Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zo boos en zó verdrietig.. (en zo bang)

+9
Tiara
Zora
Lejow
Inge
Beachgirl
Monte
Error
Elsje
SparklingEyes
13 plaatsers

Ga naar beneden

Zo boos en zó verdrietig.. (en zo bang) Empty Zo boos en zó verdrietig.. (en zo bang)

Bericht  SparklingEyes ma 21 maa 2011 - 10:23

Ja hoor.

Er kan nog meer bij. Iedere week hoor ik nieuwe verhalen, iedere week verschijnt er nieuwe informatie in de media.

Waarom heeft níemand ingegrepen..? Waarom heeft NIEMAND aan de bel getrokken..? waarom houden artsen de hand boven elkaars' hoofd...?

Morgen voor mijn gevoel EINDELIJK naar het ziekenhuis om me na te laten kijken. Om te kijken wat er bij mij boven tafel gaat komen.. Waar is er bij mij over gelogen, wat is er bij mij mis gegaan? Wat is er nu gaande in mijn lijf? Is er schade en is deze onherstelbaar..? Moet alles er nu uit..? moet ik weer onder het mes..?

Zóveel vragen, zoveel boosheid, zoveel verdriet en zoveel angst...

Hoe kan deze arts nog slapen...?

Sad

moest dit gewoon even kwijt, voor het gros van de mensen zal het een warboel zijn, sorry.
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo boos en zó verdrietig.. (en zo bang) Empty Re: Zo boos en zó verdrietig.. (en zo bang)

Bericht  Elsje ma 21 maa 2011 - 10:26

Weet niet wat er is,

Maar veel succes en sterkte!

Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo boos en zó verdrietig.. (en zo bang) Empty Re: Zo boos en zó verdrietig.. (en zo bang)

Bericht  Error ma 21 maa 2011 - 10:27

(voor mij) inderdaad een beetje een warboel, maar veel sterkte iig!
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo boos en zó verdrietig.. (en zo bang) Empty Re: Zo boos en zó verdrietig.. (en zo bang)

Bericht  Monte ma 21 maa 2011 - 10:29

Ik snap het niet helemaal, maar vind het heel naar dat je je zo voelt. Ik wens je morgen dan ook veel sterkte en hoop dat deze gevoelens weggaan.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo boos en zó verdrietig.. (en zo bang) Empty Re: Zo boos en zó verdrietig.. (en zo bang)

Bericht  SparklingEyes ma 21 maa 2011 - 10:29

zal even kort vertellen wat er is:

vanavond een uitzending van radar geweest over de arts die mij aan mijn rug heeft geopereerd (heel fijn, daar lieten ze zelfs nog beelden van zien --> ja van mijn operatie ) weer nieuwe dingen gehoord..

morgen krijg ik een onderzoek in amsterdam.. Er klopt iets niet in mijn rug, dat weet ik zeker.. nu dus maar onderzoeken wat en uitvinden wat er in mijn dossier allemaal niet klopt, gelogen is of gewoon 'niet verteld'..

SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo boos en zó verdrietig.. (en zo bang) Empty Re: Zo boos en zó verdrietig.. (en zo bang)

Bericht  Elsje ma 21 maa 2011 - 10:34

he bah wat vervelend,

Maar ook belachelijk dat je niet weet wat er is en dat je zo op deze manier weer nieuwe dingen hoort

Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en dat het goed komt met je rug.

Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo boos en zó verdrietig.. (en zo bang) Empty Re: Zo boos en zó verdrietig.. (en zo bang)

Bericht  Monte ma 21 maa 2011 - 10:36

Jeetje wat verschrikkelijk om jezelf zo op tv te moeten zien en weten dat de chirurg totaal incompetent is. Wist je wel dat het uitgezonden zou worden? Hopelijk komt er snel duidelijkheid voor je!
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo boos en zó verdrietig.. (en zo bang) Empty Re: Zo boos en zó verdrietig.. (en zo bang)

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 10:37

Oh jakkes SE!
Wat naar zeg!

Ik sluiet me overigens helemaal aan bij je openingspost.
Ik snap die mensen ook echt niet en ik begrijp al helemaal niet waarom dit niet vele malen harder aangepakt worden!

Heel veel succes morgen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo boos en zó verdrietig.. (en zo bang) Empty Re: Zo boos en zó verdrietig.. (en zo bang)

Bericht  Beachgirl ma 21 maa 2011 - 10:37

Sterkte meid!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo boos en zó verdrietig.. (en zo bang) Empty Re: Zo boos en zó verdrietig.. (en zo bang)

Bericht  SparklingEyes ma 21 maa 2011 - 10:39

Monte schreef:Jeetje wat verschrikkelijk om jezelf zo op tv te moeten zien en weten dat de chirurg totaal incompetent is. Wist je wel dat het uitgezonden zou worden? Hopelijk komt er snel duidelijkheid voor je!

Ik wist dat het is opgenomen (is voor een serie geweest) maar ik was niet op de hoogte dat deze beelden vanavond gebruikt zouden worden. Niemand had me kunnen herkennen hoor, maar ik weet dat het mijn operatie is die ze laten zien..
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo boos en zó verdrietig.. (en zo bang) Empty Re: Zo boos en zó verdrietig.. (en zo bang)

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 10:41

Ik kan me er nog iets van herinneren idd. Was het niet zo, dat je na de zoveelste operatie ineens nog meer pijn kreeg?

Anyhow. Ik vind het echt sneu voor je dat je dit moet doormaken. Wat een eikel. Hopelijk krijg je nu meer duidelijkheid over al die pijnen in je rug! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo boos en zó verdrietig.. (en zo bang) Empty Re: Zo boos en zó verdrietig.. (en zo bang)

Bericht  Inge ma 21 maa 2011 - 10:54

Sterkte hug
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo boos en zó verdrietig.. (en zo bang) Empty Re: Zo boos en zó verdrietig.. (en zo bang)

Bericht  Lejow ma 21 maa 2011 - 18:56

He bah Sad Daar word je toch gewoon niet vrolijk van meis...
Ik hoop dat je vandaag al een klein beetje duidelijkheden kunt krijgen en dat die vent flink hard wordt aangepakt!!

Knuffel en sterkte in ieder geval
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo boos en zó verdrietig.. (en zo bang) Empty Re: Zo boos en zó verdrietig.. (en zo bang)

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 19:08

Oh wat naar Sad Heel veel sterkte! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo boos en zó verdrietig.. (en zo bang) Empty Re: Zo boos en zó verdrietig.. (en zo bang)

Bericht  Zora ma 21 maa 2011 - 19:21

Oww brr wat vervelend. Dat moet een heel onzeker gevoel krijgen. Het zou zo fijn zijn als je gewoon je hele vertrouwen in hun handen zou kunnen leggen omdat je zeker weet dat het helemaal goed komt. Heel veel sterkte vandaag.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo boos en zó verdrietig.. (en zo bang) Empty Re: Zo boos en zó verdrietig.. (en zo bang)

Bericht  Tiara ma 21 maa 2011 - 19:39

Heel veel sterkte! Wat moet dat vreselijk voor je zijn!
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo boos en zó verdrietig.. (en zo bang) Empty Re: Zo boos en zó verdrietig.. (en zo bang)

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 20:00

Sterkte vandaag ! Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar ik kan me ergens voorstellen dat je nu op dit moment echt door een hel gaat !
hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo boos en zó verdrietig.. (en zo bang) Empty Re: Zo boos en zó verdrietig.. (en zo bang)

Bericht  Lotus ma 21 maa 2011 - 20:09

Sterkte meid!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo boos en zó verdrietig.. (en zo bang) Empty Re: Zo boos en zó verdrietig.. (en zo bang)

Bericht  Ella ma 21 maa 2011 - 20:19

Heej,

Wat vervelend dat je je zo voelt. Maar zoo begrijpelijk. Ik hoop dat je na vandaag wat duidelijkheid hebt. Ook als is het misschien geen leuk nieuws. Je weet wel wat er mis is dan en wat eraan moet gebeuren.

Heel veel sterkte!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo boos en zó verdrietig.. (en zo bang) Empty Re: Zo boos en zó verdrietig.. (en zo bang)

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 21:10

SparklingEyes schreef:zal even kort vertellen wat er is:

vanavond een uitzending van radar geweest over de arts die mij aan mijn rug heeft geopereerd (heel fijn, daar lieten ze zelfs nog beelden van zien --> ja van mijn operatie ) weer nieuwe dingen gehoord..

morgen krijg ik een onderzoek in amsterdam.. Er klopt iets niet in mijn rug, dat weet ik zeker.. nu dus maar onderzoeken wat en uitvinden wat er in mijn dossier allemaal niet klopt, gelogen is of gewoon 'niet verteld'..


Goh wat een verhaal zeg. Wat moet dat erg zijn voor je. Ik vraag me af of ze die beelden zomaar mogen uitzenden als jij er blijkbaar niks vanaf weet, want naar mijn weten dienen ze toch toestemming te vragen aan de persoon zelf. Dat hebben ze niet gedaan toch?!

Nou meid, ik wens je veel sterkte toe en ik hoop echt dat het allemaal goed komt. hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo boos en zó verdrietig.. (en zo bang) Empty Re: Zo boos en zó verdrietig.. (en zo bang)

Bericht  CCC ma 21 maa 2011 - 22:54



Jeetje wat een verhaal! Ik hoop dat het allemaal goed komt! Veel sterkte!

Ik vraag me trouwens ook af, of ze je geen toestemming hadden moeten vragen voor uitzending hiervan... Vooral als het voor een ander doeleinde is...

hug

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo boos en zó verdrietig.. (en zo bang) Empty Re: Zo boos en zó verdrietig.. (en zo bang)

Bericht  Elsje di 22 maa 2011 - 8:11

hoe is het gegaan?

Ben je wat wijzer geworden?
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo boos en zó verdrietig.. (en zo bang) Empty Re: Zo boos en zó verdrietig.. (en zo bang)

Bericht  Minx di 22 maa 2011 - 10:15

Zie nu je topic pas. Hoe is het gegaan ik kan me voorstellen dat je daarover inde stress zat
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo boos en zó verdrietig.. (en zo bang) Empty Re: Zo boos en zó verdrietig.. (en zo bang)

Bericht  SparklingEyes wo 23 maa 2011 - 7:56

chococupcake schreef:

Jeetje wat een verhaal! Ik hoop dat het allemaal goed komt! Veel sterkte!

Ik vraag me trouwens ook af, of ze je geen toestemming hadden moeten vragen voor uitzending hiervan... Vooral als het voor een ander doeleinde is...

hug

Ik heb een contract getekend voor de opnames, daar zal vast in hebben gestaan dat het mocht Wink

Ik was niet te herkennen, dus het maakt me eigenlijk niet zoveel uit. En dan nog.. smile ben er toch al mee op tv geweest.. zo lang het niet met naam en toe naam is zonder mijn toestemming.. smile
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo boos en zó verdrietig.. (en zo bang) Empty Re: Zo boos en zó verdrietig.. (en zo bang)

Bericht  Elsje wo 23 maa 2011 - 10:26

Ben je ook wat wijzer geworden?
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo boos en zó verdrietig.. (en zo bang) Empty Re: Zo boos en zó verdrietig.. (en zo bang)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum