......
+11
Tullow
Inge
Snoes
Caro
VeryCherry
marjoleinnn
Sweety
Lady4
Julia
Lejow
Kabouter
15 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: ......
_Donnaa schreef:Ik zou geen onderwerp weten, haha..
Probeer de patatpan/frietketel/frituurpan-discussie
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Alex167 schreef:Megara schreef:Wel begrijpelijk dat steeds meer mensen het forum verlaten. De gezelligheid van het begin is er wel weer af.
Jij bent duidelijk niet (vaak) in het Dagcafé geweest!
Klopt. Dat trekt me absoluut niet. Ik heb het nu echt over enkele topics buiten de vaste dingen om.
Gast- Gast
Whahahaha
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zeg: doen!Tullow schreef:_Donnaa schreef:Ik zou geen onderwerp weten, haha..
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Als mensen een nep leven verzinnen op een forum dan kan dat alleen een schreeuw om aandacht zijn. Beetje zielig :s
Ze zal wel terug komen met een andere naam..
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Beetje triest om jezelf gelijk te gaan verwijderen na wat sarcasme en kritiek.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Jeanette schreef:Beetje triest om jezelf gelijk te gaan verwijderen na wat sarcasme en kritiek.
Eens.
Gast- Gast
loura schreef:Als mensen een nep leven verzinnen op een forum dan kan dat alleen een schreeuw om aandacht zijn. Beetje zielig :s
Dat denk ik ook wel, daar durf ik zelfs wel om te wedden.
Gast- Gast
Jeanette schreef:Beetje triest om jezelf gelijk te gaan verwijderen na wat sarcasme en kritiek.
Ik snap het wel... Ik had het idee dat ze steeds vaker het mikpunt was.
Ook met het topic over wie wil je niet meeten enzo.
Maar ook in andere discussies werd ze vaak "afgeschilderd" omdat ze over het algemeen een andere en vrij directe mening had.
Gast- Gast
Ze was me eerlijk gezegd tot eergisteren niet opgevallen. Toen kwam haar wie wil je niet meeten topic, en dat vond ik een raar topic. En toen kwam dit, en dat vond ik ook raar. Verder ken ik haar niet.
Gast- Gast
Marin schreef:Ze was me eerlijk gezegd tot eergisteren niet opgevallen. Toen kwam haar wie wil je niet meeten topic, en dat vond ik een raar topic. En toen kwam dit, en dat vond ik ook raar. Verder ken ik haar niet.
Oftewel, je vond haar (topics) raar.
Gast- Gast
Misschien was ze gewoon erg onzeker geworden en is ze daarom vertrokken. In het topic dat Trisha opende kon je duidelijk inlezen dat PB het idee had dat mensen afwijzend op haar reageerden ipv het topic zelf.
Gast- Gast
Misschien ligt het aan mij, maar ik had nou niet echt het idee dat mensen zich anders tegen PB gedroegen dan tegen de rest?
En dat de gezelligheid van het begin van het forum eraf is etc, roept iedereen dat ook al niet jaren? Dat was op het oude forum toch niet anders.
En dat de gezelligheid van het begin van het forum eraf is etc, roept iedereen dat ook al niet jaren? Dat was op het oude forum toch niet anders.
Gast- Gast
Tullow schreef:_Donnaa schreef:Ik zou geen onderwerp weten, haha..
Ik heb er nog een die altijd goed is voor een pittige discussie: "borstvoeding of flesvoeding?"
Gast- Gast
Verder had ik trouwens zeker niet de indruk dat PrinsesBo nep was. Zeker niet naar aanleiding van het pastoor-aanrijding-verhaal. Ik heb wel eens gekkere dingen gedaan :geek:
Gast- Gast
Of: Leg je baby vanaf de eerste nacht in het eigen bedje...Twellie schreef:Tullow schreef:_Donnaa schreef:Ik zou geen onderwerp weten, haha..
Ik heb er nog een die altijd goed is voor een pittige discussie: "borstvoeding of flesvoeding?"
Gast- Gast
ProudMama schreef:Of: Leg je baby vanaf de eerste nacht in het eigen bedje...Twellie schreef:Tullow schreef:_Donnaa schreef:Ik zou geen onderwerp weten, haha..
Oe, da's ook een hele goede, vooral als er met termen als 'dumpen' gestrooid wordt . Heette jij eerst niet anders?
Gast- Gast
Ja, was eerst BA, maar toe aan iets andersTwellie schreef:ProudMama schreef:Of: Leg je baby vanaf de eerste nacht in het eigen bedje...Twellie schreef:Tullow schreef:_Donnaa schreef:Ik zou geen onderwerp weten, haha..
Oe, da's ook een hele goede, vooral als er met termen als 'dumpen' gestrooid wordt . Heette jij eerst niet anders?
Gast- Gast
Hazeltje schreef:
Maar ook in andere discussies werd ze vaak "afgeschilderd" omdat ze over het algemeen een andere en vrij directe mening had.
Ik vond juist dat ze het daar ontzettend persoonlijk opvatte, in eerste instantie werd op een vrij normale manier gezegd dat zo'n topic misschien niet zo'n goed idee was, maar daar reageerde ze heel aangebrand op. Ik kende haar verder niet, dus het sloeg echt nergens op dat zij harder werd aangepakt dan een ander, zoals ze zelf de hele tijd suggereerde.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Bijzonder topic dit :-).
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
De mensen die dit soort gesprekken niet aankunnen mogen van mij best weg en ook wegblijven aub.
Gast- Gast
Eensch met Mozz..
Als dit je dag al verpest...
Als dit je dag al verpest...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Hazeltje schreef:Jeanette schreef:Beetje triest om jezelf gelijk te gaan verwijderen na wat sarcasme en kritiek.
Misschien was het de druppel. Misschien wilde ze al minder komen en is heeft ze hier door de knoop door gehakt.
Gast- Gast
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 5 van 6
Permissies van dit forum: