Wat zou je graag willen dragen...?
+22
Mida4you
Mamsie
Silver
sawasdee
Minx
JD
Susan
Beachgirl
PrimaBella
minoessepoes
Sterre
Lotus
loura
Niekske
Suus
Atelier Madame
Jeanette
smooch
sonly
Merai
Caresses
Blond
26 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wat zou je graag willen dragen...?
een strapless truitje...
Vandaag een super gave aangehad bij de H&M...
Eindelijk heb ik het idee dat ik dit soort kleding aankan, zat super mooi, zelfs bij de schouders en okselvetjes waren nergens te bekennen...
Maar toen; voelde ik me mega naakt
Ben bang dat ik daar dan weer niet aan kan wennen
Vandaag een super gave aangehad bij de H&M...
Eindelijk heb ik het idee dat ik dit soort kleding aankan, zat super mooi, zelfs bij de schouders en okselvetjes waren nergens te bekennen...
Maar toen; voelde ik me mega naakt
Ben bang dat ik daar dan weer niet aan kan wennen
sawasdee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10
Pumps, maar door mijn zwakke enkels kan dat niet.... dus moet ik het met balarina's en laarzen zonder hak doen.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
_Chance schreef:Oh en wat ik ook niet durf te dragen zijn zulke shorts:
Ik vind mijn benen te dik en te wit. Maar eerlijk gezegd vind ik ze zo leuk, dat ik het misschien dit jaar toch maar eens probeer. Dan zet men maar idd een zonnebril op..
Dit ja, ik zou het wel weer willen ( in de piepjonge jaartjes kon dat ) maar dat mag nu echt niet meer. Dat is echt slecht voor het straatbeeld.
Helaas!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou heel graag een mooi jurkje met legging eronder en laarzen willen dragen. Ik ben er te stevig voor en ik heb te dikke kuiten, en ik ben best wel kort 1.67.......... Helaas helaas
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
1.67 is toch niet zo kort? En met laarzen met een hak kan dat echt prima hoorMirjam4you schreef:Ik zou heel graag een mooi jurkje met legging eronder en laarzen willen dragen. Ik ben er te stevig voor en ik heb te dikke kuiten, en ik ben best wel kort 1.67.......... Helaas helaas
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik zou graag een mooie spijkerbroek willen dragen, alleen vind ik mezelf daar nog iets te zwaar voor. Zo'n spijkerbroek met vale plekken en gaten vind ik zo stoer staan.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
_Chance schreef:1.67 is toch niet zo kort? En met laarzen met een hak kan dat echt prima hoorMirjam4you schreef:Ik zou heel graag een mooi jurkje met legging eronder en laarzen willen dragen. Ik ben er te stevig voor en ik heb te dikke kuiten, en ik ben best wel kort 1.67.......... Helaas helaas
Nee dat valt ook wel mee, maar als ik een jurkje aan heb dan zie je mijn vetjes aan de zijkant van mijn buik ( niet dat het nou zoveel is ) maar het staat gewoon niet. En dan nog dat ik dikke kuiten heb en dan een jurkje aan.....
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Purple schreef:Wil je eens een aan foto plaatsen? Ben wel benieuwd namelijk.Princess schreef:Ik heb een jumpsuit die strak en strapless is van de bovenkant en een harembroek van de onderkant, en die vind ik wel goed kunnen eigenlijk! En zo slank ben ik niet!
Maar je moet je er wel prettig in voelen natuurlijk.
Ff snel om een idee te geven van mn jumpsuit! Hij is aan de onderkant erg wijd en daarom doe ik meestal een riempje om, en niet zoals nu een tailleriem, maar deze was voor handen!
Gast- Gast
Ik trek bijna alles wel aan.
Als ik een wat mindere dag heb (als dat zo voelt haha) dan kies ik niet voor korte shorts of jurkjes.. Maar op dagen dat ik mezelf lekker voel en de zon schijnt ga ik er helemaal voor.
Als ik een wat mindere dag heb (als dat zo voelt haha) dan kies ik niet voor korte shorts of jurkjes.. Maar op dagen dat ik mezelf lekker voel en de zon schijnt ga ik er helemaal voor.
Gast- Gast
Mirjam4you schreef:_Chance schreef:1.67 is toch niet zo kort? En met laarzen met een hak kan dat echt prima hoorMirjam4you schreef:Ik zou heel graag een mooi jurkje met legging eronder en laarzen willen dragen. Ik ben er te stevig voor en ik heb te dikke kuiten, en ik ben best wel kort 1.67.......... Helaas helaas
Nee dat valt ook wel mee, maar als ik een jurkje aan heb dan zie je mijn vetjes aan de zijkant van mijn buik ( niet dat het nou zoveel is ) maar het staat gewoon niet. En dan nog dat ik dikke kuiten heb en dan een jurkje aan.....
En een wat wijder jurkje?
Weet je, bijna elke vrouw heeft daar vetjes zitten Ik zou gewoon eens een little black dress passen, terwijl je al een panty aanhebt met mooie laarzen (met witte benen is het altijd wat minder mooi). Een LBD staat toch (99,9%) van de vrouwen
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Princess, die staat je zeker goed! Ik wou dat ik me daar ook zeker in kon voelen!
Gast- Gast
Dankjewel!
Waarom voel je je er niet zeker in dan? Omdat jet het niet bij je figuur vindt passen?
Waarom voel je je er niet zeker in dan? Omdat jet het niet bij je figuur vindt passen?
Gast- Gast
Waarschijnlijk staat het me geweldig maar ik heb het probleem dat ik mezelf veel dikker zie dan dat ik daadwerkelijk ben.Princess schreef:Dankjewel!
Gast- Gast
Misschien suf hoor, maar corrigerend ondergoed of panty's kunnen voor dat soort dingen misschien wel een oplossing zijn!_Chance schreef:Mirjam4you schreef:_Chance schreef:1.67 is toch niet zo kort? En met laarzen met een hak kan dat echt prima hoorMirjam4you schreef:Ik zou heel graag een mooi jurkje met legging eronder en laarzen willen dragen. Ik ben er te stevig voor en ik heb te dikke kuiten, en ik ben best wel kort 1.67.......... Helaas helaas
En een wat wijder jurkje?
Weet je, bijna elke vrouw heeft daar vetjes zitten Ik zou gewoon eens een little black dress passen, terwijl je al een panty aanhebt met mooie laarzen (met witte benen is het altijd wat minder mooi). Een LBD staat toch (99,9%) van de vrouwen
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Ik draag eigenlijk wel alles wat ik leuk vind.
Ik zou wel een jaartje een compleet ander type willen zijn, qua huid en haar, zodat ik ook eens knalgeel of rood kan dragen en dat het me dan staat. Gewoon voor de variatie. Soms ben ik mezelf gewoon een beetje zat, elke dag weer datzelfde hoofd in de spiegel...
Ik zou wel een jaartje een compleet ander type willen zijn, qua huid en haar, zodat ik ook eens knalgeel of rood kan dragen en dat het me dan staat. Gewoon voor de variatie. Soms ben ik mezelf gewoon een beetje zat, elke dag weer datzelfde hoofd in de spiegel...
Gast- Gast
Noa schreef:Ik draag eigenlijk wel alles wat ik leuk vind.
Helemaaaal mee eens! Probeer wel steeds meer nieuwe dingen uit en dat is leuk!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
+1_Donnaa schreef:Hotpants broekjes in de zomer, maar daar heb ik de benen niet voor.. Nee, echt niet, haha!
En ik zou graag rokjes aan willen, maar vind dit alleen voor mn benen kunnen met pumps en dan is het al gauw te overdressed en onpraktisch..
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Ik vind het trouwens wel jammer dat ik vaak hoor dat zo veel meiden/vrouwen problemen hebben met het dragen van rokjes omdat ze hun benen niet mooi genoeg vinden. Is denk ik vooral dat ze eigenlijk niet gewent zijn om rokjes te dragen en er daarom al wat vreemder tegen aan kijken. In eigenlijk alle gevallen dat ik dit hoor vinden anderen hun die rokjes juist erg leuk staan en ziet niemand iets verkeerd aan die benen.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» We zouden er graag nog een bij willen
» Ik zou graag een foto willen zien van ....
» Wat zou je willen dragen maar 'durf' je niet
» Voor de dames die graag Uggs willen!
» Welke eigenschap zou je graag willen hebben?
» Ik zou graag een foto willen zien van ....
» Wat zou je willen dragen maar 'durf' je niet
» Voor de dames die graag Uggs willen!
» Welke eigenschap zou je graag willen hebben?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: