Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rome in 24 uur!

5 plaatsers

Ga naar beneden

Rome in 24 uur!  Empty Rome in 24 uur!

Bericht  Atelier Madame di 22 maa 2011 - 4:33

Vriendlief en ik gaan van de zomer naar italie toe voor 2 weken, omdat we op ongeveer 200 kilometer van Rome afzitten, en hij daar nog nooit geweest is (ik al 2 keer), hebben we voor 1 nacht een hotel geboekt. Dan hebben we wat meer tijd om de stad te bekijken dan op 1 dag heen en weer..

Alleen ik vind het wel handig om van te voren al een beetje een programma vast te stellen om rond te lopen. Duss wat mogen we niet missen? Very Happy cheers
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rome in 24 uur!  Empty Re: Rome in 24 uur!

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 6:37

Leuk! Ik ben nu even aan het koken en forummen tegelijk, dus kan niet uitgebreid reageren. Maar wij hebben afgelopen zomer Rome in minder dan 24 uur gedaan en ook echt super veel gezien. Ik zal dus later even uitgebreid vertellen wat je in zo'n korte tijd kan doen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rome in 24 uur!  Empty Re: Rome in 24 uur!

Bericht  Carra di 22 maa 2011 - 7:41

Cool! 24 uur is wel kort, maar als ik jullie was zou ik sowieso het Vaticaan, het Pantheon en het Colloseum aandoen.
De Trevi fontein is natuurlijk ook wel een must see,

Het Vaticaan alleen al kan je 24 uur besteden, dus ik zou niet heel uitgebreid naar het museum gaan. (Al is het wel prachtig!) De St. Peter is fantastisch, en het is gewoon gaaf om daar te zijn.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rome in 24 uur!  Empty Re: Rome in 24 uur!

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 7:50

Ok. Toen wij in Rome waren...