Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Open dag kdv

3 plaatsers

Ga naar beneden

Open dag kdv Empty Open dag kdv

Bericht  Sylvana vr 24 mei 2013 - 6:55

Morgen gaan we naar de open dag van het kdv waar we J. eventueel willen inschrijven.

Wat zijn dingen waar ik op moet letten? Wat is belangrijk? Wat maakt een kdv een goed kdv?

En wat kan ik verder nog vragen?

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Open dag kdv Empty Re: Open dag kdv

Bericht  studiebol vr 24 mei 2013 - 6:57

Nou nav het topic van printje zou ik vragen hoe ze het met het personeel hebben geregeld en hoeveel juffen er op een groep staan.

Verder vind ik dat altijd moeilijk aan te geven en zijn er andere mensen die het veel beter kunnen verwoorden. Ik vind het ook een stukje gevoel bij zitten, voel jij je fijn bij het dagverblijf, krijg je een goede indruk van alles maar ook van de medewerkers.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Open dag kdv Empty Re: Open dag kdv

Bericht  Caroow vr 24 mei 2013 - 7:02

Ik heb gevraagd naar boekjes, of ik een ingevulde mocht inzien, gekeken naar het uiterlijk van de aanwezige kinderen (snotneusjes of vieze handen?), heb gevraagd wat ze voor dingen doen met baby's en gevraagd naar de haal en breng tijden (is dat een vast uur, of mag je als je een keer eerder vrij bent ook eerder je kind komen halen?).

En ik heb gelet op de sfeer natuurlijk. Wat hier op het kdv heel leuk is vind ik, dat je als ouder zo maar langs kan komen. Als je een vraag hebt ofzo dan ben je altijd welkom. Ook vind ik het (denk ik nu, hij gaat nu nog niet) fijn dat hij in een kleine groep zit met 2 vaste leidsters en 1 vaste stagaire.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Open dag kdv Empty Re: Open dag kdv

Bericht  Sylvana vr 24 mei 2013 - 7:13

Sfeer en gevoel zijn absoluut belangrijk maar wil ook graag een goed beeld van de praktische zaken vandaar dit topic Wink

Studiebol: dat van die leidsters ga ik zeker vragen!

Caroow; goed idee van die schriftjes! En ook van de haal en breng tijden schrijf ik even op.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Open dag kdv Empty Re: Open dag kdv

Bericht  Gast vr 24 mei 2013 - 7:16

Kijk voor de grap eens onder de bedjes waar de kinderen slapen. Sommige kinderdagverblijven zijn echt te ranzig voor woorden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Open dag kdv Empty Re: Open dag kdv

Bericht  studiebol vr 24 mei 2013 - 7:20

Dan zou ik ook vragen hoe ze in ruildagen staan. Bijv als je op vakantie gaat, of je die dagen dan later in mag zetten of niet? Ik vind het erg fijn dat dat hier wel kan (wel binnen bepaalde tijd)
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Open dag kdv Empty Re: Open dag kdv

Bericht  Sylvana vr 24 mei 2013 - 7:23

Goed tip Zus!

En studiebol, bedoel je of je dan de dagen van je vakantie tegoed houdt? Zal ik ook zekr naar vragen (wist niet eens dat dat überhaupt mogelijk is bij sommige kdv's)

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Open dag kdv Empty Re: Open dag kdv

Bericht  studiebol vr 24 mei 2013 - 7:31

Ja, dat bedoel ik. Als ik op vakantie ga dan zou ik die dagen binnen 4 weken weer mogen in zetten, mits er ruimte is natuurlijk he. Dat moet je dan van te voren aanvragen en dan gaan ze kijken of dat kan. Wel met de mogelijkheid dat op de eigen groep geen plek is dan geven ze aan dat je bijv wel gebruik kan maken van een andere groep.

Verder idd zal ik op hygiene letten.Wat voor activiteiten ze ondernemen met kids. Hoe staan in eten? En traktaties kwam gezond of ongezond.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Open dag kdv Empty Re: Open dag kdv

Bericht  Sylvana vr 24 mei 2013 - 7:42

Dankje voor het meedenken studiebol! Dat van de hygiëne en het eten had ik al opgeschreven. En van die traktaties is ook een goede!

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Open dag kdv Empty Re: Open dag kdv

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum