Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nuvaring

+4
missy.
Suus
sokpop
SDL
8 plaatsers

Ga naar beneden

Nuvaring Empty Nuvaring

Bericht  SDL do 31 jan 2013 - 7:08

Wie gebruikt hem, wie niet (meer) en waarom niet?

Wat is je ervaring, wat heb je er over gehoord?

Ik heb het ding sinds maandag in. Ben nog niet helemaal enthiousiast, vanmiddag hoofdpijn en een soort down under wat gevoelig maar ik wacht de komende dagen af. Ik hoop dat het al met al toch gaat bevallen.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nuvaring Empty Re: Nuvaring

Bericht  sokpop do 31 jan 2013 - 7:15

Ik heb hem een aantal maanden gebruikt maar ben er ook weer mee gestopt en ben de pil weer gaan slikken.

Ik kreeg er ook in mijn stopweek ontzettende hoofdpijn van. Zo erg dat ik er misselijk van was en ook niet tegen licht kon, moest dan dus echt naar bed en slapen. Hier hield ik trouwens ook last van toen ik weer de pil ben gaan slikken.

Nu gebruik ik niets en heb ik ook nergens last meer van.
sokpop
sokpop
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 145
Punten : 151
Registratiedatum : 31-12-12

Bericht  Gast do 31 jan 2013 - 7:32

Ik heb hem iets meer dan een week gebruikt, maar ik kreeg last van hoofdpijn, buikpijn en een raar gevoel in mijn benen. Toen ik stopte was het meteen over.

Gast
Gast

Bericht  Suus do 31 jan 2013 - 7:40

Ik heb een paar jaar de nuvaring gebruikt, ik vond het ideaal! Ik had geen last van bijwerkingen en voelde hem ook niet zitten ofzo. Ik ben ermee gestopt omdat ik zwanger wilde worden.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  missy. do 31 jan 2013 - 20:56

Ik heb de nuvaring gebruikt. Ik vond het erg fijn. Geen bijwerkingen. Alleen had ik iets meer last van mijn menstruatie. Gewoon een klein beetje buikpijn, niet heel veel. Bij de pil had ik hier helemaal geen last van.
Ik ben gestopt toen ik zwanger wilde worden, nu kan ik de ring niet gebruiken ivm borstvoeding anders was ik al weer overgestapt.
missy.
missy.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Esperanza do 31 jan 2013 - 22:59

Ik heb de nuvaring een jaartje gebruikt. In de stopweek had ik vaak last van migraine, niet elke maand maar wel veel vaker dan voorheen. Verder ging het doorringen niet echt lekker, dan kreeg ik vrij snel een doorbraakbloeding, ik haalde de ring er dus elke 3 weken uit. Ook had ik het idee dat het down under wat minder fris was.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Gast vr 1 feb 2013 - 1:18

Ik heb een poging gedaan maar vond het helemaal niks. Kreeg hem er niet goed in, raakte gestrest, daardoor werd alles droog if you know what i mean, en toen lukte het helemaal niet meer. Ik voelde hem ook zitten met mijn vinger, hij hing er bijna uit. Dus nee het was niks voor mij.

Gast
Gast

Bericht  Urban Naked vr 1 feb 2013 - 22:33

Ik wilde hem ook dus zat bij de dokter voor het recept. Mijn reden was dat ik dacht dat er minder hormoon in zit dan in de pil, maar volgens m'n dokter is dat verschil verwaarloosbaar. Dus ik slik nu toch weer de pil, wel een hele lichte.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12

Bericht  Puggle vr 1 feb 2013 - 22:52

Ik heb hem ook sinds 4 maanden. Ben erg tevreden en helemaal nergens last van (gehad) volgens mijn internist heeft het juist wel minder hormonen ook omdat het gelijk op het goede plek zit en de pil dus ingeslikt word en vanuit de maag pas in het bloed word opgenomen. Ik ben er blij mee voor de komende tijd.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Floor vr 1 feb 2013 - 23:12

Ik heb hem jaren gebruikt. Ben uiteindelijk gestopt omdat ik zwanger wilde worden. Na de bevalling ben ik weer begonnen maar toen bleef ik telkens ongesteld worden, te vroeg (voor de stopweek) en te lang (2 weken). Nu ben ik weer aan de pil.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  SDL za 2 feb 2013 - 5:18

Fijn om jullie ervaringen te lezen.

Ik gebruik het ding nu sinds afgelopen maandag en volgens mij gaat het nog wel oké. Ben er nog niet van aangekomen en heb niet veel klachten down under. Had vanochtend wel opeens een huilbui (ik vind mezelf op het moment lelijk, dik, oud, oubollig etc.) maar had ook erg slecht geslapen dus of dit komt van de hormonen of van weinig slaap dat laat ik even in het midden. (Ik huil eigenlijk nooit en al helemaal niet om mijn lage zelfbeeld dus ik denk dat het toch van de hormonen komt.)
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud