Eksteroog (pedicures hier?)
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Eksteroog (pedicures hier?)
.
Laatst aangepast door Shadowfax op ma 2 sep 2013 - 1:27; in totaal 1 keer bewerkt
Shadowfax- Fluisteraar
- Aantal berichten : 105
Punten : 132
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Eksteroog (pedicures hier?)
is t geen wrat?
Als 't wel een eksteroog is, moet je van die pleisters halen: dan wordt je huid hard en kun je 't eraf halen na een paar dagen...
Als 't wel een eksteroog is, moet je van die pleisters halen: dan wordt je huid hard en kun je 't eraf halen na een paar dagen...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Doet het pijn als je erop loopt? Dat je het gevoel hebt dat daar een pijnlijk druk punt zit?
Als dat zo is kan het inderdaad een pitje in je eelt zijn. Als het klein is en je ziet het nog goed kun je het er vaak zelf wel uit halen, je eelt is niet gevoelig dus dat gaat vast wel goed.
Als dat zo is kan het inderdaad een pitje in je eelt zijn. Als het klein is en je ziet het nog goed kun je het er vaak zelf wel uit halen, je eelt is niet gevoelig dus dat gaat vast wel goed.
Gast- Gast
.
Laatst aangepast door Shadowfax op ma 2 sep 2013 - 1:26; in totaal 1 keer bewerkt
Shadowfax- Fluisteraar
- Aantal berichten : 105
Punten : 132
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb ze ook regelmatig, meestal op de zijkant van mijn tweede teen en dan aan de kant van de dikke teen, in de zomer vaak aan de buitenkant van mijn kleine teen. Ik ga 1x in de 6 weken naar de pedicure en zij vijlt ze altijd weg. Maar als ik er een heb en nog geen afspraak op korte termijn, gebruik ik ook altijd die pleisters.
Gast- Gast
Elke keer na het douchen zoveel mogelijk eelt eromheen wegknippen, en proberen dat zwarte puntje eruit te krijgen.
Duurt even maar ik heb ze ook gehad en als ik 3 keer per week steeds even het eelt weghaalde, dat was hij binnen een maand weg.
Hoe langer je hem laat zitten, hoe dieper dat pitje gaat zitten, en dan gaat het echt zeer doen. Je kunt natuurlijk ook ff langs de pedicure.
Duurt even maar ik heb ze ook gehad en als ik 3 keer per week steeds even het eelt weghaalde, dat was hij binnen een maand weg.
Hoe langer je hem laat zitten, hoe dieper dat pitje gaat zitten, en dan gaat het echt zeer doen. Je kunt natuurlijk ook ff langs de pedicure.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Ook hier is het mis
» hoe ga je hier mee om?
» Wat kan ik hier mee?
» Hoe ga ik hier mee om?
» Ook hier is het over...
» hoe ga je hier mee om?
» Wat kan ik hier mee?