Dagcafé
+22
girli
Snoes
Zwoesj
SleepingBeauty
Lotus
Merai
Chocolate Cookie
Lejow
Phileine
VeryCherry
Suus
Jordana
Jeanette
Kabouter
Tullow
Burn
Rovine
Roze Roos
Qiara
Try
May
Elsje
26 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Reva schreef:Wooow, ze rookt wel Mn pakketjes stinken. Nou nu mag ze helemaal niet meer mn pakketjes aanpakken
Gatver, dat vind ik zo vies he! Moet je even doorseinen naar de pakketjesmeneer: niet bezorgen op nummer 57, want die mien rookt en dan ruiken mijn pakjes ernaar.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Liefde maakt sterkReva schreef:Wow, das best een gevaarte om boven te krijgen Smikkell
Blijkbaar! Ik vind die kleur erg mooi! Weet je al wat het kastje voor functie krijgt? Misschien kun je er boeken in kwijt, of foto's in leuke lijstjes?
Gast- Gast
bij heel veel webwinkels kan je ook een opmerking erbij zetten, wij krijgen ook heel vaak als opmerking niet bij de buren afleveren en dat zetten we dan gewoon op het pakketje. Dus dat wordt het alleen bij jou of bij een postkantoor bezorgd.
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Wooow, ze rookt wel Mn pakketjes stinken. Nou nu mag ze helemaal niet meer mn pakketjes aanpakken
Gatver, dat vind ik zo vies he! Moet je even doorseinen naar de pakketjesmeneer: niet bezorgen op nummer 57, want die mien rookt en dan ruiken mijn pakjes ernaar.
Whaha, echt vies zeg! Elk kledingstuk ruikt naar rook. Gelukkig is de algemene dagconclusie dat bloemetjesjurken mij niet staan. Maar dan nóg.
Gast- Gast
Smikk, ik vind je echt grappig met je kastje hahahaha. Ik dacht een heel klein dingetje Hilarisch.
Gast- Gast
Ik heb ook echt geen plek en nog wat andere meubeltjes die al een tijdje aan het wachten zijn..
Gast- Gast
Die zijn zo verslavend. Elke hap smaakt naar meerLily schreef:aaah m`n kinderchocolaatjes zijn op nja dan pakken we de volgende pak
Gast- Gast
Smikkell schreef:Die zijn zo verslavend. Elke hap smaakt naar meerLily schreef:aaah m`n kinderchocolaatjes zijn op nja dan pakken we de volgende pak
juist, is nu ook mijn nieuwe verslaving haha
Gast- Gast
Bloemetjesjurken staat mij ook niet.
Had ik al verteld dat ik deze broek ook toch nog maar heb gekocht?
Kinderchocolaatjes? Wat zijn dat? Bedoel je deze?
Had ik al verteld dat ik deze broek ook toch nog maar heb gekocht?
Kinderchocolaatjes? Wat zijn dat? Bedoel je deze?
Gast- Gast
Is dat een linnen broek? Dat staat mij niet Sowieso katoen etc qua broeken eigenlijk niet
Lekkerrrr kinderbueno, die zitten altijd in mijn tas (van mn werk, voor kindjes). Dus die eet ik in de auto vaak
Lekkerrrr kinderbueno, die zitten altijd in mijn tas (van mn werk, voor kindjes). Dus die eet ik in de auto vaak
Gast- Gast
ja alex ik bedoel die kinderbueno ook lekker. hoh ik ben echt chocolade verslaafd
Gast- Gast
Reva schreef:Is dat een linnen broek? Dat staat mij niet Sowieso katoen etc qua broeken eigenlijk niet
Ja, dat is linnen. Ik dacht ook altijd dat het me niet staat, maar deze wel. En dat met dit humeur, dan moet het wel goed zijn. Lekker voor op vakantie straks Man witte linnen broek aan, kind witte linnen broek aan, mama ook en dan ziet iedereen dat we bij elkaar horen.
Gast- Gast
+1_Donnaa schreef:Bueno`s zijn zo lekker!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, achja, 't verdient he.Alex schreef:Storm schreef:Ik wil naar huis...
Ik ook.
Ben je aan het werk nu?
Gast- Gast
Gaaaat dan, Alex.
Ik vraag me echt ontzettend af in welke bui ik deze bestelling heb geplaatst.. Allemaal bloemetjesjurken, poederkleurtjes en sleehakken Ik draag alleen maar zwart, geen patroontjes en hakken.
Ik vraag me echt ontzettend af in welke bui ik deze bestelling heb geplaatst.. Allemaal bloemetjesjurken, poederkleurtjes en sleehakken Ik draag alleen maar zwart, geen patroontjes en hakken.
Gast- Gast
Reva schreef:Gaaaat dan, Alex.
hahaha misschien de eerste dag dat het weer lekker weer was en het zonnetje scheen.
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: