Geen menstruatie -> nuvaring
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Geen menstruatie -> nuvaring
Geen idee of dit wel de goede plek is om dit te plaatsen, maar probeer t toch maar even!
Ik ben na mijn zwangerschap niet meer aan de pil gegaan, maar ben de nuvaring gaan gebruiken! Dit ging telkens prima, netjes een cyclus van 8 dagen en gewoon ongesteld.
Nu heb ik op moment een stopweek en dit is al voor de tweede keer een stopweek dat ik maar niet ongesteld wordt!!
De vorige keer was ik al direct met zwangerschaptesten in de weer! Maar die waren (gelukkig) negatief!
Herkent iemand dit, die de nuvaring gebruikt?! Ik vind t zelf namelijk vreselijk irritant...
Ik ben na mijn zwangerschap niet meer aan de pil gegaan, maar ben de nuvaring gaan gebruiken! Dit ging telkens prima, netjes een cyclus van 8 dagen en gewoon ongesteld.
Nu heb ik op moment een stopweek en dit is al voor de tweede keer een stopweek dat ik maar niet ongesteld wordt!!
De vorige keer was ik al direct met zwangerschaptesten in de weer! Maar die waren (gelukkig) negatief!
Herkent iemand dit, die de nuvaring gebruikt?! Ik vind t zelf namelijk vreselijk irritant...
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Geen menstruatie -> nuvaring
Nu heb ik alleen ervaring met de nuvaring voor een zwangerschap maar ik werd wel gewoon ongesteld.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Geen menstruatie -> nuvaring
Geen idee of het erbij kan horen, maar zou het niet kunnen dat het een bijwerking van de nuvaring is? Hoorde dat je bij een spiraaltje soms ook na een paar maanden (of gelijk al) geen menstruatie meer kan hebben. Maar dat is wel iets anders, dus weet niet of het kan. Misschien even de bijsluiter raadplegen of de ha bellen als je zekerheid wilt hebben?
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: