Dagcafé
+19
Sweety
girli
Try
May
Merai
Jordana
Zwoesj
Lynn_
Qiara
Snoes
Lejow
Cheesegirl
Lotus
Suus
Chocolate Cookie
Moezie
VeryCherry
Tullow
Kabouter
23 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Storm schreef:+1Jordana schreef:Halllooo,
Ik voel me op dit moment best klote.
Waarom jij storm?
Ik snap me totaal niet meer, Echt ik snap me niet meer.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
voor storm
Mijn gevoel, Ik dacht het het voor mij duidelijk zou moeten zijn wat ik zou willen en ik weet niet wat ik nou voel dat het het punt is wat voor mij duidelijk moet zijn.
En wat ik dus bedoel vriend is vanmorgen opgestaan en hij weggegaan (we hebben wel afscheid genomen) en toen ik een paar uur later wakker werd voor mijn dag te beginnen kwamen er tranen omdat ik hem mis. Ik mis hem echt.
Daarom snap ik me niet.
Mijn gevoel, Ik dacht het het voor mij duidelijk zou moeten zijn wat ik zou willen en ik weet niet wat ik nou voel dat het het punt is wat voor mij duidelijk moet zijn.
En wat ik dus bedoel vriend is vanmorgen opgestaan en hij weggegaan (we hebben wel afscheid genomen) en toen ik een paar uur later wakker werd voor mijn dag te beginnen kwamen er tranen omdat ik hem mis. Ik mis hem echt.
Daarom snap ik me niet.
Jordana- Ratel
Nee liever niet, en het kan me even niet schelen of een ander hier commentaar op geeft of niet. Feit is gewoon dat ik me kut voel maar er liever niks over kwijt wil. Ik vind jullie steun wel heel lief
Gast- Gast
Storm, ik vind dat jij vrij bent om te vertellen wat je al dan niet wilt..... Punt is wel dat ik me best zorgen maak, en dat ik wel hoop dat je het met íemand hebt gedeeld..
Jordana, ik heb het idee dat jij gewoon in een cirkel blijft hangen. En dat is dan zo.... ik bedoel, je moet ten alle tijden doen wat voor jou goed voelt. De vraag is echter of jij niet bepaalde gevoelens verwart met andere, en of je niet jezelf uit angst vastklampt aan schijnveiligheid. Maar dat is, lijkt mij, iets waar je vanzelf achterkomt...
Jordana, ik heb het idee dat jij gewoon in een cirkel blijft hangen. En dat is dan zo.... ik bedoel, je moet ten alle tijden doen wat voor jou goed voelt. De vraag is echter of jij niet bepaalde gevoelens verwart met andere, en of je niet jezelf uit angst vastklampt aan schijnveiligheid. Maar dat is, lijkt mij, iets waar je vanzelf achterkomt...
Gast- Gast
-Toch maar weer weggehaald.-
Laatst aangepast door Storm op do 17 maa 2011 - 7:41; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Tesita schreef:Finally! De pizza's!! Ik ben ervandoor. Fijne avond nog allen!
Eet smakelijk!
Jordana, is het niet gewoon gewenning dat je samen bent, en dat je nu beseft dat dat samen zijn er niet meer is? Op die manier missen?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Dolores schreef:
Misschien heb je wel gelijk.
Zwoesj: Misschien heb jij ook wel gelijk.
Jade: Dat is vervelend zeg.
Storm: Nog een bigg van mij
Jordana- Ratel
Zover ik weet is er niets. Ik heb wel zin om me vol te gieten, maar ik hou me in..Dolores schreef:Smikkell schreef:Want?Dolores schreef:Smik, gaat het wel?
Want? Dat wil ik weten?
Ik vind (gewoon persoonlijk gevoel hè) dat je vandaag anders reageert.
Gast- Gast
Dolores schreef:En brr, Jade, kiespijn is naar....
ja tis vreselijk! heb het al 2 dagen,,, maar t wordt alleen maar erger. Mijn hele wang voelt opgezwollen, maar k heb eigenlijk geen tijd om naar de tandarts te gaan
Gast- Gast
Dag dames!
Om te beginnen even een voor de dames die hem kunnen gebruiken! Ik heb geen rust in mijn kont
Om te beginnen even een voor de dames die hem kunnen gebruiken! Ik heb geen rust in mijn kont
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Zou toch maar gaan Jade.. Voordat je naar de kaakchirurg kan omdat het een te grote ontsteking is geworden. En geloof me, dat is geen pretje! Ik haat de tandarts
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Gelukkig Smik,
Ik ben moe, dan ben ik altijd iets te gevoelig, ik zal signalen wel niet goed oppikken of dingen zoeken achter zinnen die er niet achter zitten,
Sorry!
Ik ben moe, dan ben ik altijd iets te gevoelig, ik zal signalen wel niet goed oppikken of dingen zoeken achter zinnen die er niet achter zitten,
Sorry!
Gast- Gast
Hallo allemaal!
voor een ieder die hem wil!
Ik ben moe..
voor een ieder die hem wil!
Ik ben moe..
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Oja, Ik heb vandaag gewoon 3 paar schoenen gekocht.
Jordana- Ratel
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: