Dagcafé
+22
girli
Snoes
Zwoesj
SleepingBeauty
Lotus
Merai
Chocolate Cookie
Lejow
Phileine
VeryCherry
Suus
Jordana
Jeanette
Kabouter
Tullow
Burn
Rovine
Roze Roos
Qiara
Try
May
Elsje
26 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Reva schreef:Gaat wel lekker met sporten he, TD?
Ik ben ook goed bezig
Heb een tas met lege wijnflessen, tas met gewone lege flessen, tas met volle flessen, tas met volle beautydingen, tas met spullen van muffin, tas met voer, 3 volle vuilniszakken en 1 lege ernaast, tas met kleding Dan kan ik alle tassen gewoon straks in de gang zetten totdat ik de planken ga doen.
Ja het gaat wel lekker ja Heb echt de drive gevonden om af te vallen. Dus ik ga er voor.
En jij bent ook goed bezig, alles geordend
Gast- Gast
Trouw maar met mij dan joh, woon lekker dichtbij.Alex schreef:ProudMama schreef:Is dat zo gek dan? Meestal is na je huwelijk je seksleven niks meer waard...Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:Reev, ik wil wel!
PM, hoe laat was je in de H&M?
Slet! Ga je zolder doen!
Nou ja, zeg! Wel trouwen maar niet seksen. Zeker een gevalletje van wel de lasten maar niet de lusten. Raar wicht.
That's the way...uhuh uhuh...I like it..uhuh uhuh..
We zijn nog niet eens getrouwd!
Gast- Gast
Door Reva ben ik serieus ook met opruimen begonnen. Mocht ook wel want het is hier de laatste tijd maar een bende. Stiekem hoop ik ook een plekje voor mijn kast te vinden.
Door het wc-schoonmaak-topic begon ik vannacht ook het toilet al grondig te poetsen....
Door het wc-schoonmaak-topic begon ik vannacht ook het toilet al grondig te poetsen....
Gast- Gast
Oh ja dat is veel praktischer dan zo'n langeafstandsikhebjenognooitgezien-relatie.
Gast- Gast
Ik wil ooit nog eens iemand via MSN verkering vragen..Alex schreef:Oh ja dat is veel praktischer dan zo'n langeafstandsikhebjenognooitgezien-relatie.
Gast- Gast
Ik iemand via een Post It op de wc deur dumpen.Smikkell schreef:Ik wil ooit nog eens iemand via MSN verkering vragen..Alex schreef:Oh ja dat is veel praktischer dan zo'n langeafstandsikhebjenognooitgezien-relatie.
Gast- Gast
Lekker bezig TD!
Heb je die broek nog kunnen kopen Alex?
Ik ben net terug van mijn kamer (goh, dat voelt nog een beetje raar), mijn moeder en ik hebben de ruimtes opgemeten en we zijn tot de conclusie gekomen dat we van bed moeten ruilen (ander bedframe, zelfde matras maar mijn bed is 160 die van haar 140). Het andere kamertje hebben we ook al het een en ander voor verzonnen (kledingkasten uit mijn oude kamer, nieuw bankje + bureau, tvkastje dat ik nu heb, etc). Ik ben nu ook weer enthousiaster, en zie mezelf al wel daar zitten maar moet echt wennen aan de overgang van klein naar groot..
Oja, mijn vader is ziek en loopt superchagerijnig hier rond.. "kan je dat bordje niet zelf wegbrengen " (nee, ik loop met krukken en had haast) "waarom staan alle deuren open? " (had haast en is lastig met die rotkrukken)
Oh, en dan nog een keertje goed nieuws: ik mag proberen zo veel mogelijk met 1 kruk te doen en dat gaat steeds beter
Heb je die broek nog kunnen kopen Alex?
Ik ben net terug van mijn kamer (goh, dat voelt nog een beetje raar), mijn moeder en ik hebben de ruimtes opgemeten en we zijn tot de conclusie gekomen dat we van bed moeten ruilen (ander bedframe, zelfde matras maar mijn bed is 160 die van haar 140). Het andere kamertje hebben we ook al het een en ander voor verzonnen (kledingkasten uit mijn oude kamer, nieuw bankje + bureau, tvkastje dat ik nu heb, etc). Ik ben nu ook weer enthousiaster, en zie mezelf al wel daar zitten maar moet echt wennen aan de overgang van klein naar groot..
Oja, mijn vader is ziek en loopt superchagerijnig hier rond.. "kan je dat bordje niet zelf wegbrengen " (nee, ik loop met krukken en had haast) "waarom staan alle deuren open? " (had haast en is lastig met die rotkrukken)
Oh, en dan nog een keertje goed nieuws: ik mag proberen zo veel mogelijk met 1 kruk te doen en dat gaat steeds beter
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Door Reva ben ik serieus ook met opruimen begonnen. Mocht ook wel want het is hier de laatste tijd maar een bende. Stiekem hoop ik ook een plekje voor mijn kast te vinden.
Goed zeg!!
Ik ga zo stoppen denk ik...Zit nu op mn jellyfish, er steekt een stukje glas uit mn voet Bloedstraaltjes
Gast- Gast
Smikkie, msnadres hebben?
Try, goed nieuws inderdaad! Ik heb de broek + 1 extra gekocht. Ondanks ik mezelf te dik vond erin.
Ik ben nu een groot rondje aan het fietsen om wat extra beweging
Try, goed nieuws inderdaad! Ik heb de broek + 1 extra gekocht. Ondanks ik mezelf te dik vond erin.
Ik ben nu een groot rondje aan het fietsen om wat extra beweging
Gast- Gast
Oei, krijg je het er wel zelf uit?Reva schreef:Smikkell schreef:Door Reva ben ik serieus ook met opruimen begonnen. Mocht ook wel want het is hier de laatste tijd maar een bende. Stiekem hoop ik ook een plekje voor mijn kast te vinden.
Goed zeg!!
Ik ga zo stoppen denk ik...Zit nu op mn jellyfish, er steekt een stukje glas uit mn voet Bloedstraaltjes
Ik heb het vorig jaar koninginnedag gehad, toen zat er stuk glas in waar ik zelf niet meer bij kwam...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Oei, krijg je het er wel zelf uit?Reva schreef:Smikkell schreef:Door Reva ben ik serieus ook met opruimen begonnen. Mocht ook wel want het is hier de laatste tijd maar een bende. Stiekem hoop ik ook een plekje voor mijn kast te vinden.
Goed zeg!!
Ik heb het vorig jaar koninginnedag gehad, toen zat er stuk glas in waar ik zelf niet meer bij kwam...
Volgens mij heb ik het er helemaal uit, maar t doet wel pijn
Gast- Gast
ProudMama schreef:Jij doet het ook met iedereen he?!Alex schreef:Smikkie, msnadres hebben?
Ja, slet!
Gast- Gast
Wat fijn! En ik snap dat jouw gevoel niet veranderd als ik zeg dat ik jou helemaal niet dik eruit vind zien (zag laatst foto's van je) maar het toch even zeggen: je bent niet dik, integendeel, je hebt een superfiguurtje waar ik mee wil ruilen
Try- Kletskop
Btw, ik vind mijn chagerijnige papa stom en ongezellig
Try- Kletskop
Nou...Reva schreef:ProudMama schreef:Jij doet het ook met iedereen he?!Alex schreef:Smikkie, msnadres hebben?
Ja, slet!
Misschien moeten wij elkaar eens nader leren kennen dan?
Gast- Gast
+10000Try schreef:Wat fijn! En ik snap dat jouw gevoel niet veranderd als ik zeg dat ik jou helemaal niet dik eruit vind zien (zag laatst foto's van je) maar het toch even zeggen: je bent niet dik, integendeel, je hebt een superfiguurtje waar ik mee wil ruilen
Gast- Gast
ProudMama schreef:Nou...Reva schreef:ProudMama schreef:Jij doet het ook met iedereen he?!Alex schreef:Smikkie, msnadres hebben?
Ja, slet!
Misschien moeten wij elkaar eens nader leren kennen dan?
Slet!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Jij doet het ook met iedereen he?!Alex schreef:Smikkie, msnadres hebben?
Welnee, Reev wil niet, jij ook niet nu je een dikke buik hebt. Smikkie zal wel gek zijn om mijn aanbod af te slaan
Gast- Gast
Ik ook, past mooi.. Alex en ik willen het samen ook weer graag met Reva doen..ProudMama schreef:Jij doet het ook met iedereen he?!Alex schreef:Smikkie, msnadres hebben?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik ook, past mooi.. Alex en ik willen het samen ook weer graag met Reva doen..ProudMama schreef:Jij doet het ook met iedereen he?!Alex schreef:Smikkie, msnadres hebben?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Door Reva ben ik serieus ook met opruimen begonnen. Mocht ook wel want het is hier de laatste tijd maar een bende. Stiekem hoop ik ook een plekje voor mijn kast te vinden.
Goed bezig
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: