......
+11
Tullow
Inge
Snoes
Caro
VeryCherry
marjoleinnn
Sweety
Lady4
Julia
Lejow
Kabouter
15 plaatsers
Pagina 3 van 6
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: ......
??? Waarom alle puntjes? Als je dan toch al je berichten verwijderd, vraag dan gewoon of ze je topic helemaal verwijderen.
Gast- Gast
Trisha schreef:Okeej.... ?
Hoe wist je trouwens dat 't een pastoor was?
Dat riep iemand blijkbaar 'hee dat is meneer pastoor!'
Gast- Gast
Marin schreef:Trisha schreef:Okeej.... ?
Hoe wist je trouwens dat 't een pastoor was?
Dat riep iemand blijkbaar 'hee dat is meneer pastoor!'
Nee door de aureool boven zijn hoofd natuurlijk!
Gast- Gast
Heb ik wat gemist??
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kan er geen touw aan vast knopen, ik weet niet wat er in de OP gestaan heeft. ik zie alleen maar puntjes.. En een verwijderde account
Gast- Gast
Ik denk dat PB klaar was met het topic. Ik vind dat er ook beetje flauw wordt gedaan. Ook al geloof je sommige dingen niet, dat kan. Maar ja om er zo op door te blijven gaan.
Maar goed ik vind het jammer dat ze weg is.
Maar goed ik vind het jammer dat ze weg is.
Gast- Gast
Ik denk heel eerlijk gezegd dat ze idd klaar was met het forum, ook omdat er deze week dat ene topic geopend was door haar en ze daar negatieve reacties op kreeg. Lijkt me dat dat zeker heeft meegespeeld.
Gast- Gast
Maargoed, wat is er nou gebeurd dan?
Storm schreef:Ik denk heel eerlijk gezegd dat ze idd klaar was met het forum, ook omdat er deze week dat ene topic geopend was door haar en ze daar negatieve reacties op kreeg. Lijkt me dat dat zeker heeft meegespeeld.
Dit denk ik dus ook.
Gast- Gast
Dat kun je toch gewoon nog lezen hier?VeryCherry schreef:Maargoed, wat is er nou gebeurd dan?
Gast- Gast
Jen_ schreef:Slecht hoor van die pastoor, dat mag helemaal niet van God, mensen aanrijden.
Whahahahaha you just made my day
Gast- Gast
Nou iets over een pastoor en een hond en een aanrijding en bloed, maar meer kan ik er niet van maken
Haha maar dat is basically ook alles wat er is gebeurd, meer is er volgens mij niet.
Gast- Gast
Ah ok, maar wat is er dan nep aan?
Nouja mensen vinden het raar dat ze zomaar is weggelopen na dat ongeluk, maar dat was gewoon haar eerste reactie. Maple vond het raar dat ze niks mee zei over hoe ze zich voelde e.d dus daarom komt het blijkbaar nep over.
Gast- Gast
Nja, zoiets verzin je niet lijkt me...
VeryCherry schreef:Nja, zoiets verzin je niet lijkt me...
Er zijn op zich genoeg ergere dingen die je kan verzinnen op een forum.
Ik geloofde het ook niet, het kwam heel gek over, de manier waarop ze het allemaal vertelde.
Eerst gutste het bloed van haar hoofd, later was het een schaafwond. Ze had het alleen maar over de pastoor, niet over hoe ze zich zelf voelde. Niemand van de mensen die er bij waren kwamen haar helpen, maar ze stond gewoon op en liep weg. Geen idee hoe erg het was, maar het kwam allemaal erg gek over.
Tuurlijk kan waar zijn. Maar o.a. ik had er m'n twijfels over en ineens vanochtend was ze weg.
Gast- Gast
Wat vaag allemaal joh, jammer dat ik het niet 'echt' heb meegekregen.
En nu kan ik me ineens wel voorstellen dat mensen er hun vraagtekens bij hebben.
En nu kan ik me ineens wel voorstellen dat mensen er hun vraagtekens bij hebben.
Nou, dat gebeurd wel bij meer mensen..Marin schreef:
Tuurlijk kan waar zijn. Maar o.a. ik had er m'n twijfels over en ineens vanochtend was ze weg.
Gast- Gast
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 3 van 6
Permissies van dit forum: