Nachtcafé 2011
+15
Cheesegirl
lyke
Zwerver
Minx
Zwoesj
Suus
Burn
Merai
Zininzon
Toet
Sweety
May
Sjaantje
Qiara
Roze Roos
19 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Alex schreef:Stik erin.
Jullie maken wel een grapje toch?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Ik forum dan gewoon onder de dekens.Reva schreef:Vannacht kreeg ik het verzoek te stoppen met mn telefoon omdat ik de hele kamer aan het verlichten was En kon ook al geen friends kijken
Nare bedoeling
Gast- Gast
Wie heb ik nog niet op facebook en wil mij wel als facebook vriendje ?
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Smikkell schreef:Ik forum dan gewoon onder de dekens.Reva schreef:Vannacht kreeg ik het verzoek te stoppen met mn telefoon omdat ik de hele kamer aan het verlichten was En kon ook al geen friends kijken
Nare bedoeling
Ja dat deed ik ook.. Maar daarom hield ik het bij lezen dat was praktischer met 1 hand.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik forum dan gewoon onder de dekens.
Ik ook. Vervolgens ligt mijn man wel te zuchten omdat ik teveel geluid maak als ik typ, maar hij moet maar blij zijn dat ik het licht al weghaal.
Gast- Gast
Slaap jij net als ik????????Reva schreef:Ja dat deed ik ook.. Maar daarom hield ik het bij lezen dat was praktischer met 1 hand.
Gast- Gast
Misschien moet ik toch ook maar aan facebook.
Als je facebook maakt met je emailadres krijgt dan echt elke piemel in je adresboek zo'n verzoekmail...? Want dat wil ik niet Ik krijg ze wel vaak van mensen namelijk.
Als je facebook maakt met je emailadres krijgt dan echt elke piemel in je adresboek zo'n verzoekmail...? Want dat wil ik niet Ik krijg ze wel vaak van mensen namelijk.
Gast- Gast
Ondanks het feit dat ik in het topic heb gereageerd, lees ik de titel van het topic over de ijsbeer steeds als 'Kut'..
Gast- Gast
Qiara schreef:Wie heb ik nog niet op facebook en wil mij wel als facebook vriendje ?
Nou vooruit, omdat je het zo lief vraagt.
Gast- Gast
En niet alleen de piemels..Reva schreef:Misschien moet ik toch ook maar aan facebook.
Maar geloof alleen wanneer je dit aangeeft, niet standaard bij het emailadres dat je gebruikt.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Slaap jij net als ik????????Reva schreef:Ja dat deed ik ook.. Maar daarom hield ik het bij lezen dat was praktischer met 1 hand.
Whaha, geen idee. Ik vind het ook lekker om op mn buik te slapen zonder kussen
Gast- Gast
Ik wacht ook al heel lang op de acceptatie van Alex..Alex schreef:Qiara schreef:Wie heb ik nog niet op facebook en wil mij wel als facebook vriendje ?
Gast- Gast
Laat maar..Reva schreef:Smikkell schreef:Slaap jij net als ik????????Reva schreef:Ja dat deed ik ook.. Maar daarom hield ik het bij lezen dat was praktischer met 1 hand.
Whaha, geen idee. Ik vind het ook lekker om op mn buik te slapen zonder kussen
Gast- Gast
Ik geloof dat ik het allemaal niet zo goed kan volgen hier vanavond:)
Merai- Ratel
Gaat het ergens over dan? Want dan heb ik dat ook gemist...Merai schreef:Ik geloof dat ik het allemaal niet zo goed kan volgen hier vanavond:)
Gast- Gast
Smikkell schreef:Gaat het ergens over dan? Want dan heb ik dat ook gemist...Merai schreef:Ik geloof dat ik het allemaal niet zo goed kan volgen hier vanavond:)
Ooh dat is goed om te weten
Merai- Ratel
Alex schreef:Qiara schreef:Wie heb ik nog niet op facebook en wil mij wel als facebook vriendje ?
Ik lees alleen mee in bed op mijn mobiel ... eigenlijk nog maar 1 keer iets gepost via mobiel
Qiara- Ratel
Smikkell schreef:Ik wacht ook al heel lang op de acceptatie van Alex..Alex schreef:Qiara schreef:Wie heb ik nog niet op facebook en wil mij wel als facebook vriendje ?
Wat is heel lang?
Gast- Gast
Voor mijn gevoel iig TE lang.. Toch al zeker vanaf het moment dat Donna wél vrienden met je werd!Alex schreef:Smikkell schreef:Ik wacht ook al heel lang op de acceptatie van Alex..Alex schreef:Qiara schreef:Wie heb ik nog niet op facebook en wil mij wel als facebook vriendje ?
Wat is heel lang?
Gast- Gast
Dames, ik ga er vandoor! Morgen weer een dagje werken voor de boeg. Eigenlijk ging ik alleen even mijn foto weghalen maar kan het dan toch niet laten hier even te kijken Ik wens jullie nog een prettige voortzetting
Merai- Ratel
Smikkell schreef:Voor mijn gevoel iig TE lang.. Toch al zeker vanaf het moment dat Donna wél vrienden met je werd!Alex schreef:
Wat is heel lang?
Oh, arme jij. Ik heb je gelijk geaccepteerd!
Gast- Gast
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Truste Merai..
Nog iemand meer dan twee uur tot je lieve vriendje bij je aanschuift!
Nog iemand meer dan twee uur tot je lieve vriendje bij je aanschuift!
Gast- Gast
Slaap lekker en werkze morgen, Merai!
Qiara- Ratel
May, ik vind het eigenlijk wel lief dat ze een paar keer heeft geprobeerd te bellen.. En dat ze dan iets vraagt wat bij jou niet goed valt, tja. Maar goed, ken niet het hele verhaal.
Gast- Gast
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: