Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+22
girli
Snoes
Zwoesj
SleepingBeauty
Lotus
Merai
Chocolate Cookie
Lejow
Phileine
VeryCherry
Suus
Jordana
Jeanette
Kabouter
Tullow
Burn
Rovine
Roze Roos
Qiara
Try
May
Elsje
26 plaatsers

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 2:54

Reva schreef:Uit mezelf zou ik nooit ga als ik dat te horen had gekregen, last van mn trots. Maar als hij het zelf zou zeggen, zou ik wel gaan. Prima toch, middagje vrij. Je zit daar toch niet lekker. Ik vind het knap dat je blijft, zeker niet vanzelfsprekend.
Ik was denk ook gebleven. Veel te koppig en wil me niet laten kennen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 2:55

Moest je hem zelf vanaf de vuilcontainer naar boven dragen of heeft je buurman geholpen, Smikkie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 2:55

Alex schreef:Oké, dan vind ik het toch knap van mezelf.

En ik ga lekker veel forummen, puh.

Haha, idd.. Doe je of thuis bent :P
En hij maar denken 'Jeetje, wat knap van Alex dat ze niet brullend naar huis is gegaan'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 2:55

Wanneer loopt je contract af, Alex?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 2:55

Alex schreef:Oké, dan vind ik het toch knap van mezelf.

En ik ga lekker veel forummen, puh.
Lexie, mag je na ontslag wél bij de concurrent gaan werken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 2:56

Smikkell schreef:
Reva schreef:Uit mezelf zou ik nooit ga als ik dat te horen had gekregen, last van mn trots. Maar als hij het zelf zou zeggen, zou ik wel gaan. Prima toch, middagje vrij. Je zit daar toch niet lekker. Ik vind het knap dat je blijft, zeker niet vanzelfsprekend.
Ik was denk ook gebleven. Veel te koppig en wil me niet laten kennen..

Haha precies, maar volgens mij hebben jij, Alex en ik daar alledrie last van zoals al eerder bleek :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 2:56

Smikkell schreef:
Reva schreef:Uit mezelf zou ik nooit ga als ik dat te horen had gekregen, last van mn trots. Maar als hij het zelf zou zeggen, zou ik wel gaan. Prima toch, middagje vrij. Je zit daar toch niet lekker. Ik vind het knap dat je blijft, zeker niet vanzelfsprekend.
Ik was denk ook gebleven. Veel te koppig en wil me niet laten kennen..

Dat is het dus precies, die koppigheid. Mooie eigenschap, maar niet altijd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 2:56

Alex schreef:Moest je hem zelf vanaf de vuilcontainer naar boven dragen of heeft je buurman geholpen, Smikkie?
Nee, mijn buurman weet vast niet waar zijn kastje ex-kastje zo snel is gebleven.. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 2:57

Reva schreef:
Smikkell schreef:
Reva schreef:Uit mezelf zou ik nooit ga als ik dat te horen had gekregen, last van mn trots. Maar als hij het zelf zou zeggen, zou ik wel gaan. Prima toch, middagje vrij. Je zit daar toch niet lekker. Ik vind het knap dat je blijft, zeker niet vanzelfsprekend.
Ik was denk ook gebleven. Veel te koppig en wil me niet laten kennen..

Haha precies, maar volgens mij hebben jij, Alex en ik daar alledrie last van zoals al eerder bleek :P
Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 2:57

Reva schreef:
Alex schreef:Oké, dan vind ik het toch knap van mezelf.

En ik ga lekker veel forummen, puh.

Haha, idd.. Doe je of thuis bent :P
En hij maar denken 'Jeetje, wat knap van Alex dat ze niet brullend naar huis is gegaan'.

Whahahahaha ja weet hij veel dat ik jankend in een H&M-pashokje heb gestaan? laughcry

Storm, mijn contract loopt tot 1 juli, dus ik heb nog even.

Smikkie, ik mag inderdaad nu gewoon bij de concurrent aan de slag. Ik laat het nog wel even vastleggen, voordat hij met een of ander boetebeleid aan komt zetten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 2:58

Alex, daarom kan je ook gewoon beter online gaan shoppen, dan heb je niet die extra tegenslag als je in de spiegel kijkt.. En zo wel, dan ben je gewoon thuis Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 3:00

Smikkell schreef:
Alex schreef:Moest je hem zelf vanaf de vuilcontainer naar boven dragen of heeft je buurman geholpen, Smikkie?
Nee, mijn buurman weet vast niet waar zijn kastje ex-kastje zo snel is gebleven.. Very Happy

Hahaha Very Happy Heb ik ook een keer gehad met een cd-speler, een stoel en nog iets (weet ik ff niet meer). Ik zette het neer bij de vuilcontainer, ging naar boven (woonde toen nog in een flat), keek vanaf mijn woonkamer naar beneden en de spullen waren gewoon al weg :shock: Echt zo'n WTF-moment.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 3:01

_Donnaa schreef:Alex, daarom kan je ook gewoon beter online gaan shoppen, dan heb je niet die extra tegenslag als je in de spiegel kijkt.. En zo wel, dan ben je gewoon thuis Very Happy

Das waar. En ik kreeg net een lief smsje van het Kiala-punt dat m'n H&M bestelling binnen is Laughing

Ik had trouwens schoenen gepast, echt zo vreselijk mooi. Maar met open neus en ik vind mijn tenen (met name mijn grote teen) lelijk, dus heb ik ze niet gekocht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 3:03

leuk toch om oude meubeltjes op de knappen smile alleen heb ik het geduld er niet echt voor

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 3:03

Alex schreef:
_Donnaa schreef:Alex, daarom kan je ook gewoon beter online gaan shoppen, dan heb je niet die extra tegenslag als je in de spiegel kijkt.. En zo wel, dan ben je gewoon thuis Very Happy

Das waar. En ik kreeg net een lief smsje van het Kiala-punt dat m'n H&M bestelling binnen is Laughing

Ik had trouwens schoenen gepast, echt zo vreselijk mooi. Maar met open neus en ik vind mijn tenen (met name mijn grote teen) lelijk, dus heb ik ze niet gekocht.
Ik kan juist geen mooie schoenen vinden met open teen.. Ik wil ook zulke schoenen, haha.. Leuke sandaaltjes enzo..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 3:03

Ik gooi mn dilemma even in de groep angel

Ik wil mn kast vandaag doen. Ja ondanks dat ik niet lekker ben en het al 15.00 is. Belofte maakt schuld. Maar... Mijn stalkerbuurvrouw heeft sinds ik wakker ben, wat nog geen uur is, en dus de ramen open zijn, al twee keer aangebeld. Gangkast is in de gang (joh), bij de voordeur. Wat nu? Belangrijk: ik wil niet open doen. Nou heeft ze klotehakjes en hoorde ik die al twee keer door de gang waardoor ik me kon verstoppen/stil houden, maar ja, in de gang is dat wat lastiger..

Je zal maar een dilemma hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 3:04

Ik mag geen schoenen met open teen meer kopen van mezelf, draag ze toch niet. Als ze voor de rest nog open zijn/sandaalachtig, vind ik het al anders.. Maar niet alleen peep toe. Ieeegh.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 3:05

In de kast springen Reva Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 3:05

Reva schreef:Ik mag geen schoenen met open teen meer kopen van mezelf, draag ze toch niet. Als ze voor de rest nog open zijn/sandaalachtig, vind ik het al anders.. Maar niet alleen peep toe. Ieeegh.
Echt peeptoe dat je alleen die ene teen zit vind ik ook niet mooi idd..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 3:06

_Donnaa schreef:In de kast springen Reva Very Happy

Goede optie, maar dan moet ie eerst leeg :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 3:07

Reva schreef:
_Donnaa schreef:In de kast springen Reva Very Happy

Goede optie, maar dan moet ie eerst leeg :P
Kast vol kleding was het toch? Daar duik je gewoon tussen joh! :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 3:07

en tegen je buurvrouw zeggen dat je geen tijd hebt? of gewoon geen zin in haar hebt :P en anders denk ik dat je je toch in de kast moet verstoppen ja haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 3:08

Het zijn dus deze:

Dagcafé - Pagina 13 DXLA01_78605_09090_08_2393

En ik zou me eigenlijk gewoon over die grote teen heen moeten zetten, maar ja ... hij zit er nou eenmaal ze zitten er nou eenmaal (ik heb er 2, jaja). Ik heb wel deze sandalen gekocht en dan zit ik er niet over te miepen:

Dagcafé - Pagina 13 DXLA01_78559_09090_56_2400

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 3:09

Nee, geen kleding..al ligt dat er ook vast wel.
Lily, ik wil gewoon niet open doen. Ze komt zeggen dat er nog pakketjes bij haar liggen. Wat ik weet, want er liggen briefjes in de brievenbus dat ze bij haar huis zijn afgegeven. En ja dat is lief, maar wacht gewoon tot ik ze kom halen Embarassed (whaha nog eisen stellen ook).

Alex: dan vind ik het een heel ander verhaal, omdat ze voor de rest ook heel open zijn. Halen Very Happy Hup hup, naar huis Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 23 maa 2011 - 3:10

Reva schreef:
_Donnaa schreef:In de kast springen Reva Very Happy

Goede optie, maar dan moet ie eerst leeg :P
Maar als hij leeg is, is de gang zo vol dat je niet meer zichtbaar bent Very Happy
Wat wil dat mens van je dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 13 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum