Wat zou je graag willen dragen...?
+22
Mida4you
Mamsie
Silver
sawasdee
Minx
JD
Susan
Beachgirl
PrimaBella
minoessepoes
Sterre
Lotus
loura
Niekske
Suus
Atelier Madame
Jeanette
smooch
sonly
Merai
Caresses
Blond
26 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wat zou je graag willen dragen...?
Ik zou graag strakkere shirtjes/jurkjes willen dragen, maar daar vind ik mijn buik te dik voor...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou graag van die korte broekjes (hotpants??) willen dragen maar daar zijn m`n benen veeeeel te wit voor en ik zou graag hakken/pumps willen dragen maar daar kan ik echt niet op lopen.
Gast- Gast
pumps... ik denk dat ik dit voorjaar maar eens ga oefenene, want ik wil ze al jaren!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Ik durf alles wel aan eigenlijk! Waar ik een beetje moeite mee heb is om jurkjes te dragen in de zomer met blote benen. Ik vind mijn benen te wit! En op een 1 of andere manier kleuren die krengen ook niet haha
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Een bikini. Ik heb ook al jaren niet meer gezwommen.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Jen_ schreef:Hazeltje schreef:Merai schreef:Ik denk dat ik ook voor de jumpsuits ga, dat vind ik zo ontzettend vrouwelijk! Maar helaas heb ik daar niet het lichaam voor, als ik nog wat kilo's kwijt ben ga ik het misschien wel eens aandurven .
+1
@ Jen: NEE! Dat meen je niet! Hahahahaha.
Haha erg he? Moet zeggen dat ik me toén wel onzeker voelde en een foto naar mijn vriendin gepingd had om te vragen alsof ik er uit zag dat ik in mijn pyjama liep? Ze zei van niet, dus hem heb lekker aangetrokken (we gingen met zijn allen een terrasje pakken) later vond mijn vriend hem weer heel leuk, hij moest gewoon wennen aan de jumpsuit En kreeg heel veel complimentjes van anderen dat ik er zo leuk uit zag, en mijn vriend maar lachen haha.
Ik vind het echt een geweldige opmerking
Gast- Gast
loura schreef:Ik durf alles wel aan eigenlijk! Waar ik een beetje moeite mee heb is om jurkjes te dragen in de zomer met blote benen. Ik vind mijn benen te wit! En op een 1 of andere manier kleuren die krengen ook niet haha
Same here! Maar met leuke pumps of sandaaltjes en een nagellakje trek ik gewoon jurkjes aan hoor, dan doen mensen maar een zonnebril op als ze naar mijn benen willen kijken ;-).
Ik zou graag een mooie harem broek in een soepele glimstof willen dragen, maar dat staat mij niet. Ik weet niet waarom, maar het kruis zit er altijd stom uit terwijl ik het er bij anderen wel mooi uit vind zien. (De broek rechts dus).
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
sonly schreef:En leuke rokjes zonder legging. Maar dat scheurt, dus vind ik niet fijn. Ben ook nog nooit goede broekjes voor er onder tegen gekomen (boxers zijn niet lang genoeg of kruipen omhoog)
Ook hiervoor geld, tot een jaar geleden droeg ik nóóit rokjes, nu toch wel geregeld (heb er 5) dus ook daar zit wel vooruitgang in!
Ik heb daar ook last van en ook toen ik ondergewicht had, bij mij heeft het echt te maken met de stand van mijn benen. Ik knip gewoon een oude/lelijke panty af op de lengte waarbij het voor mij wel prettig is en die draag ik dan onder jurkjes en rokjes. Werkt perfect en kost niks! Hij rol hoogstens een heel klein beetje op (minimaal), maar het gaat niet ladderen ofzo.
Ik liet het vorig jaar aan mijn vriendinnen zien en die gingen massaal hun leggings afknippen haha!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Oh en wat ik ook niet durf te dragen zijn zulke shorts:
Ik vind mijn benen te dik en te wit. Maar eerlijk gezegd vind ik ze zo leuk, dat ik het misschien dit jaar toch maar eens probeer. Dan zet men maar idd een zonnebril op..
Ik vind mijn benen te dik en te wit. Maar eerlijk gezegd vind ik ze zo leuk, dat ik het misschien dit jaar toch maar eens probeer. Dan zet men maar idd een zonnebril op..
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik vind die links mooi! Ik heb die glansstof nog nooit aangehad.. Maar vind het wel mooiSterre schreef:loura schreef:Ik durf alles wel aan eigenlijk! Waar ik een beetje moeite mee heb is om jurkjes te dragen in de zomer met blote benen. Ik vind mijn benen te wit! En op een 1 of andere manier kleuren die krengen ook niet haha
Same here! Maar met leuke pumps of sandaaltjes en een nagellakje trek ik gewoon jurkjes aan hoor, dan doen mensen maar een zonnebril op als ze naar mijn benen willen kijken ;-).
Ik zou graag een mooie harem broek in een soepele glimstof willen dragen, maar dat staat mij niet. Ik weet niet waarom, maar het kruis zit er altijd stom uit terwijl ik het er bij anderen wel mooi uit vind zien. (De broek rechts dus).
Ja idd of gewoon bruiningsspray proberen haha
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
minoessepoes schreef:sonly schreef:En leuke rokjes zonder legging. Maar dat scheurt, dus vind ik niet fijn. Ben ook nog nooit goede broekjes voor er onder tegen gekomen (boxers zijn niet lang genoeg of kruipen omhoog)
Ook hiervoor geld, tot een jaar geleden droeg ik nóóit rokjes, nu toch wel geregeld (heb er 5) dus ook daar zit wel vooruitgang in!
Ik heb daar ook last van en ook toen ik ondergewicht had, bij mij heeft het echt te maken met de stand van mijn benen. Ik knip gewoon een oude/lelijke panty af op de lengte waarbij het voor mij wel prettig is en die draag ik dan onder jurkjes en rokjes. Werkt perfect en kost niks! Hij rol hoogstens een heel klein beetje op (minimaal), maar het gaat niet ladderen ofzo.
Ik liet het vorig jaar aan mijn vriendinnen zien en die gingen massaal hun leggings afknippen haha!
Wauw, dat is slim!
Dat ga ik onthouden voor als het weer wat warmer is!
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Een mooie little black dress met hakken eronder!
Strapless shirtjes of bikini's. Kort spijkerbroekje/shorts. En een harembroek zonder dat ik er een walvis in lijk!
Strapless shirtjes of bikini's. Kort spijkerbroekje/shorts. En een harembroek zonder dat ik er een walvis in lijk!
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Ik heb trouwens een paar jurkjes in mijn kast hangen die ik super leuk vind maar toch nooit aan doe.. Ik weet dat het me wel goed staan, maar toch durf ik het niet omdat het vrij opvallende stoffen en kleuren zijn. Bij deze neem ik me voor ze deze zomer aan te doen! Haha
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Ik durf de 'mode van nu' niet te dragen. Ik zou graag een roze chino broek willen, maar ik ben daar gewoon te dik voor.
Ik ben inmiddels een beetje kwijt wat mij nou goed staat en wat bij mij past. Bovendien vind ik mezelf te dik voor alles. Ik ben net nog wezen kijken in de winkels en wat dingen gepast waarvan ik dacht dat het leuk zou staan maar het was weer eens een grote tegenvaller.
Ondertussen loop ik er heel erg basic/huisvrouwachtig bij omdat ik gewoon niks leuks kan vinden.
Ik ben inmiddels een beetje kwijt wat mij nou goed staat en wat bij mij past. Bovendien vind ik mezelf te dik voor alles. Ik ben net nog wezen kijken in de winkels en wat dingen gepast waarvan ik dacht dat het leuk zou staan maar het was weer eens een grote tegenvaller.
Ondertussen loop ik er heel erg basic/huisvrouwachtig bij omdat ik gewoon niks leuks kan vinden.
Gast- Gast
Aardbei89 schreef:minoessepoes schreef:sonly schreef:En leuke rokjes zonder legging. Maar dat scheurt, dus vind ik niet fijn. Ben ook nog nooit goede broekjes voor er onder tegen gekomen (boxers zijn niet lang genoeg of kruipen omhoog)
Wauw, dat is slim!
Dat ga ik onthouden voor als het weer wat warmer is!
Ik heb een korte legging gekocht, gewoon bij de Zeeman. Daardoor schuurt het niet, en die zie je niet zitten, want hij is net korter dan de rokjes of jurkjes die ik draag.
Gast- Gast
Voor een jumpsuit hoef je toch niet zo'n perfect figuur te hebben? Zijn jullie niet in de war met een catsuit?
Yrsa heeft echt een superleuke jumpsuit voor de zomer.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
minoessepoes schreef:sonly schreef:En leuke rokjes zonder legging. Maar dat scheurt, dus vind ik niet fijn. Ben ook nog nooit goede broekjes voor er onder tegen gekomen (boxers zijn niet lang genoeg of kruipen omhoog)
Hele goede tip, ga ik ook meteen doen!
Ik draag eigenlijk alles wel, als ik het maar leuk vind!
Gast- Gast
Ik ben er niet mee in de war hoor, een catsuit is bij he-le-maal geen optie. Ik vind dat je voor een jumpsuit gewoon mooi slank moet zijn, als je wat molliger bent vind ik het gauw op een overall lijken ofzo.Susan schreef:Voor een jumpsuit hoef je toch niet zo'n perfect figuur te hebben? Zijn jullie niet in de war met een catsuit?
Gast- Gast
Purple schreef:Ik ben er niet mee in de war hoor, een catsuit is bij he-le-maal geen optie. Ik vind dat je voor een jumpsuit gewoon mooi slank moet zijn, als je wat molliger bent vind ik het gauw op een overall lijken ofzo.Susan schreef:Voor een jumpsuit hoef je toch niet zo'n perfect figuur te hebben? Zijn jullie niet in de war met een catsuit?
Ik heb een jumpsuit die strak en strapless is van de bovenkant en een harembroek van de onderkant, en die vind ik wel goed kunnen eigenlijk! En zo slank ben ik niet!
Maar je moet je er wel prettig in voelen natuurlijk.
Gast- Gast
Wil je eens een aan foto plaatsen? Ben wel benieuwd namelijk.Princess schreef:Ik heb een jumpsuit die strak en strapless is van de bovenkant en een harembroek van de onderkant, en die vind ik wel goed kunnen eigenlijk! En zo slank ben ik niet!
Maar je moet je er wel prettig in voelen natuurlijk.
Gast- Gast
Gewoon een mooie strakke spijkerbroek en een wat strakker shirtje. Ik heb aardig wat vet op mn heupen/buik/kont zitten, waardoor ik altijd tuniekjes draag, omdat ik mn vetjes wil verbergen....
en mooie hoge pumps...zo mooi, maar daar heb ik echt de benen niet voor...ik heb korte stevige benen en een flinke kont erboven, en dan vind ik pumps écht niet mooi
en mooie hoge pumps...zo mooi, maar daar heb ik echt de benen niet voor...ik heb korte stevige benen en een flinke kont erboven, en dan vind ik pumps écht niet mooi
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
*Marietje* schreef:Gewoon een mooie strakke spijkerbroek en een wat strakker shirtje. Ik heb aardig wat vet op mn heupen/buik/kont zitten, waardoor ik altijd tuniekjes draag, omdat ik mn vetjes wil verbergen....
Oh ik wel hoor! Door pumps maak je je benen juíst langer. En een flinke kont is niks mis mee dacht ik zo
Gast- Gast
Jen_ schreef:*Marietje* schreef:Gewoon een mooie strakke spijkerbroek en een wat strakker shirtje. Ik heb aardig wat vet op mn heupen/buik/kont zitten, waardoor ik altijd tuniekjes draag, omdat ik mn vetjes wil verbergen....
Oh ik wel hoor! Door pumps maak je je benen juíst langer. En een flinke kont is niks mis mee dacht ik zo
hm nah ik heb ze wel eens aangehad en dan voel ik me net zo'n waggelend iets....kan t niet zo goed uitleggen. ach, heeft natuurlijk ook gewoon te maken met mijn onzekerheid
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Een mooi strapless jurkje. Ik heb daar echt de schouders niet voor.
En stiekem zou ik ook wel eens een ontzettend ordinair jurkje willen dragen als in dames in de dop.
edit: gewoon een keer voor de fun natuurlijk en niet serieus.
En stiekem zou ik ook wel eens een ontzettend ordinair jurkje willen dragen als in dames in de dop.
edit: gewoon een keer voor de fun natuurlijk en niet serieus.
Laatst aangepast door Fairytale op vr 18 maa 2011 - 11:35; in totaal 1 keer bewerkt
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Meerdere dingen, sommige dingen durf ik niet te dragen. Voel me daar onzeker in.
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» We zouden er graag nog een bij willen
» Ik zou graag een foto willen zien van ....
» Wat zou je willen dragen maar 'durf' je niet
» Voor de dames die graag Uggs willen!
» Welke eigenschap zou je graag willen hebben?
» Ik zou graag een foto willen zien van ....
» Wat zou je willen dragen maar 'durf' je niet
» Voor de dames die graag Uggs willen!
» Welke eigenschap zou je graag willen hebben?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: