Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verboden voor Happy Meals

+10
Ugly Betty
Toet
loura
Caresses
Phileine
Roze Roos
Jeanette
TukTuk
Sweety
loesje
14 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Verboden voor Happy Meals - Pagina 2 Empty Re: Verboden voor Happy Meals

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 0:02

Sweety schreef:Je kan tegenwoordig dacht ik al uit 2 gezonde toetjes kiezen bij de Mac. Vind wel dat gezond eten goedkoper moet worden. Wat theedoos ook zegt: als je laat ben pak je eerder eten dat minder gezond is.

Ehm dat zei ik niet :P Ik zei als je minder te besteden hebt. Of doelde je op de uistapjes en na terug komen van de vakantie bij mij?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verboden voor Happy Meals - Pagina 2 Empty Re: Verboden voor Happy Meals

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 0:09

Ik mis gewoon zoiets als een fastfood-saladbar ofzo. Of een gezonde broodjestent. Of een fastfoodketen waar je gewoon aardappelen/groenten/vlees, soep of ander gezond eten met veel groenten, vitaminen en een mager stukje vlees kunt bestellen. En volgens mij hoeft dat echt niet zo duur te zijn, ik denk dat de gemiddelde Chinees duurder is. Bij de slager kan ik voor vijf euro een verse kant en klare maaltijd halen, mét verse groenten, dus dat moet een horecaketen ook kunnen.
Maak een volkoren figuurtjespasta met gehaktballetjes in een pastasaus met veel verse groenten, doe daar een happy meal-speeltje bij en iedereen is happy Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verboden voor Happy Meals - Pagina 2 Empty Re: Verboden voor Happy Meals

Bericht  Toet za 19 maa 2011 - 0:10

Ik vind het maar onzin, kinderen worden nu de dupe van een verantwoording die bij de ouders ligt.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verboden voor Happy Meals - Pagina 2 Empty Re: Verboden voor Happy Meals

Bericht  Ugly Betty za 19 maa 2011 - 0:13

ik ben het ermee eens dat ongezond eten minder aantrekkelijk gemaakt moet worden voor kinderen en ook dat gezond eten goedkoper moet worden.

Wat mij opvalt bij Mac Donalds is dat je bij zo'n menu kan kiezen uit drinken, en dat je kan kiezen tussen salade en friet, maar er wordt altijd standaard friet gegeven scratch
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verboden voor Happy Meals - Pagina 2 Empty Re: Verboden voor Happy Meals

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 0:22

toetje_ schreef:Ik vind het maar onzin, kinderen worden nu de dupe van een verantwoording die bij de ouders ligt.
Natuurlijk ligt de verantwoording bij de ouders, maar de enige reden waarom kinderen zeuren om de Mac is vaak vanwege het cadeautje bij de Happy Meals. En ik kan me voorstellen, als je kind elke keer als hij of zij die grote gele M maar ergens ziet zeurt dat hij "Mekdonnaalsssss' wil, dat je als ouder dan wel een keer horendol wordt en dan misschien ook wel een keer of wat te vaak toegeeft, puur om alleen maar van het gezeur af te zijn.

Dat cadeautje is een enorm handige marketingstrategie van de Mac. Geen cadeautjes meer mogen geven bij de happy meals betekent dat heel veel kinderen waarschijnlijk ook niet meer zo nodig naar de Mac hoeven. Immers, een ballenbak heeft de Ikea ook, ballonnen worden bijna overal wel uitgedeeld, een indoorspeeltuin zit inmiddels op iedere straathoek en patatjes kan mama ook bakken. Voor het eten gaan die kleintjes vaak niet naar de Mac. ja, de eerste drie happen zijn lekker, maar als ik met mijn neefje eens naar de Mac ging, wlde hij alleen het cadeautje, at vijf patatjes, één kipnugget en hij dronk z'n drinken op, maar de rest mochten we weggooien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verboden voor Happy Meals - Pagina 2 Empty Re: Verboden voor Happy Meals

Bericht  Olijfje za 19 maa 2011 - 0:32

Maple schreef:Ik mis gewoon zoiets als een fastfood-saladbar ofzo. Of een gezonde broodjestent. Of een fastfoodketen waar je gewoon aardappelen/groenten/vlees, soep of ander gezond eten met veel groenten, vitaminen en een mager stukje vlees kunt bestellen. En volgens mij hoeft dat echt niet zo duur te zijn, ik denk dat de gemiddelde Chinees duurder is. Bij de slager kan ik voor vijf euro een verse kant en klare maaltijd halen, mét verse groenten, dus dat moet een horecaketen ook kunnen.
Maak een volkoren figuurtjespasta met gehaktballetjes in een pastasaus met veel verse groenten, doe daar een happy meal-speeltje bij en iedereen is happy Wink

Dan is het dus meteen geen fastfoodrestaurant meer.

Ik denk niet dat die speeltjes weglaten veel nut heeft. Het probleem ligt niet bij de kinderen maar bij de ouders. óók als de kinderen zouden zeuren om mcdonalds, want dan moeten die ouders gewoon nee zeggen, zij bepalen wat er wordt gegeten. Zij rijden naar mcdonalds.
Olijfje
Olijfje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 289
Punten : 296
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verboden voor Happy Meals - Pagina 2 Empty Re: Verboden voor Happy Meals

Bericht  Toet za 19 maa 2011 - 0:33

Maple schreef:
toetje_ schreef:Ik vind het maar onzin, kinderen worden nu de dupe van een verantwoording die bij de ouders ligt.
Natuurlijk ligt de verantwoording bij de ouders, maar de enige reden waarom kinderen zeuren om de Mac is vaak vanwege het cadeautje bij de Happy Meals. En ik kan me voorstellen, als je kind elke keer als hij of zij die grote gele M maar ergens ziet zeurt dat hij "Mekdonnaalsssss' wil, dat je als ouder dan wel een keer horendol wordt en dan misschien ook wel een keer of wat te vaak toegeeft, puur om alleen maar van het gezeur af te zijn.

Dat cadeautje is een enorm handige marketingstrategie van de Mac. Geen cadeautjes meer mogen geven bij de happy meals betekent dat heel veel kinderen waarschijnlijk ook niet meer zo nodig naar de Mac hoeven. Immers, een ballenbak heeft de Ikea ook, ballonnen worden bijna overal wel uitgedeeld, een indoorspeeltuin zit inmiddels op iedere straathoek en patatjes kan mama ook bakken. Voor het eten gaan die kleintjes vaak niet naar de Mac. ja, de eerste drie happen zijn lekker, maar als ik met mijn neefje eens naar de Mac ging, wlde hij alleen het cadeautje, at vijf patatjes, één kipnugget en hij dronk z'n drinken op, maar de rest mochten we weggooien.

Dat snap ik, maar nog steeds vind ik het een verantwoordig van de ouders. Wij gingen vroeger vrijwel nooit naar de mac. Ik kwam daar alleen met een kinderfeestje of als we iets speciaals hadden gedaan, zoals naar de efteling. Dat wisten we dondersgoed dus we zeurden hier verder nooit om. Het is maar net hoe je er als ouder mee omgaat.

Ja, het is wel een ontzettende marketingstrategie, die uiteraard heel goed werkt. Maar dan nog vind ik het onzin.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verboden voor Happy Meals - Pagina 2 Empty Re: Verboden voor Happy Meals

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 0:37

Olijfje schreef:
Dan is het dus meteen geen fastfoodrestaurant meer.
Wat is fastfood volgens jou, dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verboden voor Happy Meals - Pagina 2 Empty Re: Verboden voor Happy Meals

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 0:39

Het is ook de verantwoordelijkheid van de ouders. Maar ja soms geef je daar wel aan denk ik als ouder als je kind voor de zoveelste keer erom vraagt (zeurt).
En wat is er mis met een gezondere mc donalds die nog hetzelfde effect heeft als die van nu? Dat het speciaal is om er heen te gaan en je een kadootje erbij krijgt? Ik denk niet dat mensen dan de mc donalds allemaal links laten liggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verboden voor Happy Meals - Pagina 2 Empty Re: Verboden voor Happy Meals

Bericht  Toet za 19 maa 2011 - 0:45

Theedoosje schreef:Het is ook de verantwoordelijkheid van de ouders. Maar ja soms geef je daar wel aan denk ik als ouder als je kind voor de zoveelste keer erom vraagt (zeurt).

Ik weet niet of je hiermee nou op (o.a.) mij reageert, maar dit is gewoon een kwestie van aanleren. Zoals ik al zei hebben wij als kinderen nooit om de mac gezeurt. Als je er maar vanaf begin af aan goed mee omgaat.

Natuurlijk is het goed als dingen gezonder worden. (zoals hier in nederland, je kunt worteltjes of fruit er bij kiezen) maar het cadeautje weghalen, ik denk niet dat dit iets oplost.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verboden voor Happy Meals - Pagina 2 Empty Re: Verboden voor Happy Meals

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 0:47

*weg*


Laatst aangepast door Tesita op zo 5 jun 2011 - 8:59; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verboden voor Happy Meals - Pagina 2 Empty Re: Verboden voor Happy Meals

Bericht  Olijfje za 19 maa 2011 - 0:48

Maple schreef:
Olijfje schreef:
Dan is het dus meteen geen fastfoodrestaurant meer.
Wat is fastfood volgens jou, dan?

Heel simpel: een restaurant waar je fastfood kunt eten. Patat, hamburgers, kipnuggets en wat er allemaal nog maar bestaat.. Geen bord boerenkool of een biefstukje.
Bij macdonalds geven ze wel salades ja, maar dat is volgens mij alleen maar om te laten denken dat ze 'toch iets gezonds hebben', maar bestelt de grote meerderheid dat toh niet. Bovendien betwijfel ik of die salades nu echt zó gezond zijn. Een paar maanden geleden las ik toevallig een test over salades bij verschillende wegrestaurants, en toen kwam de macdonalds salade niet bepaald hoog in de lijst.
Olijfje
Olijfje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 289
Punten : 296
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verboden voor Happy Meals - Pagina 2 Empty Re: Verboden voor Happy Meals

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 0:50

Maar Olijfje, snap jij Maple's vraag wel?

Weet jij wel wat fastfood letterlijk is dan?
Jij linkt de term fastfood aan 'ongezond' eten omdat dat nu de manier is waarop de term gebruikt wordt.
Maar het is feitelijk toch gewoon 'een snelle hap' ?
Dat kan dan toch gerust een gezond broodje zijn, of rijst ofzo?

En Maple, er is Subways, die hebben wel echt een heel aantal gezondere dingen op het menu

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verboden voor Happy Meals - Pagina 2 Empty Re: Verboden voor Happy Meals

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 0:51

toetje_ schreef:
Theedoosje schreef:Het is ook de verantwoordelijkheid van de ouders. Maar ja soms geef je daar wel aan denk ik als ouder als je kind voor de zoveelste keer erom vraagt (zeurt).

Ik weet niet of je hiermee nou op (o.a.) mij reageert, maar dit is gewoon een kwestie van aanleren. Zoals ik al zei hebben wij als kinderen nooit om de mac gezeurt. Als je er maar vanaf begin af aan goed mee omgaat.

Natuurlijk is het goed als dingen gezonder worden. (zoals hier in nederland, je kunt worteltjes of fruit er bij kiezen) maar het cadeautje weghalen, ik denk niet dat dit iets oplost.

Nou ja aanleren deels denk ik ja. Je kinderen kunnen ook vriendjes hebben die wel naar de mac gaan en dat vaak horen om zich heen, dan willen jouw kinderen vaak ook echt ook wel een keer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verboden voor Happy Meals - Pagina 2 Empty Re: Verboden voor Happy Meals

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 0:52

.


Laatst aangepast door Tesita op zo 5 jun 2011 - 9:00; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verboden voor Happy Meals - Pagina 2 Empty Re: Verboden voor Happy Meals

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 0:52

Dolores schreef:Maar Olijfje, snap jij Maple's vraag wel?

Weet jij wel wat fastfood letterlijk is dan?
Jij linkt de term fastfood aan 'ongezond' eten omdat dat nu de manier is waarop de term gebruikt wordt.
Maar het is feitelijk toch gewoon 'een snelle hap' ?
Dat kan dan toch gerust een gezond broodje zijn, of rijst ofzo?

En Maple, er is Subways, die hebben wel echt een heel aantal gezondere dingen op het menu

Precies. Fastfood is niet alleen maar ongezond. Het is idd gewoon een snelle hap in welke vorm dan ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verboden voor Happy Meals - Pagina 2 Empty Re: Verboden voor Happy Meals

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 0:53

.


Laatst aangepast door Tesita op zo 5 jun 2011 - 9:00; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verboden voor Happy Meals - Pagina 2 Empty Re: Verboden voor Happy Meals

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 0:55

Olijfje schreef:
Maple schreef:
Olijfje schreef:
Dan is het dus meteen geen fastfoodrestaurant meer.
Wat is fastfood volgens jou, dan?

Heel simpel: een restaurant waar je fastfood kunt eten. Patat, hamburgers, kipnuggets en wat er allemaal nog maar bestaat.. Geen bord boerenkool of een biefstukje.
Bij macdonalds geven ze wel salades ja, maar dat is volgens mij alleen maar om te laten denken dat ze 'toch iets gezonds hebben', maar bestelt de grote meerderheid dat toh niet. Bovendien betwijfel ik of die salades nu echt zó gezond zijn. Een paar maanden geleden las ik toevallig een test over salades bij verschillende wegrestaurants, en toen kwam de macdonalds salade niet bepaald hoog in de lijst.

Dan hebben wij waarschijnlijk een andere defenitie van fastfood. Fastfood betekent voor mij 'gemaksvoedsel' (en zo staat het ook op Google), gerechten die je kunt afhalen, kunt laten bezorgen, en die snel zijn in bereiding (vandaar de 'fast' in fastfood). Maar dat hoeft echt niet per sé een broodje hamburger of andere in vet druipende dingen te zijn. Een fatsoenlijke maaltijdsalade is in nóg minder tijd bereid, een gezond broodje is ook niet veel werk, zelfs een boerenkoolstamppot of een gezonde pasta is ook zo klaar, zeker als het restaurant in kwestie al wat voorwerk heeft gedaan en het alleen nog maar nagegaard hoeft te worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verboden voor Happy Meals - Pagina 2 Empty Re: Verboden voor Happy Meals

Bericht  Phileine za 19 maa 2011 - 0:56

Tesita schreef:Ik begrijp dat de overheid er wat aan wil doen omdat de kinderen steeds dikker worden. Alleen is dit nou niet de manier denk ik. Van MacDonalds weet ik dat ze duidelijk aangeven hoeveel caloriën er in de maaltijden zitten, ze verkopen bij het happymeal idd fruit en gezonde toetjes, er wordt ook melk, vruchtensap, yoghi e.d. verkocht. En er zijn verschillende salades.

Waarom nou dat speeltje wat het voor kinderen extra leuk maakt, uit een maaltijd halen? Wat al gezegd wordt: nu worden de kinderen erop gepakt (terwijl een speeltje niet gezond/ongezond is) terwijl de verantwoordelijkheid bij de ouders ligt. Als je als kind twee keer per jaar naar de MacDonalds gaat ga je daar over het algemeen echt niet dood aan. Er zou eerder gekeken moeten worden naar wat er in de supermarkt ligt. Als je het hebt over slecht voedsel moet je daar maar eens gaan kijken... En inderdaad zou er d.m.v. de prijs misschien wat verandert kunnen worden.

Overigens moet ik bij dit soort berichten altijd aan die film denken die een of andere Amerikaan heeft gemaakt. Die ging een maand lang elke dag bij de Mac eten en kwam vervolgens ik weet niet hoeveel kilo aan... Vervolgens heeft een Nederlander het ook gedaan, en door de juiste keuzes te maken uit het aanbod van de Mac was hij na die maand zelfs afgevallen. Dus ja, er is 'slecht' eten en 'goed' eten op de wereld en je zult altijd zelf de keuze moeten maken.

Ergens is het natuurlijk ook gewoon onze eigen verantwoordelijkheid.... Ik hou sowieso niet zo van die overheidsbemoeienis geloof ik.

Dit is ook wat ik wilde zeggen. Als ouder moet je grenzen kunnen stellen en als ik kinderen ergens om vragen, waarom dan overstag gaan? Daarnaast heb ik het ook niet zo op overheisbemoeienis. Als burger moet je zelf ook je verantwoordelijkheid nemen, zeker in het geval van overgewicht. Waarom dat afschuiven op de overheid, terwijl je ook zelf het heft in eigen hand kan nemen?
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Verboden voor Happy Meals - Pagina 2 Empty Re: Verboden voor Happy Meals

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 0:56

Tesita schreef:
Maple schreef:Wat is fastfood volgens jou, dan?

Fastfood is (wat het woord al zegt) voedsel dat snel bereidt en snel geserveerd wordt en wat relatief weinig geld kost. Dus 'gewoon' voedsel valt daar niet onder nee.

Die salades zijn voor zover ik weet in elke Mac te krijgen (in NL althans) en net zo gezond/ongezond als een salade uit een sterrenrestaurant. Er zitten nl. dezelfde ingrediënten in.

Dat is dus niet waar.
Gewoon voedsel kan wél.
Wil je nog een voorbeeld?
Wagamama is een keten die steeds bekender wordt. Die serveren echt gezonder voedsel. Gewokt.
En kijk naar Oosterse landen? Daar wordt nagenoeg alle eten snel bereid en daar zijn relatief gezien helemaal niet zoveel mensen met overgewicht als in de VS en inmiddels grote delen v Europa

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verboden voor Happy Meals - Pagina 2 Empty Re: Verboden voor Happy Meals

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 0:57

Tesita schreef:
Dolores schreef:Maar Olijfje, snap jij Maple's vraag wel?

Weet jij wel wat fastfood letterlijk is dan?
Jij linkt de term fastfood aan 'ongezond' eten omdat dat nu de manier is waarop de term gebruikt wordt.
Maar het is feitelijk toch gewoon 'een snelle hap' ?
Dat kan dan toch gerust een gezond broodje zijn, of rijst ofzo?

En Maple, er is Subways, die hebben wel echt een heel aantal gezondere dingen op het menu

Ja Subways!!!! I LOVE Subways!!! haha
Hoewel dat volgens mij net zo gezond/ongezond is als een broodje van de Mac. Maargoed. Lekker is het zeker smile

Dat ligt eraan. Ze hebben heel veel met Beef en Turkey en Chicken wat gewoon gezond is (bruin broodje, salade en wat kip)
Het gaat erom dat je er dan geen kaas of mayo opkieperd...

Zij werken ook met tabellen en calorieën...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verboden voor Happy Meals - Pagina 2 Empty Re: Verboden voor Happy Meals

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 0:59

Ik vind het op zich wel een goed idee, maar aan de andere kant... Je bepaalt als ouder zelf nog altijd hoe vaak je je kind(eren) meeneemt naar de Mac. In Amerika is het aantal mensen met obesitas een steeds groter probleem aan het worden, maar in NL ook hoor. Kijk maar naar programma's als XL de Afvallers en Help, Mijn Kind is te Dik.

Ik ben opgegroeid met af en toe op zondagmiddag naar de Mac en dan kregen we een Happy Meal, ik was helemaal in de gloria met mijn cadeautje wat er bij zat. En stiekem bestel ik er nog wel eens eentje, al kom ik zelden bij de Mac ( ik denk zo'n 4x per jaar ).
Snap dus wel dat veel mensen het zonde vinden als ze besluiten om de speeltjes te verbieden. Maar daarmee is het probleem nog niet opgelost, mensen die echt verslaafd zijn aan de snacks blijven toch wel komen.

Het is een groot probleem, maar of dit de oplossing is? Ik weet niet hoor. Wat dan wel? Ook geen idee.



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verboden voor Happy Meals - Pagina 2 Empty Re: Verboden voor Happy Meals

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 0:59

Subways is heerlijk! Maar er was laatst een artikel op TV dat een broodje bij de subways doorgaans net zo slecht is als een Big Mac. Puur omdat ze er zo dik beleg op doen... Maar lekker is het zeker wel smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verboden voor Happy Meals - Pagina 2 Empty Re: Verboden voor Happy Meals

Bericht  Olijfje za 19 maa 2011 - 1:00

Dolores schreef:Maar Olijfje, snap jij Maple's vraag wel?

Weet jij wel wat fastfood letterlijk is dan?
Jij linkt de term fastfood aan 'ongezond' eten omdat dat nu de manier is waarop de term gebruikt wordt.
Maar het is feitelijk toch gewoon 'een snelle hap' ?
Dat kan dan toch gerust een gezond broodje zijn, of rijst ofzo?

En Maple, er is Subways, die hebben wel echt een heel aantal gezondere dingen op het menu


De voorbeelden die ik maple noemde (aardappel groente of een biefstukje) vind ik nou niet echt 'een snelle hap'. Dat haal je ook niet even snel bij een macdrive om onderweg te eten. Een broodje gezond wel, en dat verkoopt macdonalds volgens mij ook? (ik weet het niet 100% zeker). Maar zoals ik in een eerdere post al zei betwijfel ik of het echt heel gezond is.
Olijfje
Olijfje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 289
Punten : 296
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verboden voor Happy Meals - Pagina 2 Empty Re: Verboden voor Happy Meals

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 1:01

Olijfje schreef:
Dolores schreef:Maar Olijfje, snap jij Maple's vraag wel?

Weet jij wel wat fastfood letterlijk is dan?
Jij linkt de term fastfood aan 'ongezond' eten omdat dat nu de manier is waarop de term gebruikt wordt.
Maar het is feitelijk toch gewoon 'een snelle hap' ?
Dat kan dan toch gerust een gezond broodje zijn, of rijst ofzo?

En Maple, er is Subways, die hebben wel echt een heel aantal gezondere dingen op het menu


De voorbeelden die ik maple noemde (aardappel groente of een biefstukje) vind ik nou niet echt 'een snelle hap'. Dat haal je ook niet even snel bij een macdrive om onderweg te eten. Een broodje gezond wel, en dat verkoopt macdonalds volgens mij ook? (ik weet het niet 100% zeker). Maar zoals ik in een eerdere post al zei betwijfel ik of het echt heel gezond is.
Zie mijn reactie op jou op de vorige pagina.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verboden voor Happy Meals - Pagina 2 Empty Re: Verboden voor Happy Meals

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum