Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

schone kleren, uit de wasmachine overal haren.

2 plaatsers

Ga naar beneden

schone kleren, uit de wasmachine overal haren. Empty schone kleren, uit de wasmachine overal haren.

Bericht  Calimero ma 9 jan 2012 - 2:18

hallo,

ik heb sinds een tijdje een nieuw wasmachine, maar ik geloof dat het daar niks mee te maken heeft, als de kleren uit de was komen, en ik wil ze gaan strijken hangt echt alles vol haren, en die zijn van mezelf, weet iemand hoe dat kan de kapster zegt, het is de tijd van het jaar, maar ik heb dat het hele jaar door, maar sinds de laatste tijd pas heel erg.

Heeft iemand tips ?


Calimero
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 62
Punten : 86
Registratiedatum : 30-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

schone kleren, uit de wasmachine overal haren. Empty Re: schone kleren, uit de wasmachine overal haren.

Bericht  Caroow ma 9 jan 2012 - 3:11

Hoe je die haren op je hoofd houdt weet ik niet, maar om ze snel van je kleding af te krijgen kan je ze even in de droger doen.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

schone kleren, uit de wasmachine overal haren. Empty Re: schone kleren, uit de wasmachine overal haren.

Bericht  Calimero ma 9 jan 2012 - 4:50

ze zijn in de droger geweest, maar het helpt niet !!!

Calimero
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 62
Punten : 86
Registratiedatum : 30-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

schone kleren, uit de wasmachine overal haren. Empty Re: schone kleren, uit de wasmachine overal haren.

Bericht  Gast ma 9 jan 2012 - 6:41

Ik heb ook altijd overal haar, maar bij mij komt het tussen de was in van die propjes eruit. Gaat al het haar samenklitten in een klein bolletje zeg maar, en die kan ik gemakkelijk weggooien. Ik was altijd met wasverzachter op het antikreukprogramma en dan in de droger. Bij mij zit zelfs altijd heel veel haar in het putje van de badkuip, en ik ga nooit in bad. Dus zal het er wel in komen door haar kammen en omdat ik mijn kleren altijd over de badrand leg 's avonds.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

schone kleren, uit de wasmachine overal haren. Empty Re: schone kleren, uit de wasmachine overal haren.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum