Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ramp met kleren kopen

+5
Atelier Madame
minoessepoes
Mida4you
PiP
Jilke
9 plaatsers

Ga naar beneden

Ramp met kleren kopen Empty Ramp met kleren kopen

Bericht  Jilke wo 23 maa 2011 - 7:47

Ik ben echt een ramp met kleding kopen! Heb nu weer nieuwe shirtjes nodig voor de zomer, maar krijg gewoon niet veel leuks gevonden. Aan het rek denk ik ja dat is leuk, en als ik het aanheb denk ik van mwahhh. Voel ik me er weer te dik in (heb een buikobsessie haha), is het te lang, te kort, verkeerde pasvorm. Of ik kom thuis met iets en dan heb ik het de eerste keer aan en vind ik het toch niets.

Oftewel, ik kom thuis zonder kleren, en loop vervolgens weer een zomer in me oude rommel rond. Want het kan echt niet meer!

Op esprit wil ik nog wel eens wat bestellen af en toe, maar daar heb ik nu ook niet echt iets op waarvan ik denk dat dat het is.

Jullie ook zo erg?
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ramp met kleren kopen Empty Re: Ramp met kleren kopen

Bericht  PiP wo 23 maa 2011 - 7:54

Jup, ik vind wel redelijk wat leuk, maar dan staat het mij inderdaad niet vanwege mijn figuur als ik het al pas...
Gister ook, ik MOEST nieuwe kleren hebben... Nou ga dan maar samen met je dochter het dorp in:S
Het is uiteindelijk wel gelukt, maar geweldig was het niet.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ramp met kleren kopen Empty Re: Ramp met kleren kopen

Bericht  Jilke wo 23 maa 2011 - 7:58

Ja dat is het ook, ik vind wel veel leuk, tot ik het aan heb. Lichte kleuren maken me al snel flets, ik ben al zo wit van mezelf smile Zwart kleed mooi af, maar ik heb al zoveel zwart. Het moet niet te strak want dat accentueert weer ieder rolletje Wink Zo is het altijd wel iets met als gevolg dat ik er alsnog voor schandaal bij loop in die oude kleren.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ramp met kleren kopen Empty Re: Ramp met kleren kopen

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 8:10

AmiAmi schreef:Ja dat is het ook, ik vind wel veel leuk, tot ik het aan heb. Lichte kleuren maken me al snel flets, ik ben al zo wit van mezelf smile Zwart kleed mooi af, maar ik heb al zoveel zwart. Het moet niet te strak want dat accentueert weer ieder rolletje Wink Zo is het altijd wel iets met als gevolg dat ik er alsnog voor schandaal bij loop in die oude kleren.

In een ander topic zijn er ook meiden die het lastig vinden om zich goed te kleden (waaronder ik Wink) Misschien als je foto's plaatst ofzo kunnen we je helpen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ramp met kleren kopen Empty Re: Ramp met kleren kopen

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 9:08

Ik heb juist het tegenovergestelde, ik koop te veel kleren!
smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ramp met kleren kopen Empty Re: Ramp met kleren kopen

Bericht  Mida4you wo 23 maa 2011 - 9:19

Pff ik heb er ook last van. Echt vreselijk.... Zie er al tegenop om zomerkleding te kopen. Dan zit het in de middel te strak en is het truitje te lang, of juist te kort. En mijn buik zit in de weg. Ben tijdens mijn zwangerschap en na de bevalling nogal aangekomen...... brrr ik heb ook een buikobsessie..... Maarja ik zal toch echt wel nieuwe kleren moeten hebben.

Ik draag nu graag zwart want dat kleed af maar om nou in de zomer altijd in het zwart te lopen zie ik niet echt zitten....
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Ramp met kleren kopen Empty Re: Ramp met kleren kopen

Bericht  minoessepoes wo 23 maa 2011 - 20:36

Dat heb ik alleen met broeken kopen. Zelfs zo erg dat ik geen passende broek meer in de kast heb, ik ben wat afgevallen en de twee broeken die ik had en nog best nieuw zijn die passen niet meer, de rest is oud of er zit een gat in. Maar ik kan me er maar niet toe zetten om nieuwe te kopen, ik heb zo'n hekel aan 50 broeken passen, telkens weer je schoenen aan en uit, het zweet breekt me dan aan alle kanten uit en ik eindig altijd gefrustreerd en ik voel me dik, terwijl ik dat dus helemaal niet ben!

Ik draag dus bijna alleen nog maar jurkjes en rokjes!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ramp met kleren kopen Empty Re: Ramp met kleren kopen

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 21:00

Nee, geen last van.. Ik zie altijd leuke dingen als ik op hm.com kom..

Echt winkelen doe ik sowieso nooit, dan vind ik niks leuk!


Laatst aangepast door _Donnaa op wo 23 maa 2011 - 21:01; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ramp met kleren kopen Empty Re: Ramp met kleren kopen

Bericht  Atelier Madame wo 23 maa 2011 - 21:00

Ik kan me dat echt niet voorstellen Embarassed echt altijd als ik de stad inga kom ik wel weer met iets van kleding terug, zelfs bij de hema op het station weet ik nog iets te kopen bij wijze van angel
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ramp met kleren kopen Empty Re: Ramp met kleren kopen

Bericht  Blond wo 23 maa 2011 - 21:16

Ik koop ook teveel kleren.

Ik denk dat je minder met je buik moet zitten. De meeste meiden/vrouwen hebben een rolletje (ook als ze nog geen kind hebben gehad), en ik vind dat je dat niet koste wat het kost moet gaan verbergen hoor.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ramp met kleren kopen Empty Re: Ramp met kleren kopen

Bericht  Atelier Madame wo 23 maa 2011 - 21:21

_Chance schreef:Ik koop ook teveel kleren.

Ik denk dat je minder met je buik moet zitten. De meeste meiden/vrouwen hebben een rolletje (ook als ze nog geen kind hebben gehad), en ik vind dat je dat niet koste wat het kost moet gaan verbergen hoor.
Klopt! en met een leuke riem en wat langere shirts kan je ontzettend veel verdoezelen!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ramp met kleren kopen Empty Re: Ramp met kleren kopen

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 3:34

Ik heb het nu heeeel erg.

Met positiekleding heb je al veel minder keus, dan hebben de meeste rokjes bijv nog een tuttige lengte ook.
En van alles hebben ze maar 1 exemplaar per maat lijkt wel, en mijn maat is dan altijd weg (zoals bij H&M, heel irritant)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ramp met kleren kopen Empty Re: Ramp met kleren kopen

Bericht  Lien do 24 maa 2011 - 6:45

Ik heb hier nooit last van...maar het lijkt me wel frustrerend als je het hebt !Ik denk dat je je gewoon over die rolletjes heen moet zetten!
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ramp met kleren kopen Empty Re: Ramp met kleren kopen

Bericht  Jilke do 24 maa 2011 - 19:56

Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik weet nou eenmaal dat die buik er zit. En bij een ander denk ik altijd (met hetzelfde figuur als mij) goh wat leuk wat ze aan heeft, en dan krijg ik zelf iets soortgelijks niet gevonden, of het staat me niet. Spijkerrokjes vind ik erg leuk, ik heb er 2 redelijk korte, met een legging. Staan supergoed, alleen dan zie ik die buik erboven en denk ik weer van uhhh...

Ik ben echt erg Embarassed
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ramp met kleren kopen Empty Re: Ramp met kleren kopen

Bericht  Pussycat do 24 maa 2011 - 21:20

ProudMama schreef:Ik heb het nu heeeel erg.

Met positiekleding heb je al veel minder keus, dan hebben de meeste rokjes bijv nog een tuttige lengte ook.
En van alles hebben ze maar 1 exemplaar per maat lijkt wel, en mijn maat is dan altijd weg (zoals bij H&M, heel irritant)

Ooh dat vond ik ook altijd zo vreselijk!
Zag ik eindelijk wat leuks... hadden ze het alweer niet in mijn maat. Heb soms gewoon maar dingen besteld (moet je wel elke keer lang wachten maar ja) dan had ik eindelijk weer iets leuks.

En ik ben een paar weken na bevalling wezen winkelen voor nieuwe kleding, maar daar wordt je ook niet vrolijk van Twisted Evil
Helemaal niet nu het mooie weer eraan komt, want alles van vorig jaar zit nog te strak. Ik vraag me ineens af waarom ik altijd zulke strakke topjes draag haha, maar ja toen had ik het figuur ervoor.
Nu moet ik dat figuur weer zien te krijgen, want ik vind mijn kleding van vorig jaar zo leuk laughcry

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ramp met kleren kopen Empty Re: Ramp met kleren kopen

Bericht  Jeanette vr 25 maa 2011 - 1:11

Atelier Madame schreef:Ik kan me dat echt niet voorstellen Embarassed echt altijd als ik de stad inga kom ik wel weer met iets van kleding terug, zelfs bij de hema op het station weet ik nog iets te kopen bij wijze van angel

Haha, ja hier hetzelfde! Very Happy Er zijn tegenwoordig genoeg leuke kleren met een maatje meer hoor!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ramp met kleren kopen Empty Re: Ramp met kleren kopen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum