Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+22
girli
Snoes
Zwoesj
SleepingBeauty
Lotus
Merai
Chocolate Cookie
Lejow
Phileine
VeryCherry
Suus
Jordana
Jeanette
Kabouter
Tullow
Burn
Rovine
Roze Roos
Qiara
Try
May
Elsje
26 plaatsers

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 14 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 3:10

@ Reva, maar als je die pakketjes nou is aanpakt dan dan ben je der meteen van af want dan heeft ze ook geen reden om nog bij je aan te bellen. En als er bij mij een pakketje voor de buren afgegeven word zou ik het ook niet fijn vinden als ze er maar mee wachten met het ophalen, dan ga ik het ook zelf wel brengen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 14 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 3:11

Ik vind dat Alex na vandaag wel schoenen heeft verdiend Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 14 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 3:11

Ze zijn beide mooi.. Die laatste wil ik ook wel Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 14 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 3:13

Lily schreef:@ Reva, maar als je die pakketjes nou is aanpakt dan dan ben je der meteen van af want dan heeft ze ook geen reden om nog bij je aan te bellen. En als er bij mij een pakketje voor de buren afgegeven word zou ik het ook niet fijn vinden als ze er maar mee wachten met het ophalen, dan ga ik het ook zelf wel brengen.

Ja, ik snap het ook wel. Maar pak het dan gewoon niet aan.. Het gaat elke keer zo. Als ik uit mn werk kom zijn bij haar (dat zie ik vanaf de parkeerplaats) de gordijnen al dicht etc, dan ga ik niet meer aanbellen. En van het weekend stond ik boven voor dr voordeur, maar toen was het gordijn voor dr voordeur (ouderwets!!) zelfs dicht. Ik ben gewoon laks met ophalen, dat moet ze nu toch wel weten. Ik moet toch naar het postkantoor voor tig andere dingen, dus het is zinloos. Heb ik ook al een keer gezegd, dat het niet hoeft. Heb liever dat ze het dan naar de winkels hier links of rechts brengen, die zijn tenminste gewoon open.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 14 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 3:15

Ik doe hoe dan ook niet open vandaag. Mn borsten hangen half uit mn lage shirt en ik loop in string. Haal morgen wel een plantje voor dr en dan haal ik alles op angel

En misschien improviseer ik even een handdoekgordijn voor mn voordeur Twisted Evil

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 14 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 3:16

Zo, kastje is helemaal schoon en gepoetst. Nu alleen nog bedenken waar ik hem ga neerzetten (echt geen plek) en welke kleur ik hem ga geven. Ow, en het kastje is gehandicapt, zonder handvatten/knopjes, maar ik heb nog heel leuke voor hem liggen. Ach, het is zo'n leuk kastje. Ik denk dat het kastje zelf niet weet hoe leuk hij is I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 14 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 3:16

Smikkell, fooootoo!!!!!!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 14 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 3:18

Reva schreef:Smikkell, fooootoo!!!!!!!!

+1!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 14 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 3:18

Alex schreef:
Zusje van Bert schreef:
Alex schreef:
Zusje van Bert schreef:Wat rot Alex Sad

hug hug

Ja, jij weet vast hoe ik me voel.

Nah, hier is het anders hoor maar ik zou wel erg graag willen blijven.

Ik zou hier ook wel graag willen blijven, ik vind het werk leuk maar ja ...
Jouw contract werd toch ook niet verlengd?

Nee hoor, dat was niet het geval. Bij t-mo was het een vrijwillig ontslag (ik kreeg wel een zak geld mee). Ik had ook kunnen kiezen om te blijven, mijn baan was heel erg uitgedunt en ik werkte met de exorcist herself. Liever niet dus. Ik koos daarom voor het geld. Gezien de lichamelijke klachten die ik van mijn werk kreeg, leek me dat de juiste oplossing.

Nu werk ik ergens anders. Dat was tijdelijk werk tm eind januari. Daarna werd het alleen steeds verlengd en ineens niet meer. Dat was wel redelijk onverwachts maar niemand had me iets beloofd. Alleen de manier waarop was een beetje jammer. Donderdag eind van de middag werd ik gebeld (ik was vrij) en vrijdag op kantoor wist niemand het. Mijn manager was lekker vrij (hij had het die donderdag tijdens de meeting kunnen vertellen waarin de enorme drukte werd besproken). Nou ja, op mijn laatste werkdag kreeg mijn vader een herseninfarct dus ik heb maar tot 11.00 gewerkt toen. Vier dagen thuis en ik kon met een nieuwe opdracht bij dezelfde werkgever aan de slag. En er ligt nog iets op de stapel wat nog moet worden goedgekeurd. Dus wie weet kan ik hier langer blijven na deze opdracht die maar drie weken duurt.

Overigens zou ik ook blijven, zeker als je het verder wel naar je zin hebt. Stel dat je ooit opnieuw terug kunt komen, dan kun je maar beter op een normale manier weggegaan zijn toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 14 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 3:19

Alex schreef:
Reva schreef:Smikkell, fooootoo!!!!!!!!

+1!

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 14 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 3:20

Reva schreef:
Lily schreef:@ Reva, maar als je die pakketjes nou is aanpakt dan dan ben je der meteen van af want dan heeft ze ook geen reden om nog bij je aan te bellen. En als er bij mij een pakketje voor de buren afgegeven word zou ik het ook niet fijn vinden als ze er maar mee wachten met het ophalen, dan ga ik het ook zelf wel brengen.

Ja, ik snap het ook wel. Maar pak het dan gewoon niet aan.. Het gaat elke keer zo. Als ik uit mn werk kom zijn bij haar (dat zie ik vanaf de parkeerplaats) de gordijnen al dicht etc, dan ga ik niet meer aanbellen. En van het weekend stond ik boven voor dr voordeur, maar toen was het gordijn voor dr voordeur (ouderwets!!) zelfs dicht. Ik ben gewoon laks met ophalen, dat moet ze nu toch wel weten. Ik moet toch naar het postkantoor voor tig andere dingen, dus het is zinloos. Heb ik ook al een keer gezegd, dat het niet hoeft. Heb liever dat ze het dan naar de winkels hier links of rechts brengen, die zijn tenminste gewoon open.
Ja oke maar daar houden ze geen rekening mee, dat je laks bent met het ophalen van pakketjes...ik zou ook gewoon opendoen en dat pakketje aanpakken. Hoeveel moeite kost dat nou?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 14 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 3:21

Oooh ja, ZvB, dat is wel een wat ander verhaal dan hier. Zou je meer zekerheid willen in je baan, als in een vast contract?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 14 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 3:22

Storm: het is geen moeite, maar ik ga niet in mn string de deur open doen. En ik heb aangegeven dat ze niks aan hoeft te pakken. Het is wel lief, maar ik vind het onhandig.

Eigenlijk zou het slimmer zijn om mezelf even aan te kleden en ze te gaan halen, dan kan ik daarna ongestoord de kast opruimen. Hmm...scratch

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 14 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 3:23

Reva schreef:Storm: het is geen moeite, maar ik ga niet in mn string de deur open doen. En ik heb aangegeven dat ze niks aan hoeft te pakken. Het is wel lief, maar ik vind het onhandig.

Eigenlijk zou het slimmer zijn om mezelf even aan te kleden en ze te gaan halen, dan kan ik daarna ongestoord de kast opruimen. Hmm...scratch

Gewoon even doen, ben je er gelijk vanaf. En kun je inderdaad ongestoord de kast opruimen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 14 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 3:24

Dagcafé - Pagina 14 1265560606_5_8iQU Dagcafé - Pagina 14 1265560344_5_gEZ7

Dagcafé - Pagina 14 1265560168_5_bpOx Dagcafé - Pagina 14 1265560262_5_uKTZ

Zo laten?
Kleurtje geven? Licht grijs?
Welk functie geven?
Welke handvatten?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 14 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 3:24

Alex schreef:Oooh ja, ZvB, dat is wel een wat ander verhaal dan hier. Zou je meer zekerheid willen in je baan, als in een vast contract?

Ja, heel graag smile. Dan kan ik ook weer wat dingen plannen... Nu heb ik bv wel wat dingen nodig en ik heb het geld wel maar als dit ophoudt zal ik daarvan moeten rondkomen. Uitgeven is dus nu echt geen optie... En dat is best irritant!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 14 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 3:26

Reva schreef:

Eigenlijk zou het slimmer zijn om mezelf even aan te kleden en ze te gaan halen, dan kan ik daarna ongestoord de kast opruimen. Hmm...scratch
Wat een heldere ingeving opeens. Ik denk dat dit een goed plan is..

Ik ben zo blij met mijn voordeur met gluurgaatje en lekker hoog en droog zonder dat iemand naar binnen kan kijken en kan zien of ik wel of niet thuis ben Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 14 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 3:26

Reva schreef:Storm: het is geen moeite, maar ik ga niet in mn string de deur open doen. En ik heb aangegeven dat ze niks aan hoeft te pakken. Het is wel lief, maar ik vind het onhandig.

Eigenlijk zou het slimmer zijn om mezelf even aan te kleden en ze te gaan halen, dan kan ik daarna ongestoord de kast opruimen. Hmm...scratch
Nouja, dit dus. Trek even een broek aan en klaar. Hoeft ze jou ook niet lastig meer te vallen met die pakketjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 14 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 3:29

Heb t al gehaald heur... Nu kan ik schoenen passen Cool

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 14 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 3:30

Wow, das best een gevaarte om boven te krijgen Smikkell :O

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 14 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 3:30

Reva schreef:Heb t al gehaald heur... Nu kan ik schoenen passen Cool

Nou, dat kost dus echt geen moeite als je het nu al gehaald hebt :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 14 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 3:30

leuk kastje smikkel, en denk dat je `m een leuk kleurtje moet geven. En misschien kan je de binnenkant ook behangen?

edit, na de foto nog is bekeken te hebben, hoe heb je dat ding in hemelsnaam boven gekregen scratch

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 14 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 3:32

Alex schreef:
Reva schreef:Heb t al gehaald heur... Nu kan ik schoenen passen Cool

Nou, dat kost dus echt geen moeite als je het nu al gehaald hebt :P

Nou ja, een broek en een vestje aan en twee trappen op :P Ow en ik heb mn tanden even gepoetst.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 14 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 3:32

Reva schreef:Wow, das best een gevaarte om boven te krijgen Smikkell :O
Liefde maakt sterk Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 14 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 3:33

Wooow, ze rookt wel :P Mn pakketjes stinken. Nou nu mag ze helemaal niet meer mn pakketjes aanpakken Evil or Very Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 14 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum