Strandtenten al open?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Strandtenten al open?
Weet iemand toevallig of de strandtenten in bijvoorbeeld Scheveningen al open zijn?!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Re: Strandtenten al open?
wij zijn zaterdag naar zeeland geweest en daar waren ze wel al open dus neem aan dat de in scheveningen e.d. ook al open zijn.
Gast- Gast
Krijg er direct zin in
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
We zijn vorige maand in Zandvoort geweest en zelfs toen waren ze al open .
Annoek- Fluisteraar
- Aantal berichten : 75
Punten : 81
Registratiedatum : 18-11-10
vruchtenhagel schreef:In Kijkduin nog niet maar Schevingen wel geloof ik.
Ben jij dat op je avatarfoto?
Gast- Gast
Volgens mij nog niet, vanaf 1 april pas dacht ik. Er staan er sowieso niet zoveel komende zomer, want ze zijn natuurlijk met werkzaamheden bezig daar.
Gast- Gast
Hahaha! Ja, wij hadden er dus ook zin in! Mijn vriend is zo klaar met werken en we willen iets gaan doen. Misschien dus naar Scheveningen.
Parisienne- Ratel
Ik dacht trouwens ook vanaf 1 april eerlijk gezegd. De strandtent waar we normaal altijd heen gaan ('s Gravenzande) die is wel pas open vanaf 1 april. Maar ik dacht dat Scheveningen misschien wel eerder open zou zijn?
Parisienne- Ratel
Caribbeanlover schreef:vruchtenhagel schreef:In Kijkduin nog niet maar Schevingen wel geloof ik.
Ja die heb ik gemaakt. Heb haar gezicht ingevet, en toen met allemaal spikkeltjes ingesmeerd. Toen moest ze van mij aan een ijsje likken en heb ik snel een foto gemaakt.
Gast- Gast
Op de Boulevard is natuurlijk wel alles open...en daar kun je ook buiten zitten. Al hebben ze wel weer tig wegen ernaartoe afgesloten, werd er helemaal knettergek van afgelopen week.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:vruchtenhagel schreef:In Kijkduin nog niet maar Schevingen wel geloof ik.
Nee hoor, geen idee wie dat is.
Gast- Gast
Jen_ schreef:Caribbeanlover schreef:vruchtenhagel schreef:In Kijkduin nog niet maar Schevingen wel geloof ik.
Ja die heb ik gemaakt. Heb haar gezicht ingevet, en toen met allemaal spikkeltjes ingesmeerd. Toen moest ze van mij aan een ijsje likken en heb ik snel een foto gemaakt.
Gast- Gast
vruchtenhagel schreef:Jen_ schreef:Caribbeanlover schreef:vruchtenhagel schreef:In Kijkduin nog niet maar Schevingen wel geloof ik.
Nu staat jouw reactie er al, jammer! Ha ha
Gast- Gast
ja ik zag het te laat haha!Ik moet ook niet werken en forummen tussendoor..
Gast- Gast
Het is toch een lolly ?Jen_ schreef:Caribbeanlover schreef:vruchtenhagel schreef:In Kijkduin nog niet maar Schevingen wel geloof ik.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
_Chance schreef:Het is toch een lolly ?Jen_ schreef:Caribbeanlover schreef:vruchtenhagel schreef:In Kijkduin nog niet maar Schevingen wel geloof ik.
Lolly, schmolly! IJsje, allemaal lekker
Gast- Gast
In Noordwijk zijn er een aantal strandtenten het hele jaar door geopend!
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Ik heb zaterdag heerlijk in de zon bij Bora, Bora gezeten in Scheveningen. Tegenover Binky Beer op de Boulevard. En bijna alles was open hoor
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: