Nachtcafé 2011
+15
Cheesegirl
lyke
Zwerver
Minx
Zwoesj
Suus
Burn
Merai
Zininzon
Toet
Sweety
May
Sjaantje
Qiara
Roze Roos
19 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Thanx lieve ladies
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
May, vervelend dat iemand halverwege een voor jou beladen gesprek gaat telefoneren.. Ik snap dat ´t je steekt. Maar ze heeft je wel gebeld en gemaild. Misschien dat je, omdat je nu boos bent, het even niet meer objectief kunt bekijken..
Bekijk de situatie en haar mail morgen nog eens en reageer dan.. Is dat geen optie? Misschien ziet het er dan allemaal anders uit. En als je nu gaat reageren, reageer je te veel vanuit je gevoel.
Wel fijn om een vriendin te hebben die zoveel van je weet, niet? Praat dat niet veel makkelijker?
Bekijk de situatie en haar mail morgen nog eens en reageer dan.. Is dat geen optie? Misschien ziet het er dan allemaal anders uit. En als je nu gaat reageren, reageer je te veel vanuit je gevoel.
Wel fijn om een vriendin te hebben die zoveel van je weet, niet? Praat dat niet veel makkelijker?
Gast- Gast
Merai schreef:Alex schreef:Stik erin.
Jullie maken wel een grapje toch?
Daar maak ik geen grapjes over.
Gast- Gast
Het is ook zeker wel lief dat ze heeft gebeld dat ontken ik ook niet. Maar het is inderdaad denk ik meer het verhaal wat er allemaal achter zit en dat is nogal veel. En zoals ik al zei ik reageer waarschijnlijk ook te overdreven, maar denk dat het gewoon even de druppel is. Moest gewoon even mijn verhaal kwijt.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Pestkop! De tranen staan Merai al in de ogen, en je doet er nog een schepje bij!!Alex schreef:Merai schreef:Alex schreef:Stik erin.
Nu kan ik voortaan wel dreigen dat ik je ga ontvrienden als je zo lelijk doet...
Gast- Gast
Dat magMay schreef:Het is ook zeker wel lief dat ze heeft gebeld dat ontken ik ook niet. Maar het is inderdaad denk ik meer het verhaal wat er allemaal achter zit en dat is nogal veel. En zoals ik al zei ik reageer waarschijnlijk ook te overdreven, maar denk dat het gewoon even de druppel is. Moest gewoon even mijn verhaal kwijt.
Gast- Gast
Smikkell schreef:May, vervelend dat iemand halverwege een voor jou beladen gesprek gaat telefoneren.. Ik snap dat ´t je steekt. Maar ze heeft je wel gebeld en gemaild. Misschien dat je, omdat je nu boos bent, het even niet meer objectief kunt bekijken..
Ik heb haar inderdaad terug gemaild dat die opmerking mij nu heel erg steekt, dus dat ik daarom morgen zal reageren op haar mailtje. Als ik nu ga reageren dan gaat het de verkeerde kant op ben ik bang.
Ja het is zeker fijn dat ze heel veel van mij weet. Vaak hoef je dan dingen niet opnieuw uit te leggen en weet ze waar het gevoel vandaan komt dat je hebt en hoef je niet het hele achterliggende verhaal uit te leggen.
May- Ratel
Smikkell schreef:Pestkop! De tranen staan Merai al in de ogen, en je doet er nog een schepje bij!!Alex schreef:Merai schreef:Alex schreef:Stik erin.
Nu kan ik voortaan wel dreigen dat ik je ga ontvrienden als je zo lelijk doet...
Neee, niet ontvrienden
Het was toch ook niet naar Merai bedoeld?
Gast- Gast
May- Ratel
Het is ook gewoon vervelend, May...
Zeker omdat je nu op meerdere punten het gevoel hebt niet gehoord te worden. Door t afkappen van jullie gesprek, en door het feit dat ze vragen stelt waardoor het lijkt dat ze eerder ook niet zo goed luisterde...
Maar misschien is haar vraag wel anders bedoeld?
Zeker omdat je nu op meerdere punten het gevoel hebt niet gehoord te worden. Door t afkappen van jullie gesprek, en door het feit dat ze vragen stelt waardoor het lijkt dat ze eerder ook niet zo goed luisterde...
Maar misschien is haar vraag wel anders bedoeld?
Gast- Gast
@ Do: Ja misschien vat ik het nu ook allemaal wel gewoon verkeerd op. Daarom reageer ik nu ook nog maar even niet op het mailtje, en kan ik het morgen wat objectiever en helderder zien
May- Ratel
Weet niet hoe het bij jou zit, maar ik pak dingen ook altijd nog minder handig op als ik moe ben, of al niet lekker in mijn vel zit....
Gast- Gast
Goedzo May, even een nachtje erover slapen en dan morgen contact opnemen met je vriendin om een en ander uit te praten.
Gast- Gast
Ja ik ben ook nog niet uit mijn dip dus dat werkt ook niet echt mee inderdaad!
May- Ratel
Dank je
May- Ratel
Dolores schreef:Weet niet hoe het bij jou zit, maar ik pak dingen ook altijd nog minder handig op als ik moe ben, of al niet lekker in mijn vel zit....
Heb ik ook.
Gast- Gast
Dolores schreef:Jij bent ook van mei, Lexie ;-)
Ik ook
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ja, dát is natuurlijk gewoon DE oorzaak....
May heet Mei, en wij zijn van mei....
Dus het ligt daaraan, en nooit aan ons.... Snappez-vous?
Gast- Gast
Ik ben ook nog eens van mei
May- Ratel
May schreef:Ik ben ook nog eens van mei
Geen wonder dat je in een dip zit!
Gast- Gast
En June heet June..Dolores schreef:Ja, dát is natuurlijk gewoon DE oorzaak....
En ik maakte ooit een account aan met: April
Gast- Gast
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: