Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou je graag willen dragen...?

+22
Mida4you
Mamsie
Silver
sawasdee
Minx
JD
Susan
Beachgirl
PrimaBella
minoessepoes
Sterre
Lotus
loura
Niekske
Suus
Atelier Madame
Jeanette
smooch
sonly
Merai
Caresses
Blond
26 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wat zou je graag willen dragen...? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou je graag willen dragen...?

Bericht  sawasdee vr 18 maa 2011 - 11:28

een strapless truitje...
Vandaag een super gave aangehad bij de H&M...
Eindelijk heb ik het idee dat ik dit soort kleding aankan, zat super mooi, zelfs bij de schouders en okselvetjes waren nergens te bekennen...
Maar toen; voelde ik me mega naakt :shock:

Ben bang dat ik daar dan weer niet aan kan wennen Sad
sawasdee
sawasdee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je graag willen dragen...? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou je graag willen dragen...?

Bericht  Silver vr 18 maa 2011 - 11:37

Pumps, maar door mijn zwakke enkels kan dat niet.... dus moet ik het met balarina's en laarzen zonder hak doen.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Mamsie vr 18 maa 2011 - 11:52

_Chance schreef:Oh en wat ik ook niet durf te dragen zijn zulke shorts:
Wat zou je graag willen dragen...? - Pagina 3 DXL875_79129_75000_99_9999

Ik vind mijn benen te dik en te wit. Maar eerlijk gezegd vind ik ze zo leuk, dat ik het misschien dit jaar toch maar eens probeer. Dan zet men maar idd een zonnebril op..

Dit ja, ik zou het wel weer willen ( in de piepjonge jaartjes kon dat ) maar dat mag nu echt niet meer. Dat is echt slecht voor het straatbeeld.
Helaas!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Mida4you vr 18 maa 2011 - 21:18

Ik zou heel graag een mooi jurkje met legging eronder en laarzen willen dragen. Ik ben er te stevig voor en ik heb te dikke kuiten, en ik ben best wel kort 1.67.......... Helaas helaas Sad
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Blond vr 18 maa 2011 - 23:01

Mirjam4you schreef:Ik zou heel graag een mooi jurkje met legging eronder en laarzen willen dragen. Ik ben er te stevig voor en ik heb te dikke kuiten, en ik ben best wel kort 1.67.......... Helaas helaas Sad
1.67 is toch niet zo kort? En met laarzen met een hak kan dat echt prima hoor smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Phileine vr 18 maa 2011 - 23:25

Ik zou graag een mooie spijkerbroek willen dragen, alleen vind ik mezelf daar nog iets te zwaar voor. Zo'n spijkerbroek met vale plekken en gaten vind ik zo stoer staan.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065

Bericht  Mida4you za 19 maa 2011 - 3:09

_Chance schreef:
Mirjam4you schreef:Ik zou heel graag een mooi jurkje met legging eronder en laarzen willen dragen. Ik ben er te stevig voor en ik heb te dikke kuiten, en ik ben best wel kort 1.67.......... Helaas helaas Sad
1.67 is toch niet zo kort? En met laarzen met een hak kan dat echt prima hoor smile

Nee dat valt ook wel mee, maar als ik een jurkje aan heb dan zie je mijn vetjes aan de zijkant van mijn buik ( niet dat het nou zoveel is ) maar het staat gewoon niet. En dan nog dat ik dikke kuiten heb en dan een jurkje aan.....
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 4:47

Purple schreef:
Princess schreef:Ik heb een jumpsuit die strak en strapless is van de bovenkant en een harembroek van de onderkant, en die vind ik wel goed kunnen eigenlijk! En zo slank ben ik niet!
Maar je moet je er wel prettig in voelen natuurlijk.
Wil je eens een aan foto plaatsen? Ben wel benieuwd namelijk.

Wat zou je graag willen dragen...? - Pagina 3 DSC02500

Ff snel om een idee te geven van mn jumpsuit! Hij is aan de onderkant erg wijd en daarom doe ik meestal een riempje om, en niet zoals nu een tailleriem, maar deze was voor handen!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 5:07

Oh hij staat je goed!!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 5:14

Ik trek bijna alles wel aan.

Als ik een wat mindere dag heb (als dat zo voelt haha) dan kies ik niet voor korte shorts of jurkjes.. Maar op dagen dat ik mezelf lekker voel en de zon schijnt ga ik er helemaal voor. nerd

Gast
Gast

Bericht  Blond za 19 maa 2011 - 5:21

Mirjam4you schreef:
_Chance schreef:

Nee dat valt ook wel mee, maar als ik een jurkje aan heb dan zie je mijn vetjes aan de zijkant van mijn buik ( niet dat het nou zoveel is ) maar het staat gewoon niet. En dan nog dat ik dikke kuiten heb en dan een jurkje aan.....

En een wat wijder jurkje?
Weet je, bijna elke vrouw heeft daar vetjes zitten Wink Ik zou gewoon eens een little black dress passen, terwijl je al een panty aanhebt met mooie laarzen (met witte benen is het altijd wat minder mooi). Een LBD staat toch (99,9%) van de vrouwen smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 5:49

Princess, die staat je zeker goed! Ik wou dat ik me daar ook zeker in kon voelen! smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 6:01

Dankjewel! smile
Waarom voel je je er niet zeker in dan? Omdat jet het niet bij je figuur vindt passen?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 7:36

Princess schreef:Dankjewel! smile
Waarom voel je je er niet zeker in dan? Omdat jet het niet bij je figuur vindt passen?
Waarschijnlijk staat het me geweldig maar ik heb het probleem dat ik mezelf veel dikker zie dan dat ik daadwerkelijk ben. laughcry

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes za 19 maa 2011 - 9:38

_Chance schreef:
Mirjam4you schreef:
_Chance schreef:

En een wat wijder jurkje?
Weet je, bijna elke vrouw heeft daar vetjes zitten Wink Ik zou gewoon eens een little black dress passen, terwijl je al een panty aanhebt met mooie laarzen (met witte benen is het altijd wat minder mooi). Een LBD staat toch (99,9%) van de vrouwen smile
Misschien suf hoor, maar corrigerend ondergoed of panty's kunnen voor dat soort dingen misschien wel een oplossing zijn!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 10:21

Ik draag eigenlijk wel alles wat ik leuk vind.

Ik zou wel een jaartje een compleet ander type willen zijn, qua huid en haar, zodat ik ook eens knalgeel of rood kan dragen en dat het me dan staat. Gewoon voor de variatie. Soms ben ik mezelf gewoon een beetje zat, elke dag weer datzelfde hoofd in de spiegel...

Gast
Gast

Bericht  Roze Roos za 19 maa 2011 - 11:48

Noa schreef:Ik draag eigenlijk wel alles wat ik leuk vind.

Ik zou wel een jaartje een compleet ander type willen zijn, qua huid en haar, zodat ik ook eens knalgeel of rood kan dragen en dat het me dan staat. Gewoon voor de variatie. Soms ben ik mezelf gewoon een beetje zat, elke dag weer datzelfde hoofd in de spiegel...

Helemaaaal mee eens! Probeer wel steeds meer nieuwe dingen uit en dat is leuk!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  ButterflyEffect za 19 maa 2011 - 12:12

_Donnaa schreef:Hotpants broekjes in de zomer, maar daar heb ik de benen niet voor.. Nee, echt niet, haha!
+1

En ik zou graag rokjes aan willen, maar vind dit alleen voor mn benen kunnen met pumps en dan is het al gauw te overdressed en onpraktisch..
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  rapa nui za 19 maa 2011 - 12:37

Ik vind het trouwens wel jammer dat ik vaak hoor dat zo veel meiden/vrouwen problemen hebben met het dragen van rokjes omdat ze hun benen niet mooi genoeg vinden. Is denk ik vooral dat ze eigenlijk niet gewent zijn om rokjes te dragen en er daarom al wat vreemder tegen aan kijken. In eigenlijk alle gevallen dat ik dit hoor vinden anderen hun die rokjes juist erg leuk staan en ziet niemand iets verkeerd aan die benen.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: