baby zonnebril
+5
Teddyaapje
Dolphinne
duckie
Susan
mauwmauw
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
baby zonnebril
ik ben voor mijn zoontje opzoek naar een zonnebril,nu heb ik bij de prenatal en gardo die baby banz gezien,maar vind ze nogal duur.maar is wel een soort wat ik voor hem wil hebben,met dat bandje om het hoofd,weet iemand of er ergens ook goedkopere versies zijn,andere merken oid.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Re: baby zonnebril
Geen idee.
H heeft gewoon van die simpele van de Hema.
Kun je ze niet online vinden?
H heeft gewoon van die simpele van de Hema.
Kun je ze niet online vinden?
Gast- Gast
Ik heb daar ook naar gezocht toen Ezra met carnaval verkleed ging als skileraar, maar ik vond toen alleen die Baby Banz bij Prenatal inderdaad.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
nee alleen de baby banz,normaal vind ik het echt onzin een baby zonnebril,maar V zat vandaag in de fietskar en de zon scheen de hele tijd in zijn gezichtje,vond ie niet echt prettig.
mauwmauw- Kletskop
ik heb deze voor mn dochtertje gekocht...
bij de prenatal gekocht meen voor 17 euro. heb me echt bescheurd van het lachen toen we em bij haar op deden echt zooooooooo schattig.
k vond het wel duur maarja een hele goedkope schijnt ook weer niet goed te zijn voor de ogen ofzoiets
heb hem gekocht omdat ik buiten liep in het zonnetje met en ze zat bij me in de draagdoek en keek ook vollop in de zon wat ze niet echt fijn vond. ik liep zelf ook met een zonnebril op
bij de prenatal gekocht meen voor 17 euro. heb me echt bescheurd van het lachen toen we em bij haar op deden echt zooooooooo schattig.
k vond het wel duur maarja een hele goedkope schijnt ook weer niet goed te zijn voor de ogen ofzoiets
heb hem gekocht omdat ik buiten liep in het zonnetje met en ze zat bij me in de draagdoek en keek ook vollop in de zon wat ze niet echt fijn vond. ik liep zelf ook met een zonnebril op
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Tja, wat is niet goed voor de ogen. De meeste baby's/kleine kinderen hebben niet eens een zonnebril
Ik heb er gekocht omdat we naar Turkije gaan en ze snel traanoogjes heeft van de zon.
*klopt af* al gaat het een stuk beter als vorige zomer.
Ik heb er gekocht omdat we naar Turkije gaan en ze snel traanoogjes heeft van de zon.
*klopt af* al gaat het een stuk beter als vorige zomer.
Gast- Gast
Ik heb er een keertje een gekocht bij de Etos. Daar stonden ze toen in een display bij de kassa. Ik heb hem niet heel veel gebruikt omdat mijn zoontje het maar niks vond. Hij trok hem bijna meteen weer af.
Hier zijn we toen overgegaan naar een petje met klep en dat werkte wel.
Hier zijn we toen overgegaan naar een petje met klep en dat werkte wel.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
duckie schreef:ik heb deze voor mn dochtertje gekocht...
Deze heb ik ook voor mn zoontje gekocht om dezelde reden als jou, wel in zilverkleur en niet in roze Ik vond hem ook wel duur maar ik vind het wel belangrijk T's oogjes goed te beschermen en in de draagzak kun je geen parasol gebruiken...
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
zorg dan wel dat er een goede uv filter in zit. In veel kinderzonnebrillen zit dat niet. Hierdoor vergrootten de pupillen wel maar kan de uvstraling wel in de ogen komen waardoor het nog schadelijker is als zonder bescherming lopen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
baby banz heeft volgens mij 100% uv filter(als ik het goed heb)
mauwmauw- Kletskop
Ik ga binnenkort ook maar eens kijken of dat bij Joey gaat werken hij houd niet echt van dingen op of aan zn hoofd
Gast- Gast
Ik heb vandaag voor maar liefst € 0,99 een zonnebril gekocht bij Zeeman. Wel een roze meiden zonnebril, zag zo gauw geen anderen meer liggen dus of er ook jongensbrilletjes waren weet ik niet. Het is wel een gewone zonnebril, zonder band ofzo. Ik heb hem gekocht voor erbij, vond hem zo leuk en in de kinderwagen kan het wel. Wil wel voor een bril van babybanz gaan kijken voor in de draagdoek.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik heb deze voor onze dochter, zie op de site dat hij 13,99 kost en is er ook in het groen en blauw.
We hadden er eerst 1 van Lief!, erg leuk, alleen de glazen vielen er constant uit....
Deze is van Difrax en heeft UV bescherming.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
PiP schreef:
Ik heb deze voor onze dochter, zie op de site dat hij 13,99 kost en is er ook in het groen en blauw.
We hadden er eerst 1 van Lief!, erg leuk, alleen de glazen vielen er constant uit....
Deze is van Difrax en heeft UV bescherming.
die is ook erg leuk!!
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Teddyaapje schreef:duckie schreef:ik heb deze voor mn dochtertje gekocht...
Deze heb ik ook voor mn zoontje gekocht om dezelde reden als jou, wel in zilverkleur en niet in roze Ik vond hem ook wel duur maar ik vind het wel belangrijk T's oogjes goed te beschermen en in de draagzak kun je geen parasol gebruiken...
Die heb ik vorig jaar ook gekocht voor mijn dochter.
Zit inderdaad 100% uv filter in. Tenminste dat stond op het kaartje.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Soortgelijke onderwerpen
» zonnebril baby?
» zonnebril
» Wat voor zonnebril heb jij?
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?
» Geen pet of zonnebril op.
» zonnebril
» Wat voor zonnebril heb jij?