamer, jullie hoeven hem niet uitelkaar te halen alleen naar een andere kamer te verplaatsen telkens Wink
Ja ik hoop dat ik zijn fiets snel kwijt ben. Ik hoef er ook niet de hoofdprijs voor te hebben.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 17:34

morguh!

Zoo een vroegertje vandaag Sleep Sleep Sleep merle had tot 5 goed geslapen haha en begon toen wat te mopperen. Bij ons in bed genomen, maar daar heeft ze alleen maar geknuffeld... dus nu maar naar beneden gegaan.. half 7 kan net haha!!

Lindsya, indy heeft dit bed
http://www.leenbakker.nl/nl/assortiment/bedden/kinderbedden/ledikant_roos.aspx

De baby krijgt een nieuw kamertje omdat we de commode en kast van Merle niet meer uit elkaar willen halen. En of we nu een nieuwe kast etc voor merle kopen of voor de baby dat maakt dan toch niet veel uit :-)

liefs

Gast
Gast

Bericht  Lindsya vr 12 aug 2011 - 21:23

Goedemorgen,

Mijn kleine man hoop vandaag dat zijn fiets komt. Ik hoop het ook anders krijg ik vandaag hoofdpijn van het gezeur van hem :P Maar ja anders dinsdag. Hij heeft wel goed geslapen tot 9 uur vanmorgen. Het zou hem wel tegen gaan vallen als die naar school moet maandag want dan moet die er weer vroeg uit.
Vandaag niet veel op de planning. Ik heb gisteren boodschappen gedaan en gelijk alles in huis gehaald want maandag ga ikw eer op dieet om de laatste 10 kilo eraf te krijgen. Ik ben netjes op gewicht gebleven deze vakantie dus dat is wel een voordeel gelukkig.

Beegee, leuk bed van Indy. Heeft ze wel goed geslapen. Minder dat Merle zo vroeg was, misschien nog een beetje wennen aan haar nieuwe bed. Dat maak inderdaad niet uit voor wie je nieuwe meubels koopt. Ik vond de meubels van Merle echt heel mooi. Ga je het bedje verkopen of dat niet?

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 0:04

@ lindsya, en al een fiets rijker???

merle heeft net super geslapen in haar bed!! om 09.15 erin gelegd toen flink krijsen en stennis schoppen..daarna verschoond nog wat gedronken en om 10.00 sliep ze tot 12.30!! dus erg netjes :-) nu maar hopen dat ze morgenvroeg wat later wakker is dan doet ze het helemaal top Very Happy
Indy is met men ouders mee naar Belgie toe, we hebben fam bijeenkomst alleen ik moet werken zo meteen.... Voor Merle haalt het normaal qua tijd weinig uit om daar naar toe te gaan.

liefs

Gast
Gast

Bericht  Lindsya za 13 aug 2011 - 3:14

Beegee, ja we zijn een fiets rijker. Helaas is het geen weer om op te fietsen maar hij heeft er even opgezeten. Hij moet er ook aan wennen want hij is nu groter dan zijn andere maar dat komt wel goed Very Happy
Gelukkig dat Merle toch is gaan slapen. Leuk dat Indy na België is. Werk ze.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Meeko ma 15 aug 2011 - 1:29

Beegee, leuke nikes heb je besteld! Balen zeg dat je zo last heb met plassen!
Ik moet morgen ook weer werken. Heb er echt geen zin in, maar wel weer fijn idd de rust en regelmaat. Is hier nu ver te zoeken.
Leuk de kids in nieuwe bedden! Weet je al een beetje hoe de kamer wordt van jullie mannetje? Zal wel even wennen zijn trouwens!

Lindsya, leuk nieuwe gordijnen! Ah das sneu dat zijn fiets er nog niet was!
Vandaag wel al kunnen fietsen? Hier is t mooi weer.

Nou de andere mama's zijn er niet?

Hier inmiddels alles weer een beetje op orde na de vakantie. Wat een was en zooi zeg! Vandaag mijn laatste vakantiedagje
Maar heb me voorgenomen om binnenkort een dagje vrij te nemen, de kids weg te brengen en even een dagje rust voor mezelf. Ben zo ontzettend moe. Elin slaapt nog steeds niet door (afgelopen nacht dan wel aardig, maar toen was Senna aan het spoken) En overdag slaapt ze ook niet super. Meestal maar een half uur tot een uur. Nu liggen ze er beide al een uur in, dus hoop dat ze nog even blijven slapen.
Vanmorgen al boodschapjes gedaan. Moet vanmiddag nog even naar de huisarts met Senna. Ze heeft allemaal waterwratjes op der buik en arm. Maar ze gaan steeds onsteken. Komt er allemaal pus uit. En ze heeft al anderhalve week een akelig hoestje. Klinkt alsof ze vol zit met slijm.
Dansen is ook weer begonnen, dus ga ik vanavond weer voor het eerst doen. Hoop dat t goed gaat want heb dus nog steeds heel veel last van m'n bekken.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Rupsie ma 15 aug 2011 - 3:40

Hier ook weer een teken van leven. Vandaag m’n eerste dag alleen met de kids. M’n man z’n vakantie is achter de rug. En het gaat allemaal goed hier moet ik zeggen, tis wel druk, weinig tijd voor mezelf maar ach dat komt vanzelf weer. Tussen de voedingen door, heb ik R. in bad gedaan, we hadden de 1e afspraak bij het CB met hem, heb wat gepoetst, en de meeste tijd ben ik kwijt geweest met het nieuwe speelgoed in elkaar te zetten.

Vanmorgen al met R. naar het CB geweest, de 1e afspraak voor hem. En het is deze keer echt een ander verhaal tot nu toe. Hij groeit namelijk als kool haha. Die andere 2 groeiden nooit genoeg. En deze gaat bijna te hard. Nou ja wie weet voor hoe lang zullen we maar zeggen. Hij weegt nu 4100 gram. Hij doet het verders ook prima. Alleen het poepen gaat nog steeds erg moeizaam.

Gisteren hebben we feest gehad van S. Die is morgen jarig, dan wordt ze gewoon alweer 4 jaar zeg. Gisteren het feest was zeer geslaagd. Flink verwend, dus ze zijn vandaag al de hele dag met het nieuwe speelgoed aan het spelen. Vooral het playmobil is de favoriet. Morgen mag ze nog 1x naar het kdv (na 3 weken vakantie gehad te hebben). Dan mag ze ook trakteren.

Vorige week zijn we nog een dagje op pad geweest naar Volendam. Was erg gezellig. Schoonzus zat daar een midweek, daar waren we heen geweest. Hebben ook een hele mooie foto laten maken in de volendamse kleding. Echt super. Zelfs voor R. hadden ze een klein pakje. Er stonden een hoop toeristen te kijken (ook buitenlandse en we kregen steeds te horen: he’s so cute). Erg leuk.

Beegee: Mooi bed hebben jullie gekocht. Wat goed dat de meiden zo goed zijn gaan slapen zeg. Is het vannacht ook weer zo goed gegaan? En hoe beviel het werken weer?

Meeko: Jeej zeg wat balen dat je nog steeds zo last van je bekken hebt. Dat duurt dan ook al een hele tijd. Wat zei de huisarts over Se.nna. Groot gelijk dat je binnenkort een dagje voor jezelf neemt. Is ook nodig af en toe.

Lindsya: En heeft hij al veel op z’n nieuwe fiets gezeten? Succes met je dieet. Wat super dat je nieuwe gordijnen hangen. Leuk dat ie z’n cars gordijnen ook super vind.

Zo nu ga ik gauw aan het eten beginnen, anders heb ik straks niks klaar voor als m’n man thuis komt. Hij heeft de hele vakantie het eten verzorgd. Echt super, hij vindt het leuk om te doen, en ik vind eten koken echt niks aan. Dus dat was prima geregeld.
Vanavond komt de kapster ook weer. Gelukkig, ivm vakantie heeft het nu wat langer geduurd dan anders. Tis hard nodig nu.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 8:25

Avond!!

wat een drukte weer, het werken is begonnen en merle heeft heeeeeerlijk liggen spoken de afgelopen nachten.. naja vannacht dan niet maar die andere 2 wel.... :-)
Indy mocht van het weekend oorbelletjes laten zetten, helemaal blij mocht ze met mijn broer mee... komen ze in de juwelier doet ie het niet want ze heeft te kleine oorlelletjes... was wel erg sneu voor der, maar goed een grote ijsco maakt veel goed :-)
Merle is verder heerlijk aan het boevenkoppen, intussen krijgen we EINDELIJK wat verstaanbare taal eruit!! tis niet veel, maar goed langzaam aan komen we er wel....
Opa en oma blijft ze overigens stug NIET zeggen haha.... (er zijn zelfs ijsjes voor beloofd Laughing Laughing )
Vandaag lekker gaan zwemmen met de meiden en vanavond even rondje mini kermis gedaan.. dus een goede vakantie afsluiter.. ros mag morgen ook beginnen...

@ lindsya, hoe is je kleine man zijn eerste dag school weer bevallen??

@ meeko, jemig nog last van je bekken ojee toch.. dat is klote zeg.
was het dansen leuk geweest??

@ rupsie, zoo je kleine man groeit goed!! haha ook een keer lekker toch, de start was al trubbels genoeg niet dan!!
Nog gefeliciteerd met je kleine grote meid!! ** uhhhh alvast gefeliciteerd haha ***

liefs

Gast
Gast

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 17:54

Goedemorgen!!

Vandaag weer een dagje werken! tot 15.00 ongeveer en dan morgen lekker vrij.. normaal werk ik op donderdag dus nu een keer niet....
Merle heeft nu 2 nachten in haar bed goed geslapen... gister tot 6 en vanmorgen tot 6.30... dus we komen er wel... Alleen in de middag slaapt ze dus niet of weinig maar goed we houden vol!!
Vandaag gaan de kids naar mijn schoonzus (zus van ros) dan zal indy wel met make up en nagellak terug komen haha...wordt een meiden middag...
Ik ben brak, vanacht gewoon 6 keer eruit om te plassen.... :-( en er is niets uit de urine kweek gekomen.. bah!! baal super zo

@ dames hoe is het met jullie allemaal??

Gast
Gast

Bericht  Lindsya wo 17 aug 2011 - 0:19

Hallo meiden,

Mijn kleine man is al weer drie dagen naar school geweest. Wat was die maandag vervelend toen die uit school. Ik was zo moe dat ik al om half 10 in bed lag en gelijk sliep zoveel energie had die gekost. Vandaag is het buurmeisje mee geweest naar school om vast te wennen, ze komen bijelkaar in de klas dus mijn kleine man heeft alles laten zien en uitgelegd. De juf vond het heel leuk om te zien hoe goed bevriend ze waren, alleen thuis slaan ze elkaar nog weleens de hersens in :P
Ik ben ook alweer op dag 3 van mijn dieet en ik had vanmorgen even stiekem op de weegschaal gestaan en ik ben alweer 1 kg kwijt dus nog 9 kilo te gaan cheers

Beegee, minder dat je nog steeds zoveel moet plassen. Ene kant wel goed dat er niks uit de test is gekomen maar andere kant ook weer niet want dit is ook niks dat je niet weet waar het vandaan komt. Ligt de kleine niet al ver na beneden op je blaas ofzo? Hoe gaat het met je bekken en werken, lukt het een beetje? Ach dat is sneu voor Indy dat ze geen oorbellen konde schieten, nog even groeien.

Rupsie, ik snap dat je het even druk heb met drie kids. Ach voor je het weet ben je weer op het ritme. Lekker dat je man al die tijd heeft gekookt. Gefeliciteerd met je meisje. Leuk Volendam aar wil ik ook altijd nog steeds een keertje naar toe, lijkt me echt leuk.

Meeko, praat me niet van de was van je vakantie, ik heb er een week over gedaan voor ik het kwijt was vreselijk. Leuk dat het dansen weer is begonnen. Hoe is het met je bekken gegaan? Jammer dat je niet uitgerust raak, hopelijk gaat de kleine snel door slapen.
Ja mijn kleine man is al aardig aan het fietsen geweest.

Hebben jullie al een nieuwe winterjas gekocht voor jullie kids? Ik wil volgende week even gaan kijken want ze hangen al volop in de winkel.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Meeko wo 17 aug 2011 - 4:46

Rupsie, wat fijn dat het allemaal zo goed gaat. Is een 3e nou weer heel veel drukker of valt het verschil mee?
Leuk dat S zo verwend is.
Leuk naar Volendam, wil daar ook nog een keer heen. Ben wel benieuwd naar de foto!

Beegee, aah wat jammer dat ze geen gaatjes mocht.
Haha, ijsje beloven als ze opa of oma zegt, hopelijk onthoud ze dat niet Wink

Lindsya, fijn O weer naar school toe. Heel stiekem kan ik niet wachten tot Senna ook gaat. Heerlijk lekker alleen met Elin thuis! Is best moeilijk soms om de aandacht te verdelen.
Wauw wat super zeg alweer een kilo kwijt!
Ja met m'n bekken ging t wel met dansen. We hebben aan t einde ook wat spiertrainingen gedaan en dat is dan wel weer heel goed. Heb nu wel wat meer last nog maar verder vond ik het meevallen.
Hangen de winterjassen al in de winkel? Heb nog niet gekeken eigenlijk. Maar denk dat senna die van vorig jaar nog past en Elin heeft er nog 2 van Senna liggen die ze wel zal passen, dus denk/hoop dat ik niks nodig heb.

Maandag nog bij de huisarts geweest met Senna. Haar hoestje was niet erg, moest hoestdrank geven. En voor haar waterwratjes heb ik nu antibioticazalf gekregen. Maar er is er alsnog weer 1 gaan ontsteken. Maar dat schijnt ook wel weer goe te zijn omdat het lichaam dan aan het werk gaat om ze af te weren. Nou ja we zullen t allemaal wel zien.
Gister weer gewerkt na de vakantie, ging goed en was ook weer leuk. meiden naar het kdv en ging ook allemaal super.
Vanmorgen weer voor t eerst dansen met Senna, vond ze weer helemaal geweldig! Ook nog even boodschapjes gedaan en wasje gedraait. Zo nog even stofzuigen en dan ben ik er wel weer klaar mee.
jammer genoeg kwam Elin vannacht weer voor een voeding, die nacht daarvoor doorgeslapen. Morgen maar even op het cb over bijvoeding gaan hebben.
En ze gaat zoo snel. Ze wil heel graag zitten en kan zelfs al even los zitten! En verder is ze enorm aan het kletsen. Echt gezellig, maar soms iets te hard
Mama's met kids van 2007 - Pagina 30 262519_143274159094199_100002348478324_256317_3086343_n
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 20:02

Goedemorgen!!!

HIer een goede nacht voor de dames :-) merle was om 5 wakker maar die ging slapen met wat drinken tot 8.30!! WOW!! indy was om 7.45 wakker maar die mocht even tv kijken beneden haha... heb ik nog mooi eventjes kunnen liggen.
Zelf ben ik vaker dan 10 keer mijn bed uit geweest om te plassen.. na 10 keer ben ik maar gestopt met tellen.... :-( Ik had gister al niets meer gedronken na 19.00 om dit te voorkomen, maar goed niet gelukt. NIets uit urine kweek gekomen dus ik denk dat ons kereltje mijn blaas intussen compleet vertrappeld heeft... overdag ook erg veel last van, maar goed dat is minder erg...Ik vraag me soms ook af of dit mannetje ooit slaapt, hij is werkelijk waar de hele dag voelbaar en aanwezig.Dadelijk boodschappen doen, verder niets op de planning.. naja strijken maar dat is niet interessant

Ik had eergister luiers besteld via wehkamp nog nooit gedaan maar hier gelezen dat het handig is.. Nou echt wel!! k had ze besteld en gister al binnen!!! en geen verzendkosten erbij dus helemaal handig. Heb voor de baby nu 5 pakken maar 1 in huis en 2 maat 2 alvast, dan hoef ik daar in december even geen geld aan te spenderen Very Happy haha

@ meeko, wow wat knap van je kleine dame!! Ze zit super netjes al...!!
ik tel ook af hoor Indy naar school, dan krijgen we weer wat rust in huis :-) niet de hele dag zo'n catfight en indy niet de hele dag haar zusje bekritiseren.....

@ petteflat, succes met je keizersnee! weer niet wanneer je moet maar vandaag is wel een mooie dag Very Happy

@ lindsya, ohh geen gezellige eerste dag dus... zal ook wel flink wennen zijn voor je kleine man!!
jeeej alweer 1 kg kwijt goed zeg!!!!!

Ik heb er intussen een kg of 6 aanzitten denk ik... :-( maar goed ik had ook niet anders verwacht dit keer....

liefs

Gast
Gast

Bericht  Rupsie wo 17 aug 2011 - 23:03

Hoi hoi ik ben er ook weer eens. Ik kom echt tijd te kort lijkt wel iedere dag. Pff en die gebroken nachten, ik moet er nog steeds aan wennen, al went het nooit volgens mij.

Heb eigenlijk weinig te melden. Gaat allemaal z’n gangetje. Gisteren de bovenverdieping gepoetst incl. de ramen binnen en buiten. PFf wat een werk zeg. Nu moet beneden nog. Nog meer ramen als boven. Dat is het mindere van zo’n huis. Je blijft aan het poetsen, echt veel werk.

Verder denk ik dat R. een echte hongerlap is. Hij krijgt al veel meer voeding dan die eigenlijk mag, en nog wil hij na 3 uur alweer een nieuwe fles. CB zei maandag dat we hem niet meer mogen geven, dan moeten we over op hongerige baby voeding. En ik denk dat we dat toch maar moeten doen. Na 3 uur wordt ie gewoon wakker en blijft dan krijsen. Niks is dan goed. Maar ik heb nog 1 pak voeding staan, die wil ik eerst even opmaken.

Vandaag is het niks dan ruzie met S.e n F. wordt tijd dat volgende week de school gaat beginnen, dan hebben we hier ook een beetje rust in huis. Al zal ik daar ook aan moeten wennen dat ik 4x per dag op school moet staan. Maar dat went ook snel waarschijnlijk.

Beegee: Ojee zeg dat is balen als je zo vaak eruit moet ’s nachts. Aan de ene kant fijn dat er niks uit het onderzoek kwam, maar zo vaak eruit is ook niks. Een echte druktemaker in je buik dus. F. was ook zo.
Zo je hebt al flink ingeslagen met luiers. Groot gelijk, je kan ze maar vast hebben.

Lindsya: Wat goed zeg, alweer 1 kg kwijt. Wat leuk dat hij alles had laten zien aan z’n vriendinnetje. En ach thuis wat ruzie maken hoort erbij Very Happy

Meeko: Toch aan de antibiotica. Hopelijk werkt het snel, maar daar lijkt het wel op dan. Wat gezellig dat ze al aan het kletsen is, en ook al zelf zitten. Gaat hard he.
Tja wat zal ik zeggen over de drukte. Ik denk dat het op zich wel mee valt, maar ik moet erg wennen aan het huis weer. Heb natuurlijk 1,5 jaar in de unit gewoond en daar hoefde ik erg weinig te doen. Nu ineens een groot huis ervoor terug. Waar ik (naar mijn gevoel) in blijf poetsen. En dan de verzorging van R. erbij, en de 2 oudste moeten ook aandacht hebben. Dus ik vind het soms wel druk maar dat is meer de combi van alles.
Volgende week ook nog de school erbij. Dan is het thuis wel wat rustiger omdat S. naar school is, maar je moet dan wel iedere dag 4x op school staan, en in de tijd dat ze op school zit ben je ook weer druk moet voedingen, dus dan krijg je (denk ik) nog niet veel gedaan. Maar we zullen het zien.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast do 18 aug 2011 - 1:55

Middag!!

Zoo mijn boodschappen zijn binnen en mijn strijk is weg. Morgen komt men mams de ramen lappen :-) en dan kunnen we er weer even tegen....
Merle heeft niet geslapen vanmiddag maar haar kamer weer even op zijn kop gezet haha!! zal jammer zijn als haar middag dutje er ook af gaat... ze is nog zo mini :-(

@ rupsie, snap dat het druk is zo groter huis en 3 kids.. poeh!! en ook al politie agent in huis voor F en S... pfff vermoeiend he!!
ik tel hier de dagen ook af hoor tot school... weer terug naar rust en regelmaat :-) haha!!

@ lindsya, doe je ook mee aan de ramadan?

Gast
Gast

Bericht  Rupsie do 18 aug 2011 - 2:16

Beegee: Kan je je mams ook niet even hierlangs sturen? Boven heb ik de ramen gedaan, maar beneden moet ook nog. Ojee dat zou idd balen zijn als ze nu 's middags niet meer wil slapen.

Zo straks weer een hele tijd met R. op m'n arm rondgelopen. Hij heeft echt gewoon teveel honger lijkt het wel. Ga zo maar eens een pak andere voeding halen, en dan maar mengen ofzo. Ook gelijk even langs de bank om de spulletjes voor de rekening van R. ophalen.
F. is inmiddels ook weer wakker (nou ja, heb hem wakker gemaakt) hij mag van mij nooit meer dan 2 uur slapen, anders slaapt ie 's avonds niet.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Lindsya do 18 aug 2011 - 7:27

Hallo allemaal,

Mijn kleine man is weer naar school geweest. Morgen nog één ochtend en dan heeft die weekend. Kan die lekker uitslapen want ik moet hem elke morgen wakker schudden. Het zindelijk worden s'nachts gaat ook super. Hij is al elke nacht droog alleen durf ik nog niet zonder luier want ik heb geen zeiltje eronder dus die ga ik snel even kopen. Zou fijn zijn dan ben ik van de luiers af eindelijk.
Morgen moet ik op ons kleine nichtje passen dus morgen ga ik even met haar boodschappen doen en ik moet langs een vriendin en dan is het alweer tijd om mijn kleine man op te halen van school.

Meeko, wat goed dat ze al wil zitten, gaat echt snel. Wanneer wordt Senna 4 jaar? Gelukkig dat alles goed ging met je bekken en het dansen. Ja de winterjassen liggen alweer in de winkel, echt vroeg. Gelukkig dat je er geen één hoeft te kopen. Ze zijn ook vrij prijzig die ik gezien heb.

Rupsie, dat is minder dat de kids aan het ruzie maken zijn, gelukkig gaan ze volgende week naar school. Ja een groot huis is ook meer schoonmaak werk, dan was de unit beter om schoon te maken he Wink Is jullie woonunit nu ook al weg? Je kan de gewone melkpoeder en de melkpoeder voor hongerige baby's ook door elkaar mixen dat deed ik ook voor mijn kleine man omdat hij ook een hongerige baby was, dat was het advies van CB.

Beegee, dat is handig dat je bij wehkamp ook luiers kan bestellen wist ik niet. Minder dat je nog steeds zoveel moet plassen. Zijn jullie al verder met de babykamer? Dat is inderdaad balen als het middagslaapje eraf gaat bij Merle. Bij mijn kleine man was het ook gedaan toen die in zijn grote bed ging slapen toen was 2,5 jaar. Ik doe niet mee aan de ramadan omdat ik medicijnen overdag in moet nemen voor mijn hoofd en dan mag je niet mee doen. Volgend jaar misschien weer.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 18 aug 2011 - 18:26

goedemorgen!!

@ rupsie, zou ook inderdaad andere voeding halen!! succes ermee!
moet zeggen dat ik bang ben dat mijn mams geen ramen komt doen... wat een plensbuien hebben we gehad zeg.. WOW!!!

@ lindsya, ahh volgend jaar beter niet dan :P
bijna weekend voor je kleine man :-) gaat hij nu wel hele dagen of nog niet?

Hier een goede nacht!! JAJA maar 3 eruit geweest om te plassen :-) ben echt flink mijn bekkenbodemspieren aan het trainen, dus ik hoop dat het wat resultaat gaat hebben...
vandaag komt mijn nicht met 2 kindjes en ook mijn vriendin met haar kleine.. Lekker!! vanavond eten we bij ros thuis want zijn vader was gister jarig... lekker geen zooi thuis haha!!

liefs

Gast
Gast

Bericht  Gast do 18 aug 2011 - 19:12

Goedemorgen meiden,

Een hele tijd geleden dat ik heb gereageerd maar lees wel mee!

Beegee; wauw wat gaat je zwangerschap voor mijn gevoel snel zeg smile En een mannetje deze keer! Reden om opnieuw te gaan shoppen of niet dan Wink De combi met thuis en werken nog goed te doen?

Lindsay; Grote man heb je al he!? Naar school ect smile hele nieuwe fase!

Meeko; leuke vakantie foto's heb je! En wat is je kleine dame snel zeg, nu al los zitten!!

Rupsie; balen dat je 2 kids regelmatig ruzie maken,, hopelijk wordt dat minder wanneer je dame wat meer afleiding heeft d.m.v. school! En kan me voorstellen dat de combi van huis,kids ect een beetje veel is! Zal wel wennen zijn en zal vast makkelijker worden als je een beetje ritme krijgt!

Sjonno; Hoe is het met jou? Voel je je iets beter? Hopelijk heb je snel jezelf weer teruggevonden want las een tijdje geleden posts die iets minder fijn leken Sad

Hier gaat het goed! Lynn loopt (rent bijna) het hele huis/ tuin door en doet het heel goed op het kinderdagverblijf. Dylan groeit ook ontzettend en zit heel lekker in zijn vel (heeeeeeerlijk om na al die tijd weer een echte kerel in huis te hebben die niet contstant ziek,gefrustreed ect is) en mag binnenkort naar school! 6 september voor het eerst om te wennen en dan de 14e voor het echt smile Hij heeft er veel zin in al ziet moeders er nog flink tegen op :shock: maar zal wel goed komen smile
Hier begonnen met mijn nieuwe job en is helemaal te gek! Wel een pittige groep om te begeleiden en zijn me flink aan het uitproberen maar vind mijn weg al wat beter en dit alles heeft tijd nodig. Over een paar weken begint ook mijn school dus behoorlijk aanpoten in huize S.nelderwaard Wink

Mijn avontuur in Peru zit er alweer op, onbeschrijfelijk wat een prachtige ervaring. Gaaf om zelf iets te doen en daar ook echt wat te kunnen betekenen! Een verrijking om mijn leven (beetje overdreven misschien maar voelt echt zo) merk wel dat ik graag meer zou willen doen dus zijn nu op zoek om volgend jaar een periode met zijn 4-en vrijwilligers werk te gaan doen in het buitenland..

Sander is nog even gewoon aan het werk en ook hij gaat September een opleiding doen dus is een maand of 8 door de weeks van huis (pffff lekker gepland he Wink ik naar school,nieuw werk, dylan naar school en san van huis) maar het is wel iets wat hij moet doen wil hij verder komen binnen defensie dus het is goed zo.

Vandaag is hij ook lekker vrij en gaan we met de trein naar Utrecht (dylan vraagt al zooo lang om een trein tripje) om even te shoppen en morgen gaan we met mooi weer naar het strand om lekker te wandelen. Ik hoef niet te werken dit weekend dus even een weekendje gezin tijd!

Fijne dag meiden!
Liefs,
Petra

Gast
Gast

Bericht  Gast do 18 aug 2011 - 23:47

Middag!!

@ petra* zo genoeg veranderingen komen er aan zeg! Maar wel heel positief allemaal.. en ik moet zeggen dat ik het ook super vind dat jullie beide nog willen (en doen) het ontwikkelen van jezelf ondanks je kindjes!!! word je zelf nooit slechter van he (Y)

Spannend D.ylan bijna naar school!!! wij nog 3 nachtjes haha!!! we tellen af :-)

Fijne dag vandaag!! (ik ben 3 weekjes geleden naar den bosch geweest met de trein Indy vond het helemaal super!! Very Happy)

Hier is mijn energie alweer op.. heb boven onze slaapkamer die van Merle en INdy gedaan... tsja duhhhh dan is het ook klaar he! Net visite gehad van mijn nicht met haar 2 kindjes en mijn vriendin met 1 kindje.. super leuk :-) kids vermaken zich ook prima met zen alle!
Merle ligt in bed, eens kijken of ze een keer 's middags wil slapen.... straks op verjaardag bij de vader van ros, gaan we daar lekker eten...

liefs

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 19 aug 2011 - 21:03

goedemorgen!

Zooo vannacht weer minder geslapen.. toch weer een keer of 6 eruit om te plassen Twisted Evil Twisted Evil maar goed zal er wel bij horen.. :-(
Dadelijk komt er fam. uit belgie gaan we naar de kermis toe..!! Merle slaapt trouwens 's avonds erg goed in haar bedje dus wat dat betreft mogen we afkloppen haha nu overdag nog een paar keer...
Gister had ze ook weer op het potje geplast, echt knap!! nu wil ik ff de wc verkleiner van de zolder halen dan kan ze er beneden ook soms op.. ze geeft het zelf aan dat ze even wil zitten. Al doet ze beneden niets op de wc.

liefs

Gast
Gast

Bericht  Petteflet ma 22 aug 2011 - 22:24

Ha meiden,

Nou ik meld me ook weer hoor met kind en al... Hahaha

Afgelopen donderdag ben ik dan eindelijk dmv geplande ks bevallen van een prachtige zoon genaamd Jari. Hij woog nbij de geboorte 3675 gr en was 50 cm lang. Een gemiddeld kind dus.
We hebben samen 3 nachten in het zkh gelegen en uiteindelijk zondag thuis gekomen.
In het zkh heeft ;ari kv gehad aangezien de bv niet op gamg kwam en ik heel pijnlijke tepels had. Sinds zondag is dde bv wel op gang en leg ik hem ook weer aan. Dit gaat erg goed! Hij drinkt goed en ik maak voldoende melk aan. Hij drinkt nu overdags om de 3u en 's nachts laat hij er 4u tussen. Helemaal goed dus.
Het is ook echt een heel tevreden mannetje. Huilt echt alleen als er iets is.

Ook Luka vindt zijn kleine broertje helemaal het einde. Geeft hem vaak kusjes en als hij huilt is hij er heel snel bij en probeert hem te troosten. Echt te schattig om te zien.

Met mij gaat het ook best goed. Litteken is weer erg mooi! Ook heb ik weinig last van de wond en loop ik al redelijk soepel.

Liefs
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638

Bericht  Susan ma 22 aug 2011 - 22:27

Meeko schreef:

Maandag nog bij de huisarts geweest met Senna. Haar hoestje was niet erg, moest hoestdrank geven. En voor haar waterwratjes heb ik nu antibioticazalf gekregen. Maar er is er alsnog weer 1 gaan ontsteken. Maar dat schijnt ook wel weer goe te zijn omdat het lichaam dan aan het werk gaat om ze af te weren. Nou ja we zullen t allemaal wel zien.

Ik gebruik voor Yrsa Spray Away voor waterwratjes van Natusor, naar mijn idee werkt het best goed, misschien kan je dat proberen als ze niet meer ontstoken zijn.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 23:43

Middag!!!

@ petteflat, kereltje lijkt wel wat op l.uka he? althans dat meen ik op een foto zo erin terug te zien.. lekker dat je weer thuis bent en dat de broertjes blij zijn met elkaar!!

Zooo hier alweer een 2e dagje school voor Indy... ze vind het super leuk allemaal!! Ook erg lief en behulpzaam... vandaag ook jarig alweer 27.. oef op naar de 30....
verder alles rustig, de hele dag lekker aanloop met visite... mijn paps is ook jarig die is 50 geworden.

vandaag komen ze de babykamer stucken en dan van het weekend ofzo kan het behang er tegen aan... JEEEJ!!!!

liefs

Gast
Gast

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 1:26

toch even uppen dames??? haha...
ik mis de praatjes... :-) iedereen druk overal mee??

@ rupsie hoe doet je kleine man het?

@ petteflat en met jou kleine man??

Hey toevallig 2 kereltjes geboren en een 3e bij ons op komst... cheers

@ lindsya, hoe gaat het met je kleine man op school?? is hij helemaal blij met zijn nieuwe fiets?

@ meeko, hoe is het met je 2 dames? en je bekken, gaat het rustig aan wat beter??

@ limburg, hoe gaat het met je kleine man?? naja klein volgens mij groeit ie behoorlijk goed :-)

@ mama van r.ob.ine en e.sme.e.. waar ben je.... (sorry kom echt even niet meer op je forum naam wel je eigen naam Embarassed maar dat doen we maar niet he haha!!

Hier rust in huize! Merle ligt al vanaf 12.15 in bed... zetpilletje gehad, was weer aan het gloeien maar had eigenlijk maar 37,6 .. zit duidelijk weer niet in haar hummetje.. erg jammer ging net zo goed!!
Indy zit op school, vind het super!!! kan alleen haar rust niet pakken thuis heb ik het idee...ze is zo druk en gunt zich na school geen tijd om te rusten... al heeft ze vanmiddag wel op de bank gehangen..

liefs

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 30 van 32 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31, 32  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: