Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+22
girli
Snoes
Zwoesj
SleepingBeauty
Lotus
Merai
Chocolate Cookie
Lejow
Phileine
VeryCherry
Suus
Jordana
Jeanette
Kabouter
Tullow
Burn
Rovine
Roze Roos
Qiara
Try
May
Elsje
26 plaatsers

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 9 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 0:50

Zusje van Bert schreef:Tja, geen idee hoe vaak het gebeurd, zo vaak solliciteer ik gelukkig niet smile. @ Giac, geen reactie op een brief... Nou ja... Maar als je echt op gesprek bent geweest? Is toch raar... Ik heb gezien dat de vacature inmiddels is opgevuld. Vond het ergens wel jammer maar ach, het scheelt aan de andere kant wel weer een hoop drama (dat was de inhoud van de baan nl vooral) :P.


Elk voordeel heb z'n nadeel :P

Ja, na een gesprek vind ik dat wel behoorlijk aso inderdaad. Verder zou ik het ook niet weten, want ik ben na die tig sollicitaties nog nooit op gesprek gevraagd. Komt er van als je geen diploma hebt in deze tijd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 9 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 0:50

Zusje van Bert schreef:

@ Sannie, ik durf die video hier niet te kijken, volgens mij zit er geluid op de pc haha. Maar wat voor connecties eh... Nou ja, laat ik me maar gewoon gedragen, lijkt me een beter plan :P. Ik heb denk ik te veel zon in mijn bol...

Bij thuiskomst gewoon ff youtuben op wc potten race dan;)
je zit gewoon op elektrische (plastice) wc potten en dan race je tegen elkaar.. vrij komisch en die dingen gaan nog best hard!

ga jij je maar gedragen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 9 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 0:58

VeryCherry schreef:
Storm schreef:Maar (sorry als het te persoonlijk wordt) heb je nu wel geld voor boodschappen? Dat is ook erg belangrijk natuurlijk!

Wie ik? Jawel, niet zo veel, maar daar komen we wel uit.
Ah ok, dat is dan niet het grootste probleem denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 9 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 0:58

Haha dat klinkt wel komisch ja! Helaas duurt het nog wel even voor ik thuis ben vandaag. Enne, ik zal me proberen te gedragen Wink.

Giac, ik heb ook geen diploma's hoor maar ik ga eigenlijk alleen naar uitzendbureau's, nu heb ik me er maar bij 1 ingeschreven. Meestal hebben zij wel wat voor me. Nu ben ik toch ook al vanaf december onder de panne bij iets wat maar tijdelijk zou zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 9 Empty Re: Dagcafé

Bericht  VeryCherry wo 23 maa 2011 - 1:01

Storm schreef:
VeryCherry schreef:
Storm schreef:Maar (sorry als het te persoonlijk wordt) heb je nu wel geld voor boodschappen? Dat is ook erg belangrijk natuurlijk!

Wie ik? Jawel, niet zo veel, maar daar komen we wel uit.
Ah ok, dat is dan niet het grootste probleem denk ik.

Nee gelukkig niet, maar ik ben wel heel blij met de kinderbijslag moet ik zeggen Embarassed
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 9 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 1:03

*


Laatst aangepast door Storm op wo 23 maa 2011 - 1:33; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 9 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 1:03

VeryCherry schreef:
Storm schreef:
VeryCherry schreef:
Storm schreef:Maar (sorry als het te persoonlijk wordt) heb je nu wel geld voor boodschappen? Dat is ook erg belangrijk natuurlijk!

Wie ik? Jawel, niet zo veel, maar daar komen we wel uit.
Ah ok, dat is dan niet het grootste probleem denk ik.

Nee gelukkig niet, maar ik ben wel heel blij met de kinderbijslag moet ik zeggen Embarassed

dat geloof ik goed, mijn schoonbroer en die vriendin + kleine hebben het ook niet breed en hun krijgen nou vort eten van de voedselbank. Dat lijkt me toch ook niks om daarvan afhankelijk te zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 9 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 1:04

Echt waar Lily? Werken ze beide wel of niet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 9 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 1:05

Zusje van Bert schreef:Haha dat klinkt wel komisch ja! Helaas duurt het nog wel even voor ik thuis ben vandaag. Enne, ik zal me proberen te gedragen Wink.

Giac, ik heb ook geen diploma's hoor maar ik ga eigenlijk alleen naar uitzendbureau's, nu heb ik me er maar bij 1 ingeschreven. Meestal hebben zij wel wat voor me. Nu ben ik toch ook al vanaf december onder de panne bij iets wat maar tijdelijk zou zijn.

I know, maar ik denk dat jouw functie makkelijker te betreden is zonder diploma's en met ervaring. In de sector waar ik wil werken heb je vrijwel altijd wel diploma's nodig omdat je je moet kunnen verantwoorden naar mensen toe zeg maar, omdat je met mensen werkt. Dat werk is ook eigenlijk niet te vinden bij uitzendbureau's helaas.
Maar goed, tot nu toe heb ik werk, dus ik blijf gewoon door solliciteren en bezig voor mezelf smile

Wel heel fijn dat je nog steeds werk hebt! Ik zag dat je ook wat voor jezelf wilt beginnen met een vriendin. Wat is dat als ik vragen mag? *nieuwsgierig*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 9 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 1:06

wat zoek je dan voor werk giacomo?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 9 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 1:10

Oh, ik hoop niet dat mijn reactie dom over komt ofzo. Ik bedoel te zeggen dat als je met informatie werkt (want dat doe je nu toch?) je waarschijnlijk toch meer hebt aan ervaring dan diploma's.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 9 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 1:10

Giacomo schreef:I know, maar ik denk dat jouw functie makkelijker te betreden is zonder diploma's en met ervaring. In de sector waar ik wil werken heb je vrijwel altijd wel diploma's nodig omdat je je moet kunnen verantwoorden naar mensen toe zeg maar, omdat je met mensen werkt. Dat werk is ook eigenlijk niet te vinden bij uitzendbureau's helaas.
Maar goed, tot nu toe heb ik werk, dus ik blijf gewoon door solliciteren en bezig voor mezelf smile

Wel heel fijn dat je nog steeds werk hebt! Ik zag dat je ook wat voor jezelf wilt beginnen met een vriendin. Wat is dat als ik vragen mag? *nieuwsgierig*

Wat voor werk is dat dan? Ik bedoel, als je er diploma's voor nodig hebt is het toch nutteloos om er naar te solliciteren? Zeker als het om verantwoordelijke zaken gaat. Ik heb heel veel verschillende soorten werk gehad trouwens, nooit echt alleen administratief. Veelal zat er ook communicatief en logistiek in. Er zijn zo veel banen die erg leuk zijn waar je geen weet van hebt smile.

Klopt inderdaad maar dat is echt nog in de opstartfase. Ik heb haar twee weken terug gevraagd of ze dit met mij wil doen en ze was erg enthousiast. Van de week hebben we zitten brainstormen en het lijkt erg leuk te worden. Dan maar hopen dat het ook aan zal slaan natuurlijk. Meer kan ik er niet over kwijt, sorry smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 9 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 1:13

@ Storm, nee ze werken niet, hij wil wel maar heeft rugklachten en wil eventueel via het uwv omscholing gaan doen maar het uwv werkt niet mee. En waarom zei niet werkt weet ik ook niet. Maar ik bemoei me verder niet te veel met hun haha. Zie ze ook 1 keer per jaar ofzo. Heb nu wel voor de kleine een pakketje gemaakt (is in april jarig) heeft hij ook wat speelgoed enzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 9 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 1:14

-


Laatst aangepast door Zusje van Bert op wo 23 maa 2011 - 1:22; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 9 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 1:17

Dat is wel echt heel lief van je Lily. Ik vind het altijd heel erg om te moeten horen dat er mensen zijn die noodgedwongen naar de voedselbank moeten, vooral met kleine kinderen. Ik vind dat echt schrijnend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 9 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 1:18

Ik wil werken in de hulpverlening, wat natuurlijk heel breed is maar waar hier ook weinig werk in te vinden is uberhaupt. Ik heb ook gesolliciteerd in de kinderopvang (héél veel onderhand haha), omdat dat ook wel in de buurt ligt van de pabo die ik heb gedaan maar daar hebben ze hier ook geen werk in en ze nemen liever mensen aan die spw hebben en niet bezig zijn met iets anders (kreeg ik als reactie). Ja, waar heb ik eigenlijk niet op gesolliciteerd? Ook voor receptionistebaantjes etc nemen ze me niet aan, ondanks dat ik daar ervaring in heb. Maar ze hebben gewoon heel veel sollicitanten voor 1 baan hier. Wat dat betreft had ik ook beter in DH kunnen wonen of iig in de Randstad.

Jammer dat je er niet meer over wilt zeggen :d Misschien in de toekomst! Succes in ieder geval!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 9 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 1:20

Oké gelukkig! Ja, ik zat mijn reactie nog eens te lezen en toen dacht ik: oh sh*t , straks vat ze iets verkeerd op ofzo. Maar dat bedoelde ik inderdaad ook niet. Ja, ik bedoelde met informatie werken in een breed spectrum hoor haha. Ik weet wel wat je ongeveer gedaan hebt (heb je wel eens gezegd tegen mijn vriend op msn :P).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 9 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 1:20

Storm schreef:Dat is wel echt heel lief van je Lily. Ik vind het altijd heel erg om te moeten horen dat er mensen zijn die noodgedwongen naar de voedselbank moeten, vooral met kleine kinderen. Ik vind dat echt schrijnend.

ja klopt, maar het is niet schokkend bij hun ofzo. Het was te verwachten Hij heeft al een paar keer schulden gehad enzo, maar is nu wel verstandig aan het worden en in aan het zien dat het zo niet verder gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 9 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 1:20

Je bent nog steeds welkom hoor :P. Alleen zou ik dat soort banen als receptioniste dus bij een UZB zoeken. Vacatures in de krant en op internet moet je gewoon compleet voor geschikt zijn en aan alles voldoen, wil je daar voor in aanmerking komen omdat er veel mensen op solliciteren.

Dank je wel en ik laat het je zeker weten maar aangezien we nog in de opstartfase zitten kan het nog even duren smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 9 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 1:21

Giacomo schreef:Oké gelukkig! Ja, ik zat mijn reactie nog eens te lezen en toen dacht ik: oh sh*t , straks vat ze iets verkeerd op ofzo. Maar dat bedoelde ik inderdaad ook niet. Ja, ik bedoelde met informatie werken in een breed spectrum hoor haha. Ik weet wel wat je ongeveer gedaan hebt (heb je wel eens gezegd tegen mijn vriend op msn :P).

Je vriend? Wat!?!? Hahahaha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 9 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 1:21

Giacomo.. ik werk zelf in de gehandicaptenzorg en met PABO word je (zover ik weet) gewoon aangenomen als begeleider en als je meer ervaring hebt als persoonlijk begeleider.
Ligt natuurlijk ook wel aan de mensen voor wie je je presenteert. zo komen er ook zat mensen solliciteren zonder enige ervaring als ass. begeleider en deze worden ook aangenomen.
Dus t kan wel..

Kinderopvang is sowieso moeilijk een baan in te vinden

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 9 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 1:22

Sannie89 schreef:Giacomo.. ik werk zelf in de gehandicaptenzorg en met PABO word je (zover ik weet) gewoon aangenomen als begeleider en als je meer ervaring hebt als persoonlijk begeleider.
Ligt natuurlijk ook wel aan de mensen voor wie je je presenteert. zo komen er ook zat mensen solliciteren zonder enige ervaring als ass. begeleider en deze worden ook aangenomen.
Dus t kan wel..

Kinderopvang is sowieso moeilijk een baan in te vinden

Ja, maar ik heb de pabo niet af gemaakt. Als ik dat diploma had, dan kwam ik inderdaad al een stuk verder bij sollicitaties.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 9 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 1:23

Zusje van Bert schreef:
Giacomo schreef:Oké gelukkig! Ja, ik zat mijn reactie nog eens te lezen en toen dacht ik: oh sh*t , straks vat ze iets verkeerd op ofzo. Maar dat bedoelde ik inderdaad ook niet. Ja, ik bedoelde met informatie werken in een breed spectrum hoor haha. Ik weet wel wat je ongeveer gedaan hebt (heb je wel eens gezegd tegen mijn vriend op msn :P).

Je vriend? Wat!?!? Hahahaha!

Jaa over masten enzo had je het toen. Ik was even weg en toen heb je met mijn vriend gechat. Dat was niet anoniem ofzo, hij zei ook dat hij het was :P. Is al wel een hele tijd geleden, dus kan zijn dat je dat niet meer weet. Toen werkte je nog bij T

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 9 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 1:24

Giacomo schreef:
Sannie89 schreef:Giacomo.. ik werk zelf in de gehandicaptenzorg en met PABO word je (zover ik weet) gewoon aangenomen als begeleider en als je meer ervaring hebt als persoonlijk begeleider.
Ligt natuurlijk ook wel aan de mensen voor wie je je presenteert. zo komen er ook zat mensen solliciteren zonder enige ervaring als ass. begeleider en deze worden ook aangenomen.
Dus t kan wel..

Kinderopvang is sowieso moeilijk een baan in te vinden

Ja, maar ik heb de pabo niet af gemaakt. Als ik dat diploma had, dan kwam ik inderdaad al een stuk verder bij sollicitaties.

klasgenootje van mij had t zelfde probleem maar heeft na een halfjaar ook eindelijk een functie als begeleider gevonden.. dus ik snap wat je bedoelt en is gewoon erg rot :S

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 9 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 1:25

Haha en anders was ik ook niet beledigd hoor smile. Maar ik weet het idd niet meer smile.
Mss moet ik maar weer eens aan het werk... Zucht, die zon buiten! Mss moet ik maar even naar buiten :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 9 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum