Dagcafé
+19
Sweety
girli
Try
May
Merai
Jordana
Zwoesj
Lynn_
Qiara
Snoes
Lejow
Cheesegirl
Lotus
Suus
Chocolate Cookie
Moezie
VeryCherry
Tullow
Kabouter
23 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Das fijn Storm! Voel je je al wat beter?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Goed zo Patriesje!
Het is helemaal niet erg om voor jezelf op te komen (alleen maar goed juist).
ohw en ik voel me toch niet zo denderend. Waarom moest ik nou ook weer zo veel drinken?
Het is helemaal niet erg om voor jezelf op te komen (alleen maar goed juist).
ohw en ik voel me toch niet zo denderend. Waarom moest ik nou ook weer zo veel drinken?
Gast- Gast
Hmm nee, het probleem waar ik mee zit is nog niet opgelost en dat voelt zwaar klote. Maar komt wel goed, hoop ik. Mijn sollicitatiegesprek is verplaatst naar a.s dinsdag, ben benieuwdVeryCherry schreef:Das fijn Storm! Voel je je al wat beter?
Gast- Gast
Patriesje schreef:Goedemorgen iedereen!
@ Marin, omdat het zo gezellig was?
Hahaha ja dat is een goed punt.
Gast- Gast
Das vervelend zeg
Maarreh, nog steeds muizen of alweer?
Goed zo!
Ik vond het ook altijd moeilijk om nee te zeggen als ik gevraagd werd in te vallen op mijn vrije dagen (onderwijs). Maar ben blij dat ik dat af en toe wel gedaan heb.
Ik vond het ook altijd moeilijk om nee te zeggen als ik gevraagd werd in te vallen op mijn vrije dagen (onderwijs). Maar ben blij dat ik dat af en toe wel gedaan heb.
Gast- Gast
Storm schreef:Wel muizen :'(Alex167 schreef:Gelukkig maar, Storm! En geen draken in de kast?
Die zijn verhuisd van de bank naar de kast?
Waarom is je sollicitatie verzet naar dinsdag? Hebben zij dat gevraagd?
Gast- Gast
Wat trekken jullie op het moment aan, een legging of een panty?
Het zonnetje schijnt dus laat ik maar eens een rokje aan doen
Gast- Gast
Het was eigenlijk een beetje een grapje maar we hebben volgens mij nog steeds muizen, al zie ik ze nu niet meer. Ik krijg die krengen niet weg gewoon.VeryCherry schreef:Das vervelend zeg
Gast- Gast
Whaha jaAlex167 schreef:Storm schreef:Wel muizen :'(Alex167 schreef:Gelukkig maar, Storm! En geen draken in de kast?
Die zijn verhuisd van de bank naar de kast?
Waarom is je sollicitatie verzet naar dinsdag? Hebben zij dat gevraagd?
De HR-manager waarmee ik een gesprek had was ziek geworden, helaas.
Gast- Gast
Goedemorgen!!
Ik stond om 8 uur al in de Jumbo met een krat bier haha. Dan kijken mensen je best wel weird aan..
Ik stond om 8 uur al in de Jumbo met een krat bier haha. Dan kijken mensen je best wel weird aan..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Goedemorgen!!
Duh, de meesten zullen wel gedacht hebben zo jong en nu al alcoholist
Gast- Gast
Haha ja goh_Donnaa schreef:Goedemorgen!!
De meeste mensen die s'ochtends bier kopen zitten homeless op een bankje te zuipen.
Gast- Gast
Goeiemorgen Storm en Alex!
Hmm, muizen in huis? Niet fijn!
Ik durf het rokje nog niet aan hoor vandaag. Het begint hier al weer dicht te trekken
Hmm, muizen in huis? Niet fijn!
Ik durf het rokje nog niet aan hoor vandaag. Het begint hier al weer dicht te trekken
Gast- Gast
Whahahaha, wij hebben ook een alcoholist vlakbij wonen, als ik mijn zoontje naar school breng kom ik hem al tegen met een doos met van die cheap ass blikken bier en als ik mijn zoontje ga halen, haalt hij weer een nieuwe lading
Hahaha.. Mijn moeder zei ook; niet zeuren joh, je vader gaat ook altijd om 8 uur `s ochtends met de boodschappen al bier halen..Patriesje schreef:_Donnaa schreef:Goedemorgen!!
Duh, de meesten zullen wel gedacht hebben zo jong en nu al alcoholist
Dus ik zo heel droog; Maar die heeft meer boodschappen én is alcoholist, ik niet!
Gast- Gast
Hier woont ook zo`n figuur inderdaad.. En dan haalt hij een paar blikken en dan heeftie wat centen los en nog wat op de bank en dan moet het helemaal gecombineerd en blabla.. Doe iets met je leven, haha!VeryCherry schreef:Whahahaha, wij hebben ook een alcoholist vlakbij wonen, als ik mijn zoontje naar school breng kom ik hem al tegen met een doos met van die cheap ass blikken bier en als ik mijn zoontje ga halen, haalt hij weer een nieuwe lading
Gast- Gast
Patriesje schreef:Wat trekken jullie op het moment aan, een legging of een panty?
Ik had gisteren een jurkje aan en dat was met een dunne legging. Heb het niet zo op de panty's.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Goedemorgen!!
Nou valt t nog mee dat t vrijdag is. Hadden je misschien nog gekker aangekeken als je maandagochtend met een kratje bier begon, haha.
Feestje vanavond? Of gewone huisraad?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Hier woont ook zo`n figuur inderdaad.. En dan haalt hij een paar blikken en dan heeftie wat centen los en nog wat op de bank en dan moet het helemaal gecombineerd en blabla.. Doe iets met je leven, haha!VeryCherry schreef:Whahahaha, wij hebben ook een alcoholist vlakbij wonen, als ik mijn zoontje naar school breng kom ik hem al tegen met een doos met van die cheap ass blikken bier en als ik mijn zoontje ga halen, haalt hij weer een nieuwe lading
Ah nee, das helemaal kansloos
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: