Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Thuisopvang / Gastouder

+3
JD
MamaCa
majo8782
7 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Thuisopvang / Gastouder - Pagina 2 Empty Re: Thuisopvang / Gastouder

Bericht  Tania zo 20 maa 2011 - 0:29

*Marietje* schreef:
majo8782 schreef:
Maple schreef:Toch wil ik je wel op het hart drukken om via een gastouderbureau een gastouder te zoeken, en niet via een site ofzo. Via een gastouderbureau heb je de zekerheid dat er gewerkt wordt met gecertificeerde mensen, dus gastouders die kennis hebben van zaken. Plus dat je alleen voor gecertificeerde gastouders een vergoeding kunt krijgen van de belastingdienst, anders niet.
En, daarnaats, mocht een gastouder om watvoor reden dan ook niet bevallen, heb je altijd nog een organisatie om op terug te vallen, die dan ook weer een andere gastouder voor je zoekt.

daar heb je gelijk in ja!

hoeft niet altijd zo te zijn. als er iemand is die zich aanbied met diploma's en ze kan deze diploma's laten zien en een VOG overleggen, dan kun je het ook prima zonder GOB af... natuurlijk is die bemiddeling van een gob verder wel handig...als je gastouder ziek is regelen zij iemand anders voor je...
maar ik biedt me ook aan als gastouder, heb 7 jaar ervaring in de kinderopvang en alle diploma's, alleen sta ingeschreven op mrnosey, dus niet via een officieel gob.

Mister nosey is een erkend gastoudebureau, dus krijgen de ouders gewoon kinderopvangtoeslag.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 1:22

*Marietje* schreef:ik heb geen idee of ik inderdaad links mag plaatsen, maar kijk eens op

www.zoekoppas.nl
www.mrnosey.nl
www.smart4kids.nl
www.oppasmarkt.nl

hier kun je zelf een advertentie plaatsen waarin je jouw wensen neerzet wbt flexibiliteit van de gastouder. je kunt er ook advertenties bekijken van gastouders die werk zoeken... misschien vind je zo iemand die precies aansluit bij wat je zoekt. suc6!

Hey dit is voor mij misschien ook wel wat! Ik heb nu wel 3 baantjes en een eigen soort van toko in beautyproducten, maar ik heb een jaar als gastouder gewerkt ( oké, oké, oppas.. want het was zwart. ) en zou dit ook wel weer erbij willen doen.

Ik ben gek op kinderen maar ik moet zeggen dat ik het gastouderschap/oppaswerk slecht betaald vind. Al zou ik het als ouder wel fijn vinden dat het zo "goedkoop" kan. Dubbel hé?

Nou heb ik op 1 examen na en een complete stage SPW 3 kinderopvang afgerond ( naast een andere MBO - 4 opleiding waar ik wél een diploma van heb ), maar daar nemen ze tegenwoordig ook niemand meer mee aan op een KDV... Heel jammer want ik weet gewoon zeker dat ik heel geschikt ben.
Oké, ik dwaal af haha.

Gast
Gast

Bericht  JD zo 20 maa 2011 - 5:19

Tania schreef:
*Marietje* schreef:
majo8782 schreef:
Maple schreef:Toch wil ik je wel op het hart drukken om via een gastouderbureau een gastouder te zoeken, en niet via een site ofzo. Via een gastouderbureau heb je de zekerheid dat er gewerkt wordt met gecertificeerde mensen, dus gastouders die kennis hebben van zaken. Plus dat je alleen voor gecertificeerde gastouders een vergoeding kunt krijgen van de belastingdienst, anders niet.
En, daarnaats, mocht een gastouder om watvoor reden dan ook niet bevallen, heb je altijd nog een organisatie om op terug te vallen, die dan ook weer een andere gastouder voor je zoekt.

daar heb je gelijk in ja!

hoeft niet altijd zo te zijn. als er iemand is die zich aanbied met diploma's en ze kan deze diploma's laten zien en een VOG overleggen, dan kun je het ook prima zonder GOB af... natuurlijk is die bemiddeling van een gob verder wel handig...als je gastouder ziek is regelen zij iemand anders voor je...
maar ik biedt me ook aan als gastouder, heb 7 jaar ervaring in de kinderopvang en alle diploma's, alleen sta ingeschreven op mrnosey, dus niet via een officieel gob.

Mister nosey is een erkend gastoudebureau, dus krijgen de ouders gewoon kinderopvangtoeslag.

hmmm das ook niet helemaal waar....ik heb een paar keer een advertentie op die website gezet, en gereageerd op advertenties die erop staan, en daar heeft nooit iemand van mrnosey in bemiddeld... ik wordt gewoon zwart uitbetaald.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  JD zo 20 maa 2011 - 5:20

@tealeaf, mijn ervaring is wel dat als je als oppasser een advertentie op 1 van die websites zet, er weinig op gereageerd wordt. ik heb een advertentie op marktplaats gezet en had binnen no time verschillende adressen in de buurt...

en sja het betaald niet heel erg goed... heb een tijdje echt als gastouder gewerkt, werk nu fulltime in de kinderopvang, maar pas gewoon s avonds af en toe op. vriendje werkt toch, dus ik zit elke avond alleen, dan pas ik net zo lief op...en het is toch ca 80 euro in de maand extra...lijkt weinig, maar het zijn toch weer 2 tanken benzine haha!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 5:26

*Marietje* schreef:@tealeaf, mijn ervaring is wel dat als je als oppasser een advertentie op 1 van die websites zet, er weinig op gereageerd wordt. ik heb een advertentie op marktplaats gezet en had binnen no time verschillende adressen in de buurt...

Marktplaats had ik ook mijn vorige adres van.. Maar daar heb ik laatst al 3 x opnieuw wat op gezet zonder succes helaas.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: