Opnieuw bezig met huizen kijken
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Opnieuw bezig met huizen kijken
Ik loop even voor op de feiten hoor, maar donderdag gaan we opnieuw 2 huizen bezichtigen.
Eén staat vanaf juni 2010 te koop en zijn 15.000 in prijs gezakt. (van 225.000 naar 210.000)
En de ander staat vanaf oktober 2009 te koop en zijn 30.000 in prijs gezakt. (228.00 naar 199.500)
Onze voorkeur gaat sterk uit naar huis 2. Allebei 1gezinswoningen, allebei 3 slaapkamers, allebei redelijk grote tuin, bij huis 1 op het zuiden, bij huis 2 op het oosten (voor ons een nadeel), beide goed onderhouden. Huis 1 heeft moderne keuken/ badkamer bij huis 2 is dit echt lelijk en aan vervanging toe. Beide staan ongeveer in dezelfde buurt.
Wat vinden jullie reeele boden en eindprijzen voor deze huizen? We gaan weer een spannend weekje tegemoed.
Eén staat vanaf juni 2010 te koop en zijn 15.000 in prijs gezakt. (van 225.000 naar 210.000)
En de ander staat vanaf oktober 2009 te koop en zijn 30.000 in prijs gezakt. (228.00 naar 199.500)
Onze voorkeur gaat sterk uit naar huis 2. Allebei 1gezinswoningen, allebei 3 slaapkamers, allebei redelijk grote tuin, bij huis 1 op het zuiden, bij huis 2 op het oosten (voor ons een nadeel), beide goed onderhouden. Huis 1 heeft moderne keuken/ badkamer bij huis 2 is dit echt lelijk en aan vervanging toe. Beide staan ongeveer in dezelfde buurt.
Wat vinden jullie reeele boden en eindprijzen voor deze huizen? We gaan weer een spannend weekje tegemoed.
Live Laugh Love- Fluisteraar
- Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Opnieuw bezig met huizen kijken
1 ding wat vooral van belang is: locatie locatie locatie!! Dus in welke regio staan de huizen?
Qua prijsverschil vind ik 10000 niet zo super veel als je kijkt naar een moderne keuken/badkamer of niet.. daarbij vraag ik me af, waarom heeft huis 2 de voorkeur als huis 1 modernere inrichting heeft en een tuin op het zuiden wat jullie voorkeur heeft?
Qua prijsverschil vind ik 10000 niet zo super veel als je kijkt naar een moderne keuken/badkamer of niet.. daarbij vraag ik me af, waarom heeft huis 2 de voorkeur als huis 1 modernere inrichting heeft en een tuin op het zuiden wat jullie voorkeur heeft?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Omdat we eigenlijk sws een nieuwe keuken/ badkamer willen. Dus dan liever een goedkoper huis, waar dat al niet mooi is.. dan slopen en nieuwe plaatsen. Het prijsverschil is volgens mij echt de keuken/ badkamer. Vandaar.Atelier Madame schreef:1 ding wat vooral van belang is: locatie locatie locatie!! Dus in welke regio staan de huizen?
Regio zuid holland zuid. Waarschijnlijk een dorpje wat niemand kent.
Live Laugh Love schreef:Omdat we eigenlijk sws een nieuwe keuken/ badkamer willen. Dus dan liever een goedkoper huis, waar dat al niet mooi is.. dan slopen en nieuwe plaatsen. Het prijsverschil is volgens mij echt de keuken/ badkamer. Vandaar.Atelier Madame schreef:1 ding wat vooral van belang is: locatie locatie locatie!! Dus in welke regio staan de huizen?
Welk dorpje het precies is maakt natuurlijk niet uit, prijs klinkt iig niet gek! Ik zou vooral kijken naar je financieringsmogelijkheden en het allerbelangrijkste het gevoel wat je bij een huis hebt
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Atelier Madame schreef:Live Laugh Love schreef:Omdat we eigenlijk sws een nieuwe keuken/ badkamer willen. Dus dan liever een goedkoper huis, waar dat al niet mooi is.. dan slopen en nieuwe plaatsen. Het prijsverschil is volgens mij echt de keuken/ badkamer. Vandaar.Atelier Madame schreef:1 ding wat vooral van belang is: locatie locatie locatie!! Dus in welke regio staan de huizen?
Welk dorpje het precies is maakt natuurlijk niet uit, prijs klinkt iig niet gek! Ik zou vooral kijken naar je financieringsmogelijkheden en het allerbelangrijkste het gevoel wat je bij een huis hebt
Jaa dat gaan we zeker doen! Ik ben benieuwd, erg spannend!!
Maar als jullie het sowieso als een nadeel beschouwen (zoals ik ook in je andere topic las) dat je tuin in het oosten ligt en je dus 's avodns geen zon hebt daar, zou ik dat niet doen. Je kan nog zo'n leuk en mooi huis hebben, maar als je er echt op gestelt bent om 's avonds zon in je tuin te hebben, dan ga je daar later misschien nog spijt van krijgen.
Eventueel kan je nog altijd bij huis 1, waar de inrichting toch wat moderner is, een aantal jaren gebruik maken van de keuken/badkamer en eventueel na x aantal jaar renoveren. Als hetgene wat er nu instaat mooi en handig is, waarom het er dan uitgooien?
Eventueel kan je nog altijd bij huis 1, waar de inrichting toch wat moderner is, een aantal jaren gebruik maken van de keuken/badkamer en eventueel na x aantal jaar renoveren. Als hetgene wat er nu instaat mooi en handig is, waarom het er dan uitgooien?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Live Laugh Love schreef:Omdat we eigenlijk sws een nieuwe keuken/ badkamer willen. Dus dan liever een goedkoper huis, waar dat al niet mooi is.. dan slopen en nieuwe plaatsen. Het prijsverschil is volgens mij echt de keuken/ badkamer. Vandaar.Atelier Madame schreef:1 ding wat vooral van belang is: locatie locatie locatie!! Dus in welke regio staan de huizen?
Ik ben wel benieuwd.. Woon namelijk ook in een dorpje in z-h-z
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Lies schreef:Live Laugh Love schreef:Omdat we eigenlijk sws een nieuwe keuken/ badkamer willen. Dus dan liever een goedkoper huis, waar dat al niet mooi is.. dan slopen en nieuwe plaatsen. Het prijsverschil is volgens mij echt de keuken/ badkamer. Vandaar.Atelier Madame schreef:1 ding wat vooral van belang is: locatie locatie locatie!! Dus in welke regio staan de huizen?
Ik ben wel benieuwd.. Woon namelijk ook in een dorpje in z-h-z
?
Laatst aangepast door Live Laugh Love op ma 21 maa 2011 - 19:22; in totaal 1 keer bewerkt
Atelier Madame schreef:1 ding wat vooral van belang is: locatie locatie locatie!!
Phil & Kirstieieieie!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: