H&M en kleren ruilen
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
H&M en kleren ruilen
Korte vraag: kan je bij de H&M winkel kleren ruilen die je online hebt gekocht? Of moet je ze echt retourneren? Ik heb eea online gekocht maar het is véél te groot en ik ga vanmiddag naar de stad... Kan ik ze dan in de gewone winkel ruilen?
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Re: H&M en kleren ruilen
Ja volgens mij kan dat. Dan krijg je geen geld terug maar een tegoedbon.
Gast- Gast
Volgens mij is dat een stelregel van de H&M. Je kunt het retourneren in de winkel en via de post. Toch? Of WAS dat zo?
Gast- Gast
Dit inderdaadElodie schreef:Ja dat kan. Dan krijg je een tegoedbon die één jaar geldig is.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het zo raar dat als je je kleren terug brengt in de winkel je een tegoedbon krijgt en als je het weer opstuurt je wel je geld terug krijgt. Of in elk geval dat bedrag niet hoeft te betalen...
Gast- Gast
OK! Dank jullie :-). Dus dan moet ik de acceptgiro wel betalen, maar in de winkel krijg ik een tegoedbon. Ok: ik zal wel eens kijken wat ik handig vind hiervoor :-)
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het wel logisch, iets met voorraden van het filiaal enzo.Hazeltje schreef:Ik vind het zo raar dat als je je kleren terug brengt in de winkel je een tegoedbon krijgt en als je het weer opstuurt je wel je geld terug krijgt. Of in elk geval dat bedrag niet hoeft te betalen...
Gast- Gast
Hazeltje schreef:Ik vind het zo raar dat als je je kleren terug brengt in de winkel je een tegoedbon krijgt en als je het weer opstuurt je wel je geld terug krijgt. Of in elk geval dat bedrag niet hoeft te betalen...
Ja, maar je betaalt wel één euro commissie kosten.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Ruilen bij Bristel?
» Ramp met kleren kopen
» Oudjaarsavond dienst ruilen?
» Nieuwe telefoon ruilen?
» Ruilen/retour H&M Online
» Ramp met kleren kopen
» Oudjaarsavond dienst ruilen?