......
+11
Tullow
Inge
Snoes
Caro
VeryCherry
marjoleinnn
Sweety
Lady4
Julia
Lejow
Kabouter
15 plaatsers
Pagina 4 van 6
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: ......
Dat er vaker geroepen wordt dat iets niet echt is bedoel je?_Donnaa schreef:Nou, dat gebeurd wel bij meer mensen..Marin schreef:
Tuurlijk kan waar zijn. Maar o.a. ik had er m'n twijfels over en ineens vanochtend was ze weg.
Gast- Gast
Snap er geen hout van. En dat is níet goed voor nieuwsgierige mensen zoals ik.
Jen's opmerking maakt het overigens wel waard dit topic te openen :-)
Jen's opmerking maakt het overigens wel waard dit topic te openen :-)
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, en dat die dan vervolgens ook (vrijwel) niet meer komen..Storm schreef:Dat er vaker geroepen wordt dat iets niet echt is bedoel je?_Donnaa schreef:Nou, dat gebeurd wel bij meer mensen..Marin schreef:
Tuurlijk kan waar zijn. Maar o.a. ik had er m'n twijfels over en ineens vanochtend was ze weg.
Gast- Gast
Gebeurd dat vaak dan? Dat er dingen worden verteld die niet waar zijn?
Misschien heel blond hoor, maar ik snap niet dat mensen dat doen...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Gebeurd dat vaak dan? Dat er dingen worden verteld die niet waar zijn?
Snap ik ook niet, maar het gebeurt wel.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Gebeurd dat vaak dan? Dat er dingen worden verteld die niet waar zijn?
Ik snap het ook niet, maar het komt wel voor, helaas.
Gast- Gast
Dus er zijn echt mensen die hun hele leven verzinnen op een forum?! Bah!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Als het verhaal niet waar is vind ik het wel erg stom om het te plaatsen. Lijkt dan net of je aandacht nodig heb. Als het verhaal waar is, is het jammer dat ze weg is. Zeker als het gaat om de manier hoe mensen erop reageren. Als je de reactie's niet leuk vindt dan lees je daar toch omheen?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
+1!Theedoosje schreef:Ik denk dat PB klaar was met het topic. Ik vind dat er ook beetje flauw wordt gedaan. Ook al geloof je sommige dingen niet, dat kan. Maar ja om er zo op door te blijven gaan.
Maar goed ik vind het jammer dat ze weg is.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Kan de TO dat niet alleen aanvragen?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Sweety schreef:Kan de TO dat niet alleen aanvragen?
Nee als de angels vinden dat het nodig is om een topic te verwijderen mogen ze dat doen.
Gast- Gast
Jammer dat PB weg is.
Iedereen reageert toch anders in bepaalde situaties. Dus dat ze weg gelopen is en daar in blijft hangen zegt mij niet zoveel dat het nep is, aangezien een ieder anders kan reageren.
Iedereen reageert toch anders in bepaalde situaties. Dus dat ze weg gelopen is en daar in blijft hangen zegt mij niet zoveel dat het nep is, aangezien een ieder anders kan reageren.
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik vind het raar om op zo'n manier weg te gaan maar de reacties waren natuurlijk ook wel flauw.
Gast- Gast
Toegegeven, er zaten flauwe reacties bij, maar als je daar al niet tegen kunt? Kom op, er zijn wel ergere dingen gezegd tegen andere forummers en die gaan dan toch ook niet stampvoetend weg?
Gast- Gast
Nouja, ik snap het wel hoor. Er werd gewoon vlakaf gezegd dat ze niet geloofd werd, en niet door 1 forummer, maar door meerdere. Dat lijkt me écht niet leuk om te lezen dan en dan zou ik er ook wel klaar mee zijn. Je komt hier toch voor je plezier en niet om afgezeken of om niet geloof te worden.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ah dus dit het topic van de aanrijding met de pastoor?
Vreemd dat ze weg is, maar ik heb het gevoel dat het een op 1 stapeling van een hele hoop dingen zijn. Haar topic over welke forumsters je niet zou willen ontmoeten, hetzelfde soort topic van Trisha waarop zij zich aangesproken voelt en dan de reacties in dit topic waardoor ze zicht helemaal niet meer serieus genomen voelt.
Maar kom op, wat is er mis met een beetje sarcasme?
Vreemd dat ze weg is, maar ik heb het gevoel dat het een op 1 stapeling van een hele hoop dingen zijn. Haar topic over welke forumsters je niet zou willen ontmoeten, hetzelfde soort topic van Trisha waarop zij zich aangesproken voelt en dan de reacties in dit topic waardoor ze zicht helemaal niet meer serieus genomen voelt.
Maar kom op, wat is er mis met een beetje sarcasme?
Gast- Gast
Wel begrijpelijk dat steeds meer mensen het forum verlaten. De gezelligheid van het begin is er wel weer af.
Gast- Gast
Megara schreef:Wel begrijpelijk dat steeds meer mensen het forum verlaten. De gezelligheid van het begin is er wel weer af.
Jij bent duidelijk niet (vaak) in het Dagcafé geweest!
Gast- Gast
Buiten dat het Dagcafé altijd gezellig is, mis ik wel gewoon de stevige discussies enzo
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Buiten dat het Dagcafé altijd gezellig is, mis ik wel gewoon de stevige discussies enzo
Dat is waar. Ik zou zeggen: begin er één.
Gast- Gast
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 4 van 6
Permissies van dit forum: