zonnebril
+6
Minx
Printje
Annemie
Flower_L
PapillonRose
duckie
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
zonnebril
heeft jullie kindje een zonnebril? en willen ze die op hebben?
ik heb voor A. een zonnebril van banz maar die vind ze echt helemaal niets.... mijn bril vind ze echt mega interessant. zijn er voor kleine kids ook gewone zonnebrillen? en waar haal je die? zijn die wel goed?
ik heb voor A. een zonnebril van banz maar die vind ze echt helemaal niets.... mijn bril vind ze echt mega interessant. zijn er voor kleine kids ook gewone zonnebrillen? en waar haal je die? zijn die wel goed?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: zonnebril
We hebben hier een Babybanz, maar die wil ze deze zomer niet meer op. Mijn zonnebril vindt ze ook ontzettend interessant trouwens. We hebben ook nog een gewoon zonnebrilletje voor kinderen, bij de Action vandaan. Of hij goed is weet ik niet, maar veel maakt het hier toch niet uit, ook deze houdt ze niet lang op. Ermee spelen is veel leuker
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
L. heb ik eindelijk zover dat hij de pet ophoudt in de zon. Zonnebril van papa is reuze interessant en stoer (wil dan altijd spiegel kijken), maar na zichzelf te hebben gezien vindt hij het maar een onding, dus hier geen zonnebril
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
hier heeft ze een 'grotemensenkinderbril'. Ziet er precies uit zoals een 'grotemensenbril', maar dan een stuk smaller zodat ie niet van haar neusje schuift. Gekregen van oma en ze is er helemaal gek op, hij moest vanavond zelfs mee naar bed.
Gast- Gast
Ik heb er laatst 1 bij de zeeman gekocht voor een euro. Hij is alleen iets te groot,maar hij vind zichzelf wel stoer als hij hem op heeft.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
zijn die goedkope brilletjes wel goed voor de ogen? of moet je dan echt bij een brillenzaak een goeie kopen?
duckie- Ratel
R zet hem 3 sec op en is er dan alweer klaar mee....een petje draagt hij wat beter vooral op de fiets maar dan moet hij hem ook perse ophouden van mij, zodra we dan afstappen roept hij nu is klaar en gooit zijn petje in de fietstas....
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Met goedkope brilletjes moet je wel uit kijken. Die zorgen er namelijk voor dat de pupil groter blijft maar de uv straling word niet tegen gehouden. Waardoor je dus een groter oppervlakte hebt waar beschadigingen op kunnen treden.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Printje schreef:R zet hem 3 sec op en is er dan alweer klaar mee....een petje draagt hij wat beter vooral op de fiets maar dan moet hij hem ook perse ophouden van mij, zodra we dan afstappen roept hij nu is klaar en gooit zijn petje in de fietstas....
+1! Hahaha het gaat hier zo een beetje hetzelfde
Gast- Gast
Minx schreef:Met goedkope brilletjes moet je wel uit kijken. Die zorgen er namelijk voor dat de pupil groter blijft maar de uv straling word niet tegen gehouden. Waardoor je dus een groter oppervlakte hebt waar beschadigingen op kunnen treden.
Inderdaad, door het donker gekleurde 'glas' in het brilletje worden de pupillen groter maar als er geen uv bescherming in zit, heb je dus alleen maar meer kans op beschadiging van de ogen.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Minx schreef:Met goedkope brilletjes moet je wel uit kijken. Die zorgen er namelijk voor dat de pupil groter blijft maar de uv straling word niet tegen gehouden. Waardoor je dus een groter oppervlakte hebt waar beschadigingen op kunnen treden.
weet je ook waar ik op moet letten? Bedoel je hebt brilletjes van de zeeman voor 1 of 2 euro maar ook wel bij de kruidvat en die zijn al weer wat duurder... Moeten ze een bepaald iets erop hebben staan met uv iets ofzo?
duckie- Ratel
Ik heb laatst een zonnebril bij de action gekocht voor Z. wel iets te groot maar ze vind de bril leuk!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
H. houd haar zonnebrilletjes goed op.
Ze heeft 3 verschillende, weet niet waar ze vandaan komen trouwens. Denk de Hema, mijn moeder heeft ze meegenomen.
Ze heeft 3 verschillende, weet niet waar ze vandaan komen trouwens. Denk de Hema, mijn moeder heeft ze meegenomen.
Gast- Gast
duckie schreef:Minx schreef:Met goedkope brilletjes moet je wel uit kijken. Die zorgen er namelijk voor dat de pupil groter blijft maar de uv straling word niet tegen gehouden. Waardoor je dus een groter oppervlakte hebt waar beschadigingen op kunnen treden.
weet je ook waar ik op moet letten? Bedoel je hebt brilletjes van de zeeman voor 1 of 2 euro maar ook wel bij de kruidvat en die zijn al weer wat duurder... Moeten ze een bepaald iets erop hebben staan met uv iets ofzo?
Er moet een goede uv filter op zitten. Hoeveel precies geen idee.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Dochter vindt een zonnebril leuk om eventjes op te zetten en mee te spelen. Maar ze houdt hem niet lang op. Ze wil ook geen petje oid, die trekt ze gelijk van haar hoofd.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb zonnebrillen van de hema, met uv-filter. Hier vragen mijn meiden juist om de zonnebril, hebben ze graag op gelukkig!
Mikki- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10
vandaar heeft ze zowaar ruim een half uur de zonnebril opgehad toen ik naar het dorp fietsen en boodschappen ging doen misschien ook nog even bij de hema kijken voor een gewone
duckie- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» zonnebril baby?
» baby zonnebril
» Geen pet of zonnebril op.
» Welke zonnebril(len) heb jij
» Wat voor zonnebril heb jij?
» baby zonnebril
» Geen pet of zonnebril op.