Dagcafé
+22
girli
Snoes
Zwoesj
SleepingBeauty
Lotus
Merai
Chocolate Cookie
Lejow
Phileine
VeryCherry
Suus
Jordana
Jeanette
Kabouter
Tullow
Burn
Rovine
Roze Roos
Qiara
Try
May
Elsje
26 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Arg reactie getypt reactie weg.
wat lief dat hij zo enthousiast is hopelijk vind hij het leuk
Lijkt me erg vervelend dat je niet veel kan doen. Sowieso erg moeilijk omdat je een vrij korte periode hebt en ook nog eens de verzorgers niet tot last mag zijn.
Ik loop ook flink te balen. Het liefst regel ik mijn eigen stage dan ben je tenminste niet afhankelijk van het stagebureau. Ik heb geloof ik inmiddels bijna elke praktijk in de buurt al benaderd maar echt veel reactie komt er niet. Komt het straks op school aan en ik denk dat die me gaan indelen op mijn werk. Iets wat ik absoluut niet wil :s. Nog even goed doorzoeken dus.
wat lief dat hij zo enthousiast is hopelijk vind hij het leuk
Lijkt me erg vervelend dat je niet veel kan doen. Sowieso erg moeilijk omdat je een vrij korte periode hebt en ook nog eens de verzorgers niet tot last mag zijn.
Ik loop ook flink te balen. Het liefst regel ik mijn eigen stage dan ben je tenminste niet afhankelijk van het stagebureau. Ik heb geloof ik inmiddels bijna elke praktijk in de buurt al benaderd maar echt veel reactie komt er niet. Komt het straks op school aan en ik denk dat die me gaan indelen op mijn werk. Iets wat ik absoluut niet wil :s. Nog even goed doorzoeken dus.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, een nieuwe huisarts is meestal ook best wel lastig he..
Balen. Heb jij al een nieuwe Alex?
Gast- Gast
Nee, ik ken de voorstelling niet, het gaat over lentekriebels.
Ze lopen langs ons huis, dus ik kan nog zwaaien ook
Ze lopen langs ons huis, dus ik kan nog zwaaien ook
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Goeiemorgen San
Klinkt leuk VC!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Uhu, ik ben heel benieuwd hoe hij het vind.
En ze gaan overblijven in de klas, dat maakt het ook al spannend.
En ze gaan overblijven in de klas, dat maakt het ook al spannend.
Misschien kan k gewoon de komende weken met een zonnebril op gaan lopen?
Ik moet morgen weer iets met een groep die ik niet echt ken...en ik zie er afstotelijk uit (serieus, mensen op straat vragen ernaar), is het al de tijd om permanent een zonnebril te dragen?
Ik moet morgen weer iets met een groep die ik niet echt ken...en ik zie er afstotelijk uit (serieus, mensen op straat vragen ernaar), is het al de tijd om permanent een zonnebril te dragen?
Gast- Gast
lekker geslapen?
Ik wel.. ik heb alleen iedere ochtend als ik wakker word dat ik nog zooooooo moe ben (voel) terwijl ik anders rond 8.15/8.30 fris naast mn bed sta... nu 9.30 pas :S
Ik wel.. ik heb alleen iedere ochtend als ik wakker word dat ik nog zooooooo moe ben (voel) terwijl ik anders rond 8.15/8.30 fris naast mn bed sta... nu 9.30 pas :S
Gast- Gast
Dolores schreef:Misschien kan k gewoon de komende weken met een zonnebril op gaan lopen?
als t zonnig is wel
Gast- Gast
Sannie89 schreef:Dolores schreef:Misschien kan k gewoon de komende weken met een zonnebril op gaan lopen?
als t zonnig is wel
Ook binnen?
Gast- Gast
Dolores schreef:Sannie89 schreef:Dolores schreef:Misschien kan k gewoon de komende weken met een zonnebril op gaan lopen?
als t zonnig is wel
Ook binnen?
moet je bij t raam gaan zitten met t je gezicht naar de raam zodat je last hebt van de zon dus je zonnebril op moet...
of gewoon iedereen motiveren om buiten te gaan zitten
Gast- Gast
Wat vervelend Do dat je er zoveel last van hebt. En natuurlijk kan een zonnebril, maar zou je dan geen vragen krijgen denk je? Weet je eigenlijk waar het van komt?
Kabouter- Kletskop
Reva schreef:Nee, een nieuwe huisarts is meestal ook best wel lastig he..
Whaha, ik miste even de komma, moest even nadenken.
Maar ik heb nog geen nieuwe
Gast- Gast
Ah Do ik hoop dat het snel beter gaat met je oog..
En ik wil niet binnen zitten met dit heerlijke weer!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Wat rot voor je Do!
loontjes-power schreef:Ah Do ik hoop dat het snel beter gaat met je oog..
Ik wil ook buiten zitten..misschien ga ik dadelijk wel gewoon met mn bureaustoel buiten zitten..zal iedereen wel raar opkijken. Maar jammer dan.
Kabouter- Kletskop
Het schijnt een infectie te zijn. Het zou al verbeterd moeten zijn, maar inmiddels krijg ik er ook een soort koortsaanvallen bij...
Gast- Gast
jeukt het ook? anders zou je er vanavond toch ineens heel erg last van kunnen hebben.. mss dat je dan langs de HAP kan. Ik weet dat die daar neit voor is maar doorlopen lijkt me ook niet verstandig.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik ben er zaterdag al mee naar de HAP geweest, nu ga ik naar mijn eigen (wannabe.....) huisarts...
Gast- Gast
Ik vind het echt zo naar voor je, Do'tje. Natuurlijk kun je een zonnebril opzetten, maar binnen is dat wel een beetje gek inderdaad.
Gast- Gast
Do veel beterschap en hoop dat het snel beter gaat.
Ik moet voor kamp waterspellen bedenken maar dan in het thema wetenschap. Iemand suggesties?
Ik moet voor kamp waterspellen bedenken maar dan in het thema wetenschap. Iemand suggesties?
Gast- Gast
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: