Nachtcafé 2011
+15
Cheesegirl
lyke
Zwerver
Minx
Zwoesj
Suus
Burn
Merai
Zininzon
Toet
Sweety
May
Sjaantje
Qiara
Roze Roos
19 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Nachtcafé 2011
*
Laatst aangepast door Smikkell op wo 30 maa 2011 - 14:01; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Smikkell op wo 30 maa 2011 - 14:17; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Weet je ook waar je tegen vecht? Bang om de controle te verliezen? Nachtmerries waar je bang voor bent? Of is het meer piekeren over alles... ?
Zelf heb ik vaak dat alles zo gigantisch groot om me heen lijkt in de nacht en dat ik het echt even allemaal niet meer weet... Alsof alle relativering die ik normaal gesproken heb even weg valt...
Zelf heb ik vaak dat alles zo gigantisch groot om me heen lijkt in de nacht en dat ik het echt even allemaal niet meer weet... Alsof alle relativering die ik normaal gesproken heb even weg valt...
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Smikkell op wo 30 maa 2011 - 14:17; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
verwijderd...
Laatst aangepast door Noa op wo 30 maa 2011 - 13:43; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Smikkell op wo 30 maa 2011 - 14:18; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja, nouja... ik ben altijd maar doorgegaan, maar de laatste tijd lukt dat me niet meer. Terwijl alles in mijn leven nu juist wel goed gaat. Alsof er nu pas ruimte is om alles uit het verleden te gaan verwerken... Zo irritant, want ik wil gewoon klaar zijn met al die rotzooi uit het verleden...
Ik loop zelf bij een psycholoog en ik heb ook veel last gehad van niet kunnen slapen. Zij raadde me aan om 20 minuten per dag een pieker moment aan te houden waarbij ik me helemaal suf moest piekeren en deze gedachtes ook meteen kon opschrijven. De rest van de dag als er weer gedachtes opkomen moet je dan tegen jezelf zeggen: ok, prima, die gedachtes mogen er zijn, maar nu even niet, pas weer als ik mijn piekermoment heb.
Dit heeft mij verrassend goed geholpen! Misschien het proberen waard.
Ik loop zelf bij een psycholoog en ik heb ook veel last gehad van niet kunnen slapen. Zij raadde me aan om 20 minuten per dag een pieker moment aan te houden waarbij ik me helemaal suf moest piekeren en deze gedachtes ook meteen kon opschrijven. De rest van de dag als er weer gedachtes opkomen moet je dan tegen jezelf zeggen: ok, prima, die gedachtes mogen er zijn, maar nu even niet, pas weer als ik mijn piekermoment heb.
Dit heeft mij verrassend goed geholpen! Misschien het proberen waard.
Gast- Gast
verwijderd...
Laatst aangepast door Noa op wo 30 maa 2011 - 13:46; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Smikkell op wo 30 maa 2011 - 14:18; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hallo,
nog iemand wakker?
nog iemand wakker?
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
verwijderd...
Laatst aangepast door Noa op wo 30 maa 2011 - 13:46; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
*
Gast- Gast
Jup, ik leg even mijn gehele ziel bloot op een forum, hoezeeCaresses schreef:Hallo,
nog iemand wakker?
Gast- Gast
Heey.. kom je weer uit de kroeg rollen?Caresses schreef:Hallo,
nog iemand wakker?
Gast- Gast
O hoiNoa schreef:Jup, ik leg even mijn gehele ziel bloot op een forum, hoezeeCaresses schreef:Hallo,
nog iemand wakker?
De tijd op het forum klopt niet met de echte tijd (op forum staat dat het half 1 is vandaar)
Vandaar dat ik even vroeg of er nog iemand online was.
Maar dan ga ik nu even een paar pagina's terug lezen zodat ik weet waar het over gaat
Caresses- Kletskop
*
Laatst aangepast door Smikkell op wo 30 maa 2011 - 14:02; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Gast- Gast
Smikkell schreef:Heey.. kom je weer uit de kroeg rollen?Caresses schreef:Hallo,
nog iemand wakker?
Haha ja... nou ja alweer zovaak doe ik dat ook niet toch
Caresses- Kletskop
je mag 'gezellig' meekletsen, maar ik hoop dat je niet kan meekletsen met dit onderwerp.Caresses schreef:O hoiNoa schreef:Jup, ik leg even mijn gehele ziel bloot op een forum, hoezeeCaresses schreef:Hallo,
nog iemand wakker?
De tijd op het forum klopt niet met de echte tijd (op forum staat dat het half 1 is vandaar)
Vandaar dat ik even vroeg of er nog iemand online was.
Maar dan ga ik nu even een paar pagina's terug lezen zodat ik weet waar het over gaat
Gast- Gast
Kan me de vorige keer nog herinneren Toen riep je nog dat je mij zo graag wilde meeten.Caresses schreef:Smikkell schreef:Heey.. kom je weer uit de kroeg rollen?Caresses schreef:Hallo,
nog iemand wakker?
Haha ja... nou ja alweer zovaak doe ik dat ook niet toch
Gast- Gast
Leuke avond gehad?
(Ik had ook beter mee kunnen gaan naar de kroeg, was een leuk feestje, maar ik heb verstandig afgezegd... doordat ik zo moe was, maarja ben nu toch nog wakker.... grrrrmmmbl! )
(Ik had ook beter mee kunnen gaan naar de kroeg, was een leuk feestje, maar ik heb verstandig afgezegd... doordat ik zo moe was, maarja ben nu toch nog wakker.... grrrrmmmbl! )
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Smikkell op wo 30 maa 2011 - 14:06; in totaal 3 keer bewerkt
Gast- Gast
Haha ja dat klopt smikkel
Ik kan nu niet echt een zinvolle bijdrage leveren en ga dat dus ook niet doen aangezien jullie het echt wel over een serieus onderwerp hebben.
IK ga nu dus maar slapen en morgen nog even opnieuw lezen wat jullie getypt hebben en erop reageren .
Slaap lekker voor straks xx
Ik kan nu niet echt een zinvolle bijdrage leveren en ga dat dus ook niet doen aangezien jullie het echt wel over een serieus onderwerp hebben.
IK ga nu dus maar slapen en morgen nog even opnieuw lezen wat jullie getypt hebben en erop reageren .
Slaap lekker voor straks xx
Caresses- Kletskop
Truste Caresses.
Ik weet niet of er morgen nog wat te lezen is, maar als je nog het idee hebt dat je wil meeten hoor ik het wel
Ik weet niet of er morgen nog wat te lezen is, maar als je nog het idee hebt dat je wil meeten hoor ik het wel
Gast- Gast
Dat is balen..Noa schreef:Leuke avond gehad?
Gast- Gast
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: