Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ook hier is het over...

4 plaatsers

Ga naar beneden

Ook hier is het over... Empty Ook hier is het over...

Bericht  *Rainbow ma 29 aug 2011 - 5:25

Ook mijn relatie is na een half jaar over, het was mijn beslissing maar dat maakt het er niet minder moeilijk op Sad Door problemen van hem kon hij mij niet de aandacht geven die ik nodig had. Verder is hij erg goed in zijn kop in het zand steken en weg rennen voor zijn gevoel en daar kon ik niet meer tegen. Is erg moeilijk om te zien dat het slecht met iemand gaat terwijl die gene het zelf niet in wil zien... Verder nog wat kleine dingen die voor mij ook wel mee hebben gespeeld om uiteinelijk de beslissing te maken. Het was beter om voor mezelf te kiezen, maar damn wat is dat moeilijk... Het is ook nog allemaal eens heel stom gegaan en het lijkt erop dat hij mij compleet gaat negeren. Ik wil met hem praten, het uitleggen en het uitpraten maar ik denk dat het nog lastig wordt om hem te spreken. Ik probeer hem nu met rust te laten en heb ver weg nog een heel klein beetje hoop dat hij zelf aan geeft te willen praten, maar ik denk eigenlijk dat dit niet gaat gebeuren... Om nog even iets erbij te vermelden, hij had ook al aan gegeven dat hij er doorheen zat en het allemaal niet meer wist en na wilde denken. Nav daarvan ben ik ook goed na gaan denken wat ik zelf eigenlijk wilde.
Hebben jullie nog tips voor hoelang ik hem het beste met rust kan laten? En hoe kan ik het beste contact zoeken en wat erin zetten? Gok dat hij smsjes en telefoontjes compleet gaat negeren.
*Rainbow
*Rainbow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 75
Punten : 93
Registratiedatum : 23-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook hier is het over... Empty Re: Ook hier is het over...

Bericht  Feline ma 29 aug 2011 - 5:34

Wat een naar bericht.. Om op je vraag in te gaan. Ik denk dat je hem nu het beste 1 heel duidelijk kort bericht kan sturen waarin je zegt dat het jou ook pijn doet maar dat dit nu even het beste lijkt voor beide. En dat je hem nu verder met rust laat maar dat je altijd beschikbaar bent om erover te praten. Aangezien jij de keuze maakt om te stoppen lijkt me dit het eerlijkst tegenover hem.. Iedereen heeft z'n eigen manier om verdriet te verwerken. Als hij aangeeft met rust gelaten te willen worden zou ik dat respecteren, hoe moeilijk dat soms ook is.

Sterkte!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook hier is het over... Empty Re: Ook hier is het over...

Bericht  Alias ma 29 aug 2011 - 9:35

Ik zou ook gaan voor één duidelijk bericht. Afhankelijk van hoe groot het bericht is per e-mail of sms en in het bericht aangeven dat het je beter lijkt om hem even met rust te laten zoals hij zelf al aangaf en dat je met hem wil praten als of wanneer hij aangeeft dat te willen.
Sterkte!
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook hier is het over... Empty Re: Ook hier is het over...

Bericht  Makamba di 30 aug 2011 - 7:54

Eens met bovenstaande reacties!

Sterkte. hug
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook hier is het over... Empty Re: Ook hier is het over...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum