Nachtcafé 2011
+15
Cheesegirl
lyke
Zwerver
Minx
Zwoesj
Suus
Burn
Merai
Zininzon
Toet
Sweety
May
Sjaantje
Qiara
Roze Roos
19 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Nachtcafé 2011
Jeeeeeeeeeeeeej Weekend! Ik heb vanmiddag gehoord dat ik zaterdag vrij ben en het wordt zo'n mooi weer
Jullie al leuke weekendplannen?
Jullie al leuke weekendplannen?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Ja, echt fantastisch leuk die *
Ja, het is echt van toegevoegde waarde op het forum.
Gast- Gast
Dat kun je helaas niet van iedereen zeggen..ABE schreef:Smikkell schreef:Ja, echt fantastisch leuk die *
Gast- Gast
Wow, ik word er stil van...
Ik ben eigenlijk ook wel een beetje benieuwd naar Caresses...
Ik ben eigenlijk ook wel een beetje benieuwd naar Caresses...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Smikkell schreef:Dat kun je helaas niet van iedereen zeggen..ABE schreef:Smikkell schreef:Ja, echt fantastisch leuk die *
Nee, dat klopt. Ik ben het met je eens. Ik kan zo iemand noemen die geen toegevoegde waarde heeft momenteel.
Gast- Gast
Alex schreef:Sorry, ik haak af. Weltrusten!
Slaap lekker!
Qiara- Ratel
ABE schreef:Smikkell schreef:Dat kun je helaas niet van iedereen zeggen..ABE schreef:Smikkell schreef:Ja, echt fantastisch leuk die *
Nee, dat klopt. Ik ben het met je eens. Ik kan zo iemand noemen die geen toegevoegde waarde heeft momenteel.
*Nieuwsgierig*
Qiara- Ratel
ABE vindt het zo af en toe leuk om iemand even te pakken op zijn of haar problemen. Algemeen bekend dat ABE daar zo af en toe gebruik van maakt en dat niet de eerste keer is. Te laf voor woorden..
Gast- Gast
Ik geloof dat ik door mijn plots opkomende vermoeidheid ook geen toegevoegde waarde meer heb hier, dus ik ga mijn nestje in.
Welterusten allemaal!
Welterusten allemaal!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:ABE vindt het zo af en toe leuk om iemand even te pakken op zijn of haar problemen. Algemeen bekend dat ABE daar zo af en toe gebruik van maakt en dat niet de eerste keer is. Te laf voor woorden..
Volgens mij is dit jouw probleem, want ik "pak" je helemaal nergens op.
Gast- Gast
Hmmm, ik heb er tot nog toe nog niets van gemerkt...
Slaap lekker, Sjaan!
Slaap lekker, Sjaan!
Qiara- Ratel
Ik weet de laatst keer nog wel, toen Reva je daar op aansprak en jij bijna op je knieen ging en excuus maakte terwijl de rest wel kon lezen wat je schreef en bedoelde. LAF!
Gast- Gast
Ga slapen, meid. Want volgens mij zie je dingen die er absoluut niet zijn!Smikkell schreef:Ik weet de laatst keer nog wel, toen Reva je daar op aansprak en jij bijna op je knieen ging en excuus maakte terwijl de rest wel kon lezen wat je schreef en bedoelde. LAF!
Gast- Gast
Ik weet niet waar dit over gaat . Gemist?
Qiara- Ratel
Ik zie jou en helaas ben jij er wel echt.ABE schreef:Ga slapen, meid. Want volgens mij zie je dingen die er absoluut niet zijn!Smikkell schreef:Ik weet de laatst keer nog wel, toen Reva je daar op aansprak en jij bijna op je knieen ging en excuus maakte terwijl de rest wel kon lezen wat je schreef en bedoelde. LAF!
Gast- Gast
Qiara schreef:Ik weet niet waar dit over gaat . Gemist?
Ik weet niet waar het over gaat en om eerlijk te zijn boeit het me ook niet.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik zie jou en helaas ben jij er wel echt.ABE schreef:Ga slapen, meid. Want volgens mij zie je dingen die er absoluut niet zijn!Smikkell schreef:Ik weet de laatst keer nog wel, toen Reva je daar op aansprak en jij bijna op je knieen ging en excuus maakte terwijl de rest wel kon lezen wat je schreef en bedoelde. LAF!
Kom op! Doe even normaal. Heb je nergen op aangevallen. Je mag menen dat dit zo is, maar het enige wat ik zei was dat er een hoop * stonden. Volgens mij had ik het dan niet over jou, maar gewoon over de *. En voor de rest ga ik me niet verschonen, want dat heeft geen nut, omdat ik mezelf niet hoef te verschonen.
Gast- Gast
Ik ga slapen, slaap lekker, bye!
Qiara- Ratel
Goed idee, zo maar eens doenGuattari schreef:Haha Storm, je moet water drinken voordat je gaat slapen!
Gast- Gast
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: