Toilet schoonmaken
+28
Caresses
Rovine
PapillonRose
Mizz_S
nina
Bolleke
blondje1313
Elsje
Beachgirl
Lindsya
Schaapke
rianne287
Shisha
mandarijn
VeryCherry
Flinder
Ugly Betty
Caroow
Kabouter
Snoes
Atelier Madame
Marie
Zwerver
Oasis
Sarah1985
Jerry
Roze Roos
Jeanette
32 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Toilet schoonmaken
Ik maak hem nooit schoon, dit behoort niet tot mijn takenpakket in de huishouding, mijn vriend doet dat.
Gast- Gast
De muren van de wc doe ik echt zo goed als nooit....
De wc zelf in theorie elke week, maar in de praktijk duurt het meestal veel langer voordat we er iets mee doen (behalve een glorixdoekje over de bril). Maar voor mijn gevoel is het ook niet goed voor de pot om meerder keren per week er glorix in te doen (tenminste niet als er bleek oid in zit, en dan werkt hij toch beter), en ik zou eerlijk gezegd ook niet goed weten waarom ik het zou doen.
De wc zelf in theorie elke week, maar in de praktijk duurt het meestal veel langer voordat we er iets mee doen (behalve een glorixdoekje over de bril). Maar voor mijn gevoel is het ook niet goed voor de pot om meerder keren per week er glorix in te doen (tenminste niet als er bleek oid in zit, en dan werkt hij toch beter), en ik zou eerlijk gezegd ook niet goed weten waarom ik het zou doen.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Dagelijks dus, ben ik niet meer dan 5 minuutjes mee bezig. Mijn toillet is niet groter dan 1 vierkante meter dus dat is echt geen werk. FF muurtjes met een doekje, bril en pot met een ander doekje, glorix erdoor en klaar. Iedere dag een frisse wc.
En eigenlijk doe ik inderdaad alles iedere dag, behalve als ik een hele lange dag op school heb, dan doe ik alleen de wc. Maar als je alles bij houdt word het niet vies, en ben je er ook niet lang mee bezig.
En eigenlijk doe ik inderdaad alles iedere dag, behalve als ik een hele lange dag op school heb, dan doe ik alleen de wc. Maar als je alles bij houdt word het niet vies, en ben je er ook niet lang mee bezig.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
.
Laatst aangepast door Tesita op zo 5 jun 2011 - 9:34; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Een doekje over het toillet is toch geen moeite? Als je de hele dag weg bent, dan is het een ander verhaal, maar dan nog doe ik hem dagelijks.
Bolleke- Kletskop
Als ik er de hele dag niet (of 1 of 2x) op heb gezeten ga ik echt niet iedere dag de pot schoonmaken.. Kan m`n tijd wel beter besteden dankruimelje schreef:Een doekje over het toillet is toch geen moeite? Als je de hele dag weg bent, dan is het een ander verhaal, maar dan nog doe ik hem dagelijks.
Gast- Gast
Ja goed, maar hier zit mijn zoon er ook op, en bezoek, en dan vind ik het wel zo fris, al die billen die op mijn pot zitten
Bolleke- Kletskop
.
Laatst aangepast door Tesita op zo 5 jun 2011 - 9:35; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
same here..Powerbabe schreef:Ik voel me nu echt een ranzig wijf, maar ik heb er geen vast patroon in. Soms maak ik hem rustig 3 weken niet schoon en dan weer veel vaker.. Haha, daar krijgen alle neatfreaks hier vast kriebels van.
maar we zijn inderdaad veel weg.. en ach het is heus niet echt vies hoor dat niemand anders meer naar de wc durft (zoals bij openbare toiletten)
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
.
Gast- Gast
Ă©Ă©n keer in de week echt grondig, dus de buitenkant van de pot, wastafel, vloer e.d. Wat wc-reiniger en een doekje over de bril en de doorspoelknop 2 of 3 keer per week.
Gast- Gast
1 keer per week, en dan ook gelijk alles, dus ook de muren, vloer, prullenbakje etc. Heel soms nog wel een keertje vlug, dus ff een doekje erover enzo maar eigenlijk komt dat er nooit van en ik vind het meestal ook niet echt nodig.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Toetsenbord is zeker viezer, maar ik vind het gewoon fris, en het is zo gepiept, als ik er uren voor moest uittrekken deed ik het misschien ook niet maar als het toch binnen 5 minuutjes gedaan is, dan vind ik dat niet veel werk.
Glorix in de pot doe ik niet dagelijks trouwens. En soms word er hier ook niet op het toillet gezeten, dan zijn we de hele dag weg, en dan maak ik hem uiteraard ook niet schoon. Maar waarom moet je je hier nog zelfs verantwoorden als je iedere dag je wc schoonmaakt.
Mijn ouders doen hem 1 a 2 keer in de week en dat vind ik echt ranzig.
Glorix in de pot doe ik niet dagelijks trouwens. En soms word er hier ook niet op het toillet gezeten, dan zijn we de hele dag weg, en dan maak ik hem uiteraard ook niet schoon. Maar waarom moet je je hier nog zelfs verantwoorden als je iedere dag je wc schoonmaakt.
Mijn ouders doen hem 1 a 2 keer in de week en dat vind ik echt ranzig.
Bolleke- Kletskop
Als ik dit topic lees voel ik me gelijk een viezerik
Ik heb een hekel aan het toilet schoonmaken en doe het daarom liever niet te vaak. Maar aan de andere kant wil ik hem wel graag schoon hebben natuurlijk, wil wel op een fris toilet zitten. Dus ben ik op 1x in de week heel grondig schoonmaken uitgekomen. Dan gaat het hele toilet tot en met de wandtegeltjes in de bleek etc.
Af en toe tussendoor wel een beetje glorix in de pot en stel dat hij echt vies zou zijn tussendoor dan maak ik hem uiteraard wel extra schoon. Of na een verjaardag / veel visite, dat vind ik ook niet fris om daarna nog een paar dagen te wachten ofzo.
Overigens ben ik normaal de enige die hier op het toilet ga, dus dan kan ik prima leven met 1x in de week grondig reinigen. Als mijn meisje straks groter is en op het toilet gaat, wil ik hem wel vaker schoonmaken omdat kindjes ook nog weleens met hun handen aan de bril zitten enzo, tuurlijk daarna handen wassen maar elke dag een schoongemaakte bril lijkt me dan toch ook nog extra fris.
Ik heb een hekel aan het toilet schoonmaken en doe het daarom liever niet te vaak. Maar aan de andere kant wil ik hem wel graag schoon hebben natuurlijk, wil wel op een fris toilet zitten. Dus ben ik op 1x in de week heel grondig schoonmaken uitgekomen. Dan gaat het hele toilet tot en met de wandtegeltjes in de bleek etc.
Af en toe tussendoor wel een beetje glorix in de pot en stel dat hij echt vies zou zijn tussendoor dan maak ik hem uiteraard wel extra schoon. Of na een verjaardag / veel visite, dat vind ik ook niet fris om daarna nog een paar dagen te wachten ofzo.
Overigens ben ik normaal de enige die hier op het toilet ga, dus dan kan ik prima leven met 1x in de week grondig reinigen. Als mijn meisje straks groter is en op het toilet gaat, wil ik hem wel vaker schoonmaken omdat kindjes ook nog weleens met hun handen aan de bril zitten enzo, tuurlijk daarna handen wassen maar elke dag een schoongemaakte bril lijkt me dan toch ook nog extra fris.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik denk dat wij ook maar op 1x per week komen. Maar we zijn met zijn tweetjes en werken allebei fulltime, dus zo intensief wordt hij niet gebruikt. Doen het wel altijd voor- en nadat er bezoek komt.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
.
Gast- Gast
Ja ok, zo zou je het ook kunnen zien. Dan mijn verontschuldigingen daarvoor. Maar ik vind het zelf gewoon frisser, en ik heb er absoluut geen problemen mee om bij andere mensen naar de wc te gaan, en die zullen hem niet zo vaak schoonmaken misschien. Maar bij mijn ouders weet ik het toevallig en dan vind ik het niet schoon.
Bolleke- Kletskop
Om de dag bleek in de pot en de bril schoonmaken. 1x in de week alles!
Gast- Gast
kruimelje schreef:Ja ok, zo zou je het ook kunnen zien. Dan mijn verontschuldigingen daarvoor. Maar ik vind het zelf gewoon frisser, en ik heb er absoluut geen problemen mee om bij andere mensen naar de wc te gaan, en die zullen hem niet zo vaak schoonmaken misschien. Maar bij mijn ouders weet ik het toevallig en dan vind ik het niet schoon.
Per huishouden verschilt het natuurlijk ook hoe snel een toilet vies wordt.
Bij jou zal dat (denk ik) eerder zijn dan bij ons omdat jou vriend staand plast en hoe goed hij wellicht kan "mikken" dat spetteren hou je dan toch.
On topic:
Ik maak de toilet 2-3x per week schoon.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
.
Laatst aangepast door Tesita op zo 5 jun 2011 - 9:36; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik woon alleen en doe het een keer per week, dan met doekje, bleek, stofzuigen.
Gast- Gast
PapillonRose schreef:Als ik dit topic lees voel ik me gelijk een viezerik
+1; die enkele x dat mn man per dag na de wc gaat, denk dat ik hem toch maar wat vaker tussendoor ga schoonmaken
Gast- Gast
+1.Jen_ schreef:Om de dag en dagelijks met een glorix-doekje over de bril.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Ik maak hem 1 keer in de week echt goed schoon, als ik de badkamer ook poets. Wij werken ook full-time en onze wc wordt niet zo heel veel gebruikt. Door de week haal ik er meestal nog wel een doekje overheen en doe ik er wat schoonmaakmiddel in, maar niet standaard om de dag ofzo en mijn vriend doet het ook gewoon als hij ziet dat het nodig is.
Als wij bezoek over de vloer hebben gehad maak ik daarna wel altijd standaard de wc schoon!
Als wij bezoek over de vloer hebben gehad maak ik daarna wel altijd standaard de wc schoon!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Voor de dames van wie de man/vriend/kerel 'gelukkig zittend plast anders spettert 't zo': ooit nagedacht wat er gebeurt als je doorspoelt?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Voegen vloertegens badkamer / toilet schoonmaken
» fonteintje in toilet??
» nav: Show je toilet!
» Show je toilet
» Toilet decoratie?
» fonteintje in toilet??