......
+11
Tullow
Inge
Snoes
Caro
VeryCherry
marjoleinnn
Sweety
Lady4
Julia
Lejow
Kabouter
15 plaatsers
Pagina 2 van 6
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: ......
Er is een verschil tussen echt worden aangereden en bloedend op de stoep liggen en aan de kant stappen voor een auto en weer verder kunnen lopen.. Kan me niet voorstellen dat die man en de omstanders je weg laten lopen als je echt bent aangereden. Zeker wanneer je een hoofdwond hebt (en je kleding kapot is). Dat kan gevaarlijk zijn..
Je stond ook met iemand te praten en dus blijkbaar kende je daar ook mensen.. ik vind het maar raar!
Je stond ook met iemand te praten en dus blijkbaar kende je daar ook mensen.. ik vind het maar raar!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Er is een verschil tussen echt worden aangereden en bloedend op de stoep liggen en aan de kant stappen voor een auto en weer verder kunnen lopen.. Kan me niet voorstellen dat die man en de omstanders je weg laten lopen als je echt bent aangereden. Zeker wanneer je een hoofdwond hebt (en je kleding kapot is). Dat kan gevaarlijk zijn..
Eensch , of + 100000
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Gast- Gast
Ik snap het wel eigenlijk...iedereen reageert ook weer anders in dit soort situaties. In een soort van shock zou ik ook wel weg kunnen wandelen geloof ik
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
liever dat je geschokt weg loopt dan dat je half dood op de stoep ligt.
Goed dat je even gebeld hebt. Je zult wel geschrokken zijn.
Er was een keer een dodelijk ongeluk voor mijn moeder haar ogen gebeurd toen ze nog wat jonger was. Door de schrik die ze toen had, begon ze keihard te lachen. Puur spanning geweest op da tmoment. Want er is helemaal niks grappigs aan natuurlijk.
Ik hoop dat je niks ergs met je rug hebt.. Zal wel balen zijn.
Er was een keer een dodelijk ongeluk voor mijn moeder haar ogen gebeurd toen ze nog wat jonger was. Door de schrik die ze toen had, begon ze keihard te lachen. Puur spanning geweest op da tmoment. Want er is helemaal niks grappigs aan natuurlijk.
Gast- Gast
Maar de mensen daar omheen kunnen dat toch niet toelaten en ook de man in de auto niet? Mensen met een hoofdwond kunnen ook een hersenbeschadeging hebben opgelopen en zelf niet meer helder nadenken (in het ergste geval). En als ik iemand aanrijd, wil ik die gene wel even spreken of excuus aanbieden.Julia schreef:Ik snap het wel eigenlijk...iedereen reageert ook weer anders in dit soort situaties. In een soort van shock zou ik ook wel weg kunnen wandelen geloof ik
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar de mensen daar omheen kunnen dat toch niet toelaten en ook de man in de auto niet? Mensen met een hoofdwond kunnen ook een hersenbeschadeging hebben opgelopen en zelf niet meer helder nadenken (in het ergste geval). En als ik iemand aanrijd, wil ik die gene wel even spreken of excuus aanbieden.Julia schreef:Ik snap het wel eigenlijk...iedereen reageert ook weer anders in dit soort situaties. In een soort van shock zou ik ook wel weg kunnen wandelen geloof ik
Mee eens. Ik kan me voorstellen dat je uit schrik wegloopt, maar dat mensen die het zien gebeuren dat toelaten snap ik ook niet helemaal. Het zal vast wel zo zijn dat er niks ernstigs is als je zelf zo weg kunt lopen, maar ik zou voor de zekerheid toch even naar je gekeken hebben als ik een omstander was geweest.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Ik zou wel even een tetanus injectie halen, als ik jou was.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Dat is wel even schrikken. Succes wel bij de dokter.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Kabouter schreef:Smikkell schreef:Maar de mensen daar omheen kunnen dat toch niet toelaten en ook de man in de auto niet? Mensen met een hoofdwond kunnen ook een hersenbeschadeging hebben opgelopen en zelf niet meer helder nadenken (in het ergste geval). En als ik iemand aanrijd, wil ik die gene wel even spreken of excuus aanbieden.Julia schreef:Ik snap het wel eigenlijk...iedereen reageert ook weer anders in dit soort situaties. In een soort van shock zou ik ook wel weg kunnen wandelen geloof ik
Mee eens. Ik kan me voorstellen dat je uit schrik wegloopt, maar dat mensen die het zien gebeuren dat toelaten snap ik ook niet helemaal. Het zal vast wel zo zijn dat er niks ernstigs is als je zelf zo weg kunt lopen, maar ik zou voor de zekerheid toch even naar je gekeken hebben als ik een omstander was geweest.
Als omstander had ik denk ik ook geprobeerd om je tegen te houden, maar aan de andere kant...Als je haar niet kent en je ziet dat ze niet ernstig verwond is weet ik niet of ik iemand tegen zou houden. Ligt er echt aan hoe ik op dat moment de situatie zou inschatten. Dat kan ik vanaf hier niet doen.
Julia- Prater
Maar je ZIET het niet als iemand een hersenbeschadeging heeft. Of ze is zacht gevallen en het viel wel mee of ik snap de situatie niet.Julia schreef:Kabouter schreef:Smikkell schreef:Maar de mensen daar omheen kunnen dat toch niet toelaten en ook de man in de auto niet? Mensen met een hoofdwond kunnen ook een hersenbeschadeging hebben opgelopen en zelf niet meer helder nadenken (in het ergste geval). En als ik iemand aanrijd, wil ik die gene wel even spreken of excuus aanbieden.Julia schreef:Ik snap het wel eigenlijk...iedereen reageert ook weer anders in dit soort situaties. In een soort van shock zou ik ook wel weg kunnen wandelen geloof ik
Als omstander had ik denk ik ook geprobeerd om je tegen te houden, maar aan de andere kant...Als je haar niet kent en je ziet dat ze niet ernstig verwond is weet ik niet of ik iemand tegen zou houden. Ligt er echt aan hoe ik op dat moment de situatie zou inschatten. Dat kan ik vanaf hier niet doen.
Ze heeft schaafwonden en ook op haar hoofd en kapotte kleren zegt ze. Dan hou je zo iemand toch tegen?
Edit: ze schrijft: bloed stroomde langs mn gezicht
Laatst aangepast door Smikkell op do 17 maa 2011 - 7:18; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:liever dat je geschokt weg loopt dan dat je half dood op de stoep ligt.
Haha. Daar moest ik hardop om lachen Wat doen mensen toch gekke dingen als ze schrikken of er spanning is he.
PB, ik hoop dat je niks ergs hebt, en snel weer opknapt!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar je ZIET het niet als iemand een hersenbeschadeging heeft. Of ze is zacht gevallen en het viel wel mee of ik snap de situatie niet.Julia schreef:Kabouter schreef:Smikkell schreef:Maar de mensen daar omheen kunnen dat toch niet toelaten en ook de man in de auto niet? Mensen met een hoofdwond kunnen ook een hersenbeschadeging hebben opgelopen en zelf niet meer helder nadenken (in het ergste geval). En als ik iemand aanrijd, wil ik die gene wel even spreken of excuus aanbieden.Julia schreef:Ik snap het wel eigenlijk...iedereen reageert ook weer anders in dit soort situaties. In een soort van shock zou ik ook wel weg kunnen wandelen geloof ik
Ze heeft schaafwonden en ook op haar hoofd en kapotte kleren zegt ze. Dan hou je zo iemand toch tegen?
Edit: ze schrijft: bloed stroomde langs mn gezicht
Ik denk dat we de situatie allebei anders voor ons zien.
Julia- Prater
Gelukkig dat het in ieder geval goed afgelopen is! Denk wel dat je schrikt op zo´n moment :o als er ineens een auto komt die je niet verwacht.
Maar eerlijk gezegd zou ik iemand niet tegen gaan houden hoor als diegene opstaat en weer wegloopt. Dan zou ik gewoon denken 'oh het zal vast wel meevallen'. Denk dat iemand als het echt ernstig is ook wel even blijft zitten of liggen ofzo.
Maar eerlijk gezegd zou ik iemand niet tegen gaan houden hoor als diegene opstaat en weer wegloopt. Dan zou ik gewoon denken 'oh het zal vast wel meevallen'. Denk dat iemand als het echt ernstig is ook wel even blijft zitten of liggen ofzo.
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10
Ook als jij de gene bent die haar zou hebben aangereden?marjoleinnn schreef:Gelukkig dat het in ieder geval goed afgelopen is! Denk wel dat je schrikt op zo´n moment :o als er ineens een auto komt die je niet verwacht.
Gast- Gast
Je bent aangereden en toen ook nog ergens tegenaangelopen? Het zit je niet mee!
Slecht hoor van die pastoor, dat mag helemaal niet van God, mensen aanrijden.
Gast- Gast
Jen_ schreef:
@ TO; hoop dat je geen blijvend letsel heb.
Gast- Gast
Eigenlijk zouden we je elk uur wakker moeten maken, om te checken dat je geen hersenschudding hebt. Serieus. Dat is heel gevaarlijk anders.
Gast- Gast
Marin, ga je mond spoelen.Marin schreef:Eigenlijk zouden we je elk uur wakker moeten maken, om te checken dat je geen hersenschudding hebt. Serieus. Dat is heel gevaarlijk anders.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Marin, ga je mond spoelen.Marin schreef:Eigenlijk zouden we je elk uur wakker moeten maken, om te checken dat je geen hersenschudding hebt. Serieus. Dat is heel gevaarlijk anders.Desnoots met zaad ofzo
Ik meen het serieus. Dat moet je bij mensen doen met mogelijk hersenletsel. en aangezien het bloed bij haar van haar hoofd gutste.
Maar ik ga nu slapen. Zal niet meer checken. Misschien neemt iemand deze nobele taak wel op zich nu
Gast- Gast
Ik geloof er niets van, eigenlijk Je blijft heel erg in het pastoorverhaal en het moment zelf hangen. Vind het raar dat je niet begint over pijn, hoe je je nu voelt, hoe je er nu uit ziet etc etc. Dat zou als ik jou was nu zorg nummer 1 zijn. Lachen om het feit dat het de pastoor is, had ik denk ik nog niet uitgebreid gedaan.
Gast- Gast
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 2 van 6
Permissies van dit forum: