Dagcafé
+19
Sweety
girli
Try
May
Merai
Jordana
Zwoesj
Lynn_
Qiara
Snoes
Lejow
Cheesegirl
Lotus
Suus
Chocolate Cookie
Moezie
VeryCherry
Tullow
Kabouter
23 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Jordana schreef:Oja, Ik heb vandaag gewoon 3 paar schoenen gekocht.
Showeeeee
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Dolcis_ schreef:Ik ben echt WOEST.. Om niks :face:
Vertel
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Brennuss schreef:Trisha schreef:Oreo!
Zoiets?
Ziet er héérlijk uit en ik ga 'm onthouden maar.. Nee Ik heb gewoon ijs en scheutje melk met verkruimelde Oreo koekjes en dan de milkshakemakerdingie aan et voila
Gast- Gast
ja idd! ZienZwoesj schreef:Jordana schreef:Oja, Ik heb vandaag gewoon 3 paar schoenen gekocht.
Showeeeee
Gast- Gast
Ik wil proeven Trisha! Kun je niet een bakje deze kant op sturen?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Hoe komt dat?Merai schreef:Dag dames!
Om te beginnen even een voor de dames die hem kunnen gebruiken! Ik heb geen rust in mijn kont
Gast- Gast
Met inhoud mag ik toch hopen Denk niet dat een bakje erg lekker smaakt haha..Zwoesj schreef:Ik wil proeven Trisha! Kun je niet een bakje deze kant op sturen?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Hoe komt dat?Merai schreef:Dag dames!
Om te beginnen even een voor de dames die hem kunnen gebruiken! Ik heb geen rust in mijn kont
Teveel aan het regelen denk ik, morgen tentamen en dan nog alles voor de verhuizing. En nu wil ik graag/heb ik afgesproken om vanavond naar een optreden van mijn vriend te gaan kijken wat ik eigenlijk heel leuk vind. Maar ik moet morgen al om half zes op dus verstandig is anders en ik ben ook best moe, maar het is wel weer leuk en... Een vermoeide stuiterbal, daar komt het op neer .
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Ik zit vol met stress. En kan het niet zo goed kwijt op sommige momenten. Mijn lontje is echt enorm kort en ik ontplof al om de kleinste dingetjes.Jordana schreef:Dolcis_ schreef:Ik ben echt WOEST.. Om niks :face:
Vertel
:face:
Laatst aangepast door Dolcis_ op do 17 maa 2011 - 8:11; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Is het deze week nog gelukt met leren?Merai schreef:Smikkell schreef:Hoe komt dat?Merai schreef:Dag dames!
Teveel aan het regelen denk ik, morgen tentamen en dan nog alles voor de verhuizing. En nu wil ik graag/heb ik afgesproken om vanavond naar een optreden van mijn vriend te gaan kijken wat ik eigenlijk heel leuk vind. Maar ik moet morgen al om half zes op dus verstandig is anders en ik ben ook best moe, maar het is wel weer leuk en... Een vermoeide stuiterbal, daar komt het op neer .
Gast- Gast
Smikkell schreef:Is het deze week nog gelukt met leren?Merai schreef:Smikkell schreef:Hoe komt dat?Merai schreef:Dag dames!
Ja dat gelukkig wel Heb wel een goed gevoel over het tentamen!
Merai- Ratel
Wat goed van jou..
Succes morgen!
Kun je vanavond niet even gaan en optijd weer terug? Een beetje een middenweg dus?
Succes morgen!
Kun je vanavond niet even gaan en optijd weer terug? Een beetje een middenweg dus?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Wat goed van jou..
Succes morgen!
Dankjewel! Ja dat is op dit moment ook de planning Maar het begint pas tegen tien uur dus het wordt hoe dan ook niet heel vroeg.
Merai- Ratel
Dolcis, Ja dat snap ik wel dat je even kwaad bent.
Ga zo is fotos maken van mijn schoenen.
Ga zo is fotos maken van mijn schoenen.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Hooooi
Ik ben moe, mijn benen willen vandaag niet en heb echt net pas gegeten, dus sporten doe ik morgen weer
Hoe is het hier met iedereen?
Ik ben moe, mijn benen willen vandaag niet en heb echt net pas gegeten, dus sporten doe ik morgen weer
Hoe is het hier met iedereen?
Gast- Gast
Ik ben er nog maar ben ook in andere pijlers aan het bijlezen.
Merai- Ratel
Ik denk het ook. Ruik even onder je oksels..Theedoosje schreef:komt door mij zeker...tsss
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik denk het ook. Ruik even onder je oksels..Theedoosje schreef:komt door mij zeker...tsss
Is niet nodig, ik ben het.
Gast- Gast
Zelf ben ik heel slecht in eerder naar huis gaanMerai schreef:Smikkell schreef:Wat goed van jou..
Succes morgen!
Dankjewel! Ja dat is op dit moment ook de planning Maar het begint pas tegen tien uur dus het wordt hoe dan ook niet heel vroeg.
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: