Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+19
Sweety
girli
Try
May
Merai
Jordana
Zwoesj
Lynn_
Qiara
Snoes
Lejow
Cheesegirl
Lotus
Suus
Chocolate Cookie
Moezie
VeryCherry
Tullow
Kabouter
23 plaatsers

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 21:07

_Donnaa schreef:
VeryCherry schreef:Whahahaha, wij hebben ook een alcoholist vlakbij wonen, als ik mijn zoontje naar school breng kom ik hem al tegen met een doos met van die cheap ass blikken bier en als ik mijn zoontje ga halen, haalt hij weer een nieuwe lading Wink
Hier woont ook zo`n figuur inderdaad.. En dan haalt hij een paar blikken en dan heeftie wat centen los en nog wat op de bank en dan moet het helemaal gecombineerd en blabla.. Doe iets met je leven, haha!

Ohja, van die cententellers! Had ik ook wel eens toen ik (in een alweer ver verleden) achter de kassa zat. Van die verlopen figuren die dan uit elke broekzak/kontzak/portemonee/schoen(ja serieus), weer wat kleingeld visten om zo te betalen. Duurde altijd een eeuwigheid en was een hoop telwerk, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 21:08

Marin schreef:
Patriesje schreef:Wat trekken jullie op het moment aan, een legging of een panty?
Het zonnetje schijnt dus laat ik maar eens een rokje aan doen Very Happy

Ik had gisteren een jurkje aan en dat was met een dunne legging. Heb het niet zo op de panty's.

Was dat niet koud????
Ik heb de hele dag in een trui lopen rillen, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Kabouter do 17 maa 2011 - 21:08

Goede morgen.
Ik moet zo naar de dokter en heb geen zin.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 21:10

Tesita schreef:
_Donnaa schreef:Goedemorgen!!

Ik stond om 8 uur al in de Jumbo met een krat bier haha. Dan kijken mensen je best wel weird aan..
laughcry

Nou valt t nog mee dat t vrijdag is. Hadden je misschien nog gekker aangekeken als je maandagochtend met een kratje bier begon, haha.
Feestje vanavond? Of gewone huisraad?
Hahahah.. Ja dat is ook wel weer zo..

Nee bier voor de vrijdagmiddag borrel op m`n werk.. Ik verzorg altijd de boodschappen, maar was dit vergeten :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 21:10

I can imagine... Waarvoor (als je dat wilt vertellen)?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 21:10

Tesita schreef:
_Donnaa schreef:
VeryCherry schreef:Whahahaha, wij hebben ook een alcoholist vlakbij wonen, als ik mijn zoontje naar school breng kom ik hem al tegen met een doos met van die cheap ass blikken bier en als ik mijn zoontje ga halen, haalt hij weer een nieuwe lading Wink
Hier woont ook zo`n figuur inderdaad.. En dan haalt hij een paar blikken en dan heeftie wat centen los en nog wat op de bank en dan moet het helemaal gecombineerd en blabla.. Doe iets met je leven, haha!

Ohja, van die cententellers! Had ik ook wel eens toen ik (in een alweer ver verleden) achter de kassa zat. Van die verlopen figuren die dan uit elke broekzak/kontzak/portemonee/schoen(ja serieus), weer wat kleingeld visten om zo te betalen. Duurde altijd een eeuwigheid en was een hoop telwerk, haha.
Ja, arme kassameisjes!

Laatst zat die gast in de snackbar trouwens.. Vast weer net geld gekregen van de overheid
laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 21:11

_Donnaa schreef:
Tesita schreef:
_Donnaa schreef:Goedemorgen!!

Ik stond om 8 uur al in de Jumbo met een krat bier haha. Dan kijken mensen je best wel weird aan..
laughcry

Nou valt t nog mee dat t vrijdag is. Hadden je misschien nog gekker aangekeken als je maandagochtend met een kratje bier begon, haha.
Feestje vanavond? Of gewone huisraad?
Hahahah.. Ja dat is ook wel weer zo..

Nee bier voor de vrijdagmiddag borrel op m`n werk.. Ik verzorg altijd de boodschappen, maar was dit vergeten :P

Ach so...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Suus do 17 maa 2011 - 21:11

Goedemorgen!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  VeryCherry do 17 maa 2011 - 21:12

In mijn oude woonplaats een daklozenkrantverkopende alcoholist, wordt echt boos als je hem niks geeft en gaat dan achter je aanrennen. Heb hem al meermalen met twee volle tassen met eten van de Mac gezien :S
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 21:12

_Donnaa schreef:
Tesita schreef:
_Donnaa schreef:
VeryCherry schreef:Whahahaha, wij hebben ook een alcoholist vlakbij wonen, als ik mijn zoontje naar school breng kom ik hem al tegen met een doos met van die cheap ass blikken bier en als ik mijn zoontje ga halen, haalt hij weer een nieuwe lading Wink
Hier woont ook zo`n figuur inderdaad.. En dan haalt hij een paar blikken en dan heeftie wat centen los en nog wat op de bank en dan moet het helemaal gecombineerd en blabla.. Doe iets met je leven, haha!

Ohja, van die cententellers! Had ik ook wel eens toen ik (in een alweer ver verleden) achter de kassa zat. Van die verlopen figuren die dan uit elke broekzak/kontzak/portemonee/schoen(ja serieus), weer wat kleingeld visten om zo te betalen. Duurde altijd een eeuwigheid en was een hoop telwerk, haha.
Ja, arme kassameisjes!

Laatst zat die gast in de snackbar trouwens.. Vast weer net geld gekregen van de overheid
laughcry

Ja, toch heb ik medelijden met die types. Sommigen hebben gewoon pech gehad. En als je in Nederland eenmaal in de goot beland kom je er niet snel weer uit....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 21:12

goeiemorgen dames

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Kabouter do 17 maa 2011 - 21:13

Eigenlijk helemaal niks ernstigs..heb last van mijn achillespees en de pijn wordt steeds erger, dus wil ik er even naar laten kijken. Maar ik vind naar de dokter gaan gewoon niet tof. En dan moet ik ook nog eens een half uur fietsen...
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Kabouter do 17 maa 2011 - 21:14

VeryCherry schreef:In mijn oude woonplaats een daklozenkrantverkopende alcoholist, wordt echt boos als je hem niks geeft en gaat dan achter je aanrennen. Heb hem al meermalen met twee volle tassen met eten van de Mac gezien :S

Nou ja..wordt daar nooit door iemand wat van gezegd? Naja aan de andere kant..wat zeg je ervan? Hij komt toch wel weer terug waarschijnlijk.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 21:15

Tesita schreef:

Ja, toch heb ik medelijden met die types. Sommigen hebben gewoon pech gehad. En als je in Nederland eenmaal in de goot beland kom je er niet snel weer uit....
Of ze voelen zich gewoon te goed om hulp te zoeken smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 21:15

VeryCherry schreef:In mijn oude woonplaats een daklozenkrantverkopende alcoholist, wordt echt boos als je hem niks geeft en gaat dan achter je aanrennen. Heb hem al meermalen met twee volle tassen met eten van de Mac gezien :S

Raar.
Wij hadden een hele aardige daklozenkrantverkoper in mijn oude woonplaats. Maakten altijd een praatje. Mijn moeder en broertje ook, dus ondertussen kende hij het hele gezin, haha. Mijn broertje (megasociaal ingesteld) wilde hem een keer uitnodigen om bij ons te komen eten. Duurde even voor mijn moeder overtuigd was, maar dat hebben we toen gedaan. Hij heeft toen een beetje verteld waar hij vandaan kwam en hoe zijn situatie nu was. Hij woonde op een centraal station zo'n 35 km bij ons vandaan. Ging elke dag op de fiets heen en weer omdat hij bij ons gestationeerd was... Mijn vader heeft hem die avond 'thuis' gebracht met fiets en al. Had ie toch in ieder geval een keer een warme maaltijd in een warm huis gehad en hoefde hij het eind niet terug te fietsen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 21:16

_Donnaa schreef:
Tesita schreef:

Ja, toch heb ik medelijden met die types. Sommigen hebben gewoon pech gehad. En als je in Nederland eenmaal in de goot beland kom je er niet snel weer uit....
Of ze voelen zich gewoon te goed om hulp te zoeken smile

Die zullen er ook wel tussen zitten ja.
Er zijn er ook die vinden het wel prima zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 21:16

heb me rokje aan gedaan met een legging.
Moet nu opschieten want zou tussen 9 en 10 op visite en moet ook nog even snel een bloemetje halen.
Fijne dag iedereen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 21:17

Kabouter schreef:Eigenlijk helemaal niks ernstigs..heb last van mijn achillespees en de pijn wordt steeds erger, dus wil ik er even naar laten kijken. Maar ik vind naar de dokter gaan gewoon niet tof. En dan moet ik ook nog eens een half uur fietsen...

Gelukkig maar! Maar nee, dokters en tandartsen enzo ben ik ook niet zo'n fan van. Hoop voor je dat het niet regent dan straks!


Goedemorgen Lily!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 21:17

Patriesje schreef:heb me rokje aan gedaan met een legging.
Moet nu opschieten want zou tussen 9 en 10 op visite en moet ook nog even snel een bloemetje halen.
Fijne dag iedereen!

Jij ook een fijne dag! En een fijn (vrij!) weekend!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  VeryCherry do 17 maa 2011 - 21:18

Oh wat lief van je broertje Tesita, ik zou er niet eens aan denken zeg!
Maar het was dus wel gezellig?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 21:19

Ik geloof dat ik maar eens ga douchen en aankleden... Kan ik voordat het gaat regenen nog even mijn verplichte 'buitenrondje' maken en postzegels voor postcrossing halen.
Fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Kabouter do 17 maa 2011 - 21:19

Tesita schreef:
Raar.
Wij hadden een hele aardige daklozenkrantverkoper in mijn oude woonplaats. Maakten altijd een praatje. Mijn moeder en broertje ook, dus ondertussen kende hij het hele gezin, haha. Mijn broertje (megasociaal ingesteld) wilde hem een keer uitnodigen om bij ons te komen eten. Duurde even voor mijn moeder overtuigd was, maar dat hebben we toen gedaan. Hij heeft toen een beetje verteld waar hij vandaan kwam en hoe zijn situatie nu was. Hij woonde op een centraal station zo'n 35 km bij ons vandaan. Ging elke dag op de fiets heen en weer omdat hij bij ons gestationeerd was... Mijn vader heeft hem die avond 'thuis' gebracht met fiets en al. Had ie toch in ieder geval een keer een warme maaltijd in een warm huis gehad en hoefde hij het eind niet terug te fietsen.

Want ontzettend lief van jullie! En ook wel eens leuk misschien om wat meer over zo iemand te weten te komen.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Suus do 17 maa 2011 - 21:19

Toen ik net naar mijn werk fietste scheen het zonnetje heerlijk, maar inmiddels is 'ie verdwenen Cry
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 21:20

Tesita schreef:
_Donnaa schreef:
Tesita schreef:

Ja, toch heb ik medelijden met die types. Sommigen hebben gewoon pech gehad. En als je in Nederland eenmaal in de goot beland kom je er niet snel weer uit....
Of ze voelen zich gewoon te goed om hulp te zoeken smile

Die zullen er ook wel tussen zitten ja.
Er zijn er ook die vinden het wel prima zo.
Ja, er schijnen ook daklozen te zijn die er zelf voor kiezen.. Ik kan het me niet voorstellen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  VeryCherry do 17 maa 2011 - 21:20

Ik moet zo toch echt een kraamcadeautje maken, gister was ik te moe.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum