Dagcafé
+22
girli
Snoes
Zwoesj
SleepingBeauty
Lotus
Merai
Chocolate Cookie
Lejow
Phileine
VeryCherry
Suus
Jordana
Jeanette
Kabouter
Tullow
Burn
Rovine
Roze Roos
Qiara
Try
May
Elsje
26 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
VeryCherry schreef:Nu nog avondeten?!
Mijn gedachte.
Ik heb gewoon een rondje dorpnetgeenstad gedaan. Ben nu thuis.
Gast- Gast
Jordana schreef:Aaah Jade, ik heb vorige weer 3 paar schoenen gekocht voor geld wat ik nooit zou doen maar ik vond ze zo leuk dat ik geen keuze kon maken.
haha soms moet je gewoon goed voor jezelf zorgen!
ik heb zon trenchcoat ofso iets gekocht..
Gast- Gast
Heb je dat gesprek?Isabella schreef:Dames, willen jullie morgenochtend voor me duimen?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Chocolate Cookie schreef:Heb je dat gesprek?Isabella schreef:Dames, willen jullie morgenochtend voor me duimen?
ik duim!
maar waarvoor ?
Gast- Gast
Jade schreef:Jordana schreef:Aaah Jade, ik heb vorige weer 3 paar schoenen gekocht voor geld wat ik nooit zou doen maar ik vond ze zo leuk dat ik geen keuze kon maken.
haha soms moet je gewoon goed voor jezelf zorgen!
Ja inderdaad en soms schrik van je de prijs maar het is voor een goed doel
Isabella: Heb je een gesprek? Ik ga duimen voor jou
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
klopt Jordana!
en op de een of andere manier voel ik me altijd goed als ik iets leuk koop!
Hoe gaat het nu verder met jou?
en op de een of andere manier voel ik me altijd goed als ik iets leuk koop!
Hoe gaat het nu verder met jou?
Gast- Gast
Jade> dan is hij echt voor je gemaakt
Isabella> Ik wil wel duimen hoor Waarvoor?
Isabella> Ik wil wel duimen hoor Waarvoor?
Gast- Gast
Ik ook hahahaha
Ja hiet gaat het wel. Langzaam aan komen er antwoorden op mijn vragen en ik moet nog een antwoord afwachten voordat ik een echte keuze maak. Maar er komt langzaam aan een einde aan.
Ja hiet gaat het wel. Langzaam aan komen er antwoorden op mijn vragen en ik moet nog een antwoord afwachten voordat ik een echte keuze maak. Maar er komt langzaam aan een einde aan.
Jordana- Ratel
Ik duim voor je Isabella, maar het komt vast helemaal goed meis!
Haha, ik heb net een paar dingen uit mijn oude kamer op markplaats gezet, en echt binnen 3 minuten werd ik al gebeld en heb ik zowel mijn koelkastje als vriezertje verkocht (samen voor 50 euro, ze doen het nog goed maar ze passen niet in mijn nieuwe kamer).
Haha, ik heb net een paar dingen uit mijn oude kamer op markplaats gezet, en echt binnen 3 minuten werd ik al gebeld en heb ik zowel mijn koelkastje als vriezertje verkocht (samen voor 50 euro, ze doen het nog goed maar ze passen niet in mijn nieuwe kamer).
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
dat is fijn Try!
ik heb nog n paar nieuwe schoenen van Esprit.. net te klein gekocht
Denk je dat je zoiets ook nog kunt verkopen?
Gast- Gast
Jordana schreef:Ik ook hahahaha
Fijn dat je antwoorden krijgt, ook al gaat het wat langzamer dan dat je wil. Je ziet het einde al en dat is fijn lijkt mij.
Gast- Gast
Jade schreef:dat is fijn Try!
welke maat? Wat voor schoenen??
Gast- Gast
Pijler vraag en aanbod!!Jade schreef:dat is fijn Try!
Gast- Gast
Jade schreef:Dat is fijn Jordana! Ik vind het knap hoe je het allemaal doet!
Hoe bedoel je? (klinkt raar maar ik vraag het me echt af)
Try: Wat fijn dat je al wat dingen heb kunnen verkopen en wat fijn dat de kamer je toch goed bevalt.
Jordana- Ratel
Beter had ik het niet kunnen zeggenTheedoosje schreef:
Fijn dat je antwoorden krijgt, ook al gaat het wat langzamer dan dat je wil. Je ziet het einde al en dat is fijn lijkt mij.
Try- Kletskop
Try schreef:Beter had ik het niet kunnen zeggenTheedoosje schreef:
Wat zijn jullie toch lief. Ja het gaat langzaam aan maar er komt een einde aan. En wat voor einde is nog wel afwachten.
Jordana- Ratel
Jordana schreef:Try schreef:Beter had ik het niet kunnen zeggenTheedoosje schreef:
Wat zijn jullie toch lief. Ja het gaat langzaam aan maar er komt een einde aan. En wat voor einde is nog wel afwachten.
Dat komt wel goed. Als je nu antwoorden krijgt die je zocht en er dus een einde in zicht is, denk ik wel dat jij de keuzen maakt waar je goed over nagedacht hebt. Wat een ander dan ook denkt of vind. Voor jou is dat dan de juiste keuze.
Gast- Gast
T is idd fijn dat die dingen verkocht zijn, scheelt weer gesjouw maar betekent wel dat ik morgen of vrijdag flink aan de schoonmaak moet want die dingen zijn nu nog in gebruik.
En idd Jordana, het is fijn dat ik vandaag terug ben geweest naar dat huisje met mijn moeder om dingen op te meten. Ik heb nu een duidelijk beeld in mijn hoofd van de afmetingen en wat er wel (en dus ook niet) past.
Wist je trouwens al dat de fysio erg tevreden is met mijn herstel, dat ie het snel vind gaan, en dat ik sinds vandaag met 1 kruk mag gaan lopen en mag fietsen! *ik wilde dat graag aan jou vertellen.. *
En idd Jordana, het is fijn dat ik vandaag terug ben geweest naar dat huisje met mijn moeder om dingen op te meten. Ik heb nu een duidelijk beeld in mijn hoofd van de afmetingen en wat er wel (en dus ook niet) past.
Wist je trouwens al dat de fysio erg tevreden is met mijn herstel, dat ie het snel vind gaan, en dat ik sinds vandaag met 1 kruk mag gaan lopen en mag fietsen! *ik wilde dat graag aan jou vertellen.. *
Try- Kletskop
Het nut van een zomerjas ontgaat me echt zo volledig.. Ik heb al geen winterjas, laat staan een zomerjas
Gast- Gast
Ik sluit me weer hier bij aanTheedoosje schreef:
Dat komt wel goed. Als je nu antwoorden krijgt die je zocht en er dus een einde in zicht is, denk ik wel dat jij de keuzen maakt waar je goed over nagedacht hebt. Wat een ander dan ook denkt of vind. Voor jou is dat dan de juiste keuze.
Try- Kletskop
Try schreef:Ik sluit me weer hier bij aanTheedoosje schreef:
haha Try fijn
Gast- Gast
Reva schreef:Het nut van een zomerjas ontgaat me echt zo volledig.. Ik heb al geen winterjas, laat staan een zomerjas
Wat draag jij als het koud is dan?
Gast- Gast
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: