Nachtcafé 2011
+15
Cheesegirl
lyke
Zwerver
Minx
Zwoesj
Suus
Burn
Merai
Zininzon
Toet
Sweety
May
Sjaantje
Qiara
Roze Roos
19 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Nachtcafé 2011
Het is weer zo ver, een feestje waar ik heen wil maar officieel niet naar binnen mag. Ik ga gewoon een uni-kaart van iemand lenen, daar staat toch geen foto op.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Het is weer zo ver, een feestje waar ik heen wil maar officieel niet naar binnen mag. Ik ga gewoon een uni-kaart van iemand lenen, daar staat toch geen foto op.
Nee? Bij ons wel . Wel een goed idee. Stomme mensen van het feestje.
Gast- Gast
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Het is ook vervelend.
Ik ga kijken of mijn bedje er nog staat, slaap lekker! Bye!
Ik ga kijken of mijn bedje er nog staat, slaap lekker! Bye!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Smikkell schreef:Ja, ik vind dat echt vervelend, word overal geweigerd.
Voor mijn gevoel zijn er hier niet heel veel feestjes voor alleen studenten, maar ik let er natuurlijk ook niet op..
Gast- Gast
Truste Q.
JUne, misschien valt het je niet op. Zonder collegakaart ben je hier niet zoveel!
JUne, misschien valt het je niet op. Zonder collegakaart ben je hier niet zoveel!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Truste Q.
Ik word er een beetje verdrietig van als jij het zo beschrijft.
Ik moet trouwens ook echt gaan slapen. Ik val bijna om..
Gast- Gast
kan niet slapen... wel stom dat je nergens inkomt, alsof alleen studenten recht hebben op een borrel ... zelf heb ik er nooit op die manier over nagedacht omdat ik studeer, maar eigenlijk is t wel belachelijk idd...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Hup hup, naar bed dan. Je hebt vast wat slaap gemist
Behoorlijk! Ik ga nu dus ook!
Hai Noa, leuk dat je er bent! Dag Noa, ik ga dus weer .
Slaap lekker allemaal!
Gast- Gast
truste June, t wordt hier wel steeds stiller... probeer al uuuuuuuuuuuuuuren in slaap te komen, maar lukt wéér niet... vannacht ook maar 4 uurtjes gemaakt...
Gast- Gast
Waarom heb je dan geen kaart? of doe je mbo, dat het alleen voor hbo/wo is?
Gast- Gast
@ June: Ik slaap nog niet omdat ik alleen thuis ben ik geen zin heb om alleen in bed te liggen Kan nooit zo goed slapen als mijn man weg is (nachtdienst) En ik heb morgen zelf ook nachtdienst dus ga morgen toch lekker uitslapen!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
@ noa ; hoe komt het dat je zo slecht kunt slapen?
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Jetleg en ik zit met teveel dingen in mijn hoofd... ook gewoon geen zin om te slapen ofzo, ben bezig artikelen te lezen over zaken uit t verleden die me dwars zitten... niet bepaald het tijdstip ervoor, maar ok...SleepingBeauty schreef:@ noa ; hoe komt het dat je zo slecht kunt slapen?
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Smikkell op wo 30 maa 2011 - 15:11; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik ben er nog waarover wil je pratenSmikkell schreef:Waarom wil ik toch nooit slapen, terwijl ik nu eindelijk weer kán slapen.
Ik maak het alleen maar moeilijk door steeds wakker te blijven terwijl iedereen slaapt en ik met niemand kan praten..
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Smikkell op wo 30 maa 2011 - 14:01; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
verwijderd...
Laatst aangepast door Noa op wo 30 maa 2011 - 13:42; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Smikkell op wo 30 maa 2011 - 14:01; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Op een bepaald moment kan slapen echt een probleem worden als je er teveel mee bezig gaat in je hoofd... Super vervelend is dat, alsof je té bewust bezig bent met in slaap komen... Of is dat het niet bij jou?
Ik heb zelf heel erg mijn periodes van extreem veel slapen en weinig slapen... heel vervelend, maar ik kan er weinig aan doen. Heb al zoveel geprobeerd, meditatie, slaappillen, maar ergens is mijn geest sterker dan al die middelen... en dan word ik steeds onstabieler wat betreft stemming en energie level...
Ennum: Ik ben naar Cuba geweest, echt een onwijs mooie tijd gehad met mijn vriend en andere vrienden
Ik heb zelf heel erg mijn periodes van extreem veel slapen en weinig slapen... heel vervelend, maar ik kan er weinig aan doen. Heb al zoveel geprobeerd, meditatie, slaappillen, maar ergens is mijn geest sterker dan al die middelen... en dan word ik steeds onstabieler wat betreft stemming en energie level...
Ennum: Ik ben naar Cuba geweest, echt een onwijs mooie tijd gehad met mijn vriend en andere vrienden
Gast- Gast
*
Gast- Gast
verwijderd...
Laatst aangepast door Noa op wo 30 maa 2011 - 13:42; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: