......
+11
Tullow
Inge
Snoes
Caro
VeryCherry
marjoleinnn
Sweety
Lady4
Julia
Lejow
Kabouter
15 plaatsers
Pagina 1 van 6
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: ......
Hahahah op de een of andere manier...toen ik de titel zag dacht ik dit is een topic van Lucky . Nee dus...you ok?
Gast- Gast
Gast- Gast
mozzarella schreef:Hahahah op de een of andere manier...toen ik de titel zag dacht ik dit is een topic van Lucky . Nee dus...you ok?
Hahaha ja. Het zit 'm in het feit dat de pastoor benoemd wordt. Alsof dat wat toevoegd, al is ie natuurlijk een enorme zonde begaan nu.
Maarre. Ouch. Gaat het?
Gast- Gast
Gast- Gast
Maar hoe is het gebeurd dan? Want je wordt niet zomaar van je sokken gereden natuurlijk.
Gast- Gast
Gast- Gast
Gast- Gast
Wat vervelend..gelukkig dat het mee lijkt te vallen.
En stiekem moest ik even glimlachen. Het staat er zo grappig van de pastoor.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Gast- Gast
Gast- Gast
Ik vind het eigenlijk niet zo slim dat je gewoon weggelopen bent :S
Heeft die man zich wel om je bekommerd?
Sterkte!
Sterkte!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
PrinsesBo schreef:Kabouter schreef:Wat vervelend..gelukkig dat het mee lijkt te vallen.
We kunnen er beter mee lachen dan mee huilen.
Dat is ook zo..zeker nu het meevalt.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Ik heb de man trouwens niet gesproken.
Heb de riem van mn hond gepakt en de chrysanten en ben aangelopen
Onderweg wel iemand die aan me vroeg of t wel ging en met me naar huis is gelopen, bloed stroomde langs mn gezicht.
Zal allemaal een mooi gezicht geweest zijn.
Oh, we postten tegelijk...
Eigenlijk vind ik dat best schandalig dat die man zich niet eens even om je bekommerd heeft dus..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Ik vind het eigenlijk niet zo slim dat je gewoon weggelopen bent :S
Sterkte!
snap ook niet dat je gewoon opgestaan en aangelopen bent :S en inderdaad heeft de pastoor zich wel om je bekommert of keekie niet eens op of om?
Gast- Gast
God weet (jaja, die kon je verwachten) hoe vreselijk meneer pastoor geschrokken is
Gast- Gast
Gast- Gast
Gast- Gast
Gast- Gast
Ik vind het wel ze netjes om even een praatje met elkaar te maken, van beide kanten. Vragen hoe het met de ander. Misschien is die man nu de hele dag in de war en vraagt zich af wie hij heeft geraakt en hoe het gaat.. Misschien is er schade aan zijn auto of wil hij jouw schade vergoeden.
Ik snap niet zo goed dat je gewoon wegloopt alsof er niets aan de hand is zonder af te vragen hoe het met de ander gaat. Dan zal het hele voorval wel meevallen denk.
Ik snap niet zo goed dat je gewoon wegloopt alsof er niets aan de hand is zonder af te vragen hoe het met de ander gaat. Dan zal het hele voorval wel meevallen denk.
Gast- Gast
Gast- Gast
En er was niemand die jou ook even ging helpen als het bloed over je hoofd liep?
Begrijp de hele situatie niet zo geloof ik. Hoe ernstig was het nou precies? Wat gebeurde er?
Begrijp de hele situatie niet zo geloof ik. Hoe ernstig was het nou precies? Wat gebeurde er?
Gast- Gast
Gast- Gast
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 1 van 6
Permissies van dit forum: