Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe snel was jij zwanger....

+47
vlinder19
Novalee
Creabea_28
Mamsie
Lindsya
Le Chat Noir
Pien
Dora
L!ND@
Bloem86
Theezakje13
_Jet
Teddyaapje
sabje
*Lookie*
miss22
Muppetje
PapillonRose
Amber-
Tiara
Knillis
sheila123
Thunder
koNijntje
LindaK
Rupsie
Didi
Nana
pitbullgup
holaagirl
Roos
pantuf
Happydobby
mauwmauw
LeeuwLeeuw
blauwwitrood
Bruintje Beer
VeryCherry
Meeko
Flip Fluitketel
blondje1313
Mida4you
Floor
juffie001
Schism
JD
me1987
51 plaatsers

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Hoe snel was jij zwanger.... - Pagina 4 Empty Re: Hoe snel was jij zwanger....

Bericht  Creabea_28 vr 18 maa 2011 - 2:18

Pien schreef:
Creabea_28 schreef:Ik probeer zelf ook te relativeren, wij zijn nu 9 maanden bezig, en tuurlijk is dat niet het einde van de wereld ofzo, maar als je iets heel graag wil duurt elke maand een maand te lang.

maaar zo heeft iedereen toch wel iets waardoor hij of zij moet wachten, ik heb bijv 4 jaar moeten wachten tot mijn man er aan toe was, toen we eindelijk de keuze gemaakt hadden bleek dat we op aanraden van het artsenteam die mijn man begeleid bij zijn ziekte, we eerst een klinisch genetica konden bezoeken om alles duidelijk te krijgen qua erfelijkheid.... Elk huis, heeft zijn kruis, en zo heeft iedereen wel weer wat anders, en ik snap best hoe twellie het bedoeld maar ik weet voor 80% zeker dat bij heel veel meiden het wat langer duurt omdat ze er veel te veel mee bezig zijn!

edit: en dat laatste geld dan natuurlijk niet voor iedereen, er zijn natuurlijk ook gewoon meiden waarbij die pcos hebben, onvruchtbaar zijn, geen baarmoeder meer hebben, vervroegd in de overgang etc...

Tuurlijk heeft iedereen wel iets waarop hij moet wachten. Het lijkt me in jouw situatie ook heel lastig als je 4 jaar moet wachten totdat je man eraan toe is.
En ik snap helemaal wat je zegt hoor, denk ook dat je er niet teveel mee bezig moet zijn, maar weet zelf hoe moeilijk dat is. Ik vond het in het begin heel moeilijk om los te laten en maar af te wachten. Nu heb ik de laatste paar maanden zoiets van; ik zie wel wanneer het komt en merk ook dat dit een veel betere instelling is. Je moet alleen eerst zelf op een punt komen waardoor je het KAN loslaten en dat kan je nou eenmaal niet dwingen. Maar ik begrijp je wel hoor, maar ik vind het ook goed om te zien dat ik niet de enige ben waarbij het wat 'langer' duurt. Maar vind het daarentegen ook heel goed om de verschillen te zien. Iedereen is anders en dat is nou juist zo leuk! Very Happy
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe snel was jij zwanger.... - Pagina 4 Empty Re: Hoe snel was jij zwanger....

Bericht  Pien vr 18 maa 2011 - 2:24

...


Laatst aangepast door Pien op vr 18 maa 2011 - 22:31; in totaal 1 keer bewerkt

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe snel was jij zwanger.... - Pagina 4 Empty Re: Hoe snel was jij zwanger....

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 2:33

Ik vind het nogal een verschil of je 4 jaar moet wachten totdat je mag beginnen of dat je een jaar moet wachten voordat je zwanger raakt. Als het nl een jaar duurt kan het zijn dat je niet normaal zwanger kan worden en dan gaat de tijd wel dringen. Ik vind daar dus nogal een verschil in zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe snel was jij zwanger.... - Pagina 4 Empty Re: Hoe snel was jij zwanger....

Bericht  Pien vr 18 maa 2011 - 2:42

...


Laatst aangepast door Pien op vr 18 maa 2011 - 22:48; in totaal 1 keer bewerkt

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe snel was jij zwanger.... - Pagina 4 Empty Re: Hoe snel was jij zwanger....

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 2:45

Is de kans op overerving zo groot dan bij jullie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe snel was jij zwanger.... - Pagina 4 Empty Re: Hoe snel was jij zwanger....

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 2:46

Ik vind het altijd zo'n dooddoener dat er geroepen wordt dat je er maar niet teveel mee bezig moet zijn.. Voor de meeste mensen is zwanger proberen te worden een hele gebeurtenis in hun leven, vind je het gek dat je er dan veel mee bezig bent en je kansen optimaal benut. Ik vind het niet gek dat mensen meer sex hebben rond hun eisprong of toch maar even zin maken, je hebt 'maar' één kans per maand, dus dan vind ik het eigenlijk vanzelfsprekend dat die goed benut wordt als je een kinderwens hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe snel was jij zwanger.... - Pagina 4 Empty Re: Hoe snel was jij zwanger....

Bericht  Pien vr 18 maa 2011 - 2:49

...


Laatst aangepast door Pien op vr 18 maa 2011 - 22:49; in totaal 1 keer bewerkt

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe snel was jij zwanger.... - Pagina 4 Empty Re: Hoe snel was jij zwanger....

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 2:52

Dromertje schreef:Ik vind het altijd zo'n dooddoener dat er geroepen wordt dat je er maar niet teveel mee bezig moet zijn.. Voor de meeste mensen is zwanger proberen te worden een hele gebeurtenis in hun leven, vind je het gek dat je er dan veel mee bezig bent en je kansen optimaal benut. Ik vind het niet gek dat mensen meer sex hebben rond hun eisprong of toch maar even zin maken, je hebt 'maar' één kans per maand, dus dan vind ik het eigenlijk vanzelfsprekend dat die goed benut wordt als je een kinderwens hebt.

+1

Pien, vind je dat niet heel eng dan? Als je een jongen zou krijgen, zou hij 50 procent kans hebben om ziek te zijn? Mag ik vragen wat jullie heeft doen besluiten om het op de normale manier te doen? Mag ook via pm smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe snel was jij zwanger.... - Pagina 4 Empty Re: Hoe snel was jij zwanger....

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 2:54

1e zwangerschap 6 rondes
2e zwangerschap 4 rondes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe snel was jij zwanger.... - Pagina 4 Empty Re: Hoe snel was jij zwanger....

Bericht  Pien vr 18 maa 2011 - 3:06

...


Laatst aangepast door Pien op vr 18 maa 2011 - 22:33; in totaal 1 keer bewerkt

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe snel was jij zwanger.... - Pagina 4 Empty Re: Hoe snel was jij zwanger....

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 3:17

Ok bedankt voor je uitleg. Scheelt inderdaad dat het een milde variant is. Ik denk dat als dat bij ons was ik nu ook een andere keus had gemaakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe snel was jij zwanger.... - Pagina 4 Empty Re: Hoe snel was jij zwanger....

Bericht  Pien vr 18 maa 2011 - 3:21

...


Laatst aangepast door Pien op vr 18 maa 2011 - 22:32; in totaal 1 keer bewerkt

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe snel was jij zwanger.... - Pagina 4 Empty Re: Hoe snel was jij zwanger....

Bericht  PapillonRose vr 18 maa 2011 - 4:48

Dromertje schreef:Ik vind het altijd zo'n dooddoener dat er geroepen wordt dat je er maar niet teveel mee bezig moet zijn.. Voor de meeste mensen is zwanger proberen te worden een hele gebeurtenis in hun leven, vind je het gek dat je er dan veel mee bezig bent en je kansen optimaal benut. Ik vind het niet gek dat mensen meer sex hebben rond hun eisprong of toch maar even zin maken, je hebt 'maar' één kans per maand, dus dan vind ik het eigenlijk vanzelfsprekend dat die goed benut wordt als je een kinderwens hebt.

+1!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe snel was jij zwanger.... - Pagina 4 Empty Re: Hoe snel was jij zwanger....

Bericht  Le Chat Noir vr 18 maa 2011 - 5:34

@ Pien: De opmerking dat je minder snel zwanger wordt als je er teveel mee bezig bent (volgens jou voor 80% zeker??) schiet bij mij een beetje in het verkeerde keelsgat. Dat vind ik echt zo'n dooddoener en geeft indirect iemand haast de schuld ervan als het niet zo snel lukt zwanger te worden... Vind het echt onzin en is ook nooit bewezen. Er raken net zoveel mensen zwanger die er wel heel veel mee bezig zijn...misschien wel meer doordat die beter timen!

Oh en heb nog even wat opgezocht over die gemiddelden: Wie eenmaal heeft besloten om zwanger te worden, hoopt dat het snel lukt. Maar dat heb je niet voor het zeggen. Bij zeer vruchtbare stellen is het in één of twee keer raak. Anderen moeten langer wachten. De gemiddelde kans om zwanger te raken, is tot het dertigste jaar 15 procent per maand. Daarna neemt de maandelijkse kans af. Van alle vrouwen die proberen om zwanger te worden, is 30 procent binnen drie maanden in verwachting, 70 procent binnen een halfjaar en ruim 80 procent na een jaar. Na twee jaar is 90 procent zwanger. Uit het boek Zwanger worden van Mariel Croon (verloskundige en journalist)

Het gemiddelde ligt dus wel rond het half jaar. Neem aan dat dit op gedegen onderzoek gebaseerd is.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe snel was jij zwanger.... - Pagina 4 Empty Re: Hoe snel was jij zwanger....

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 10:12

Pien schreef:
Twellie schreef:Hoop trouwens dat er in dit topic ook eens mensen gaan reageren die er 6 maand, 9 maand of langer over gedaan hebben. Vaak valt het me in deze topics op dat er voornamelijk mensen reageren die binnen 4 maand zwanger waren. Maar dat kan toch niet het gemiddelde zijn?
ik vind zo'n reactie als deze altijd een beetje jammer... probeer te relativeren dat het ook erger kan! ik bedoel, wat is nou 6 of 9 maanden op een mensenleven?

ik voel me bijna bezwaard om te zeggen dat het bij ons na de 4de ronde raak was. want stel je voor dat mensen die al heel lang bezig zijn dat lezen en dat rot over kan komen. maar wat nou als ik straks bevallen ben, mag ik dan ook geen topic openen dat onze kleine meid geboren is omdat er ook mensen zijn die helaas helemaal geen kindjes kunnen krijgen? Neem nou TeaLeaf, zij is al zolang bezig, dan lees ik eens mee in het topic van meiden die zwanger willen worden en dan staat er geschreven door iemand die net 6 maanden bezig is dat ze hoopt dat het nu eindelijk eens raak is, dat ze de moed erin houden, dat ze gek word van onzekerheid (iemand die in de tweede ronde zit). en dit zal vast reacties teweeg brengen, en ik weet dat ik in mn handjes mag knijpen dat het bij ons zo snel raak was, maar wat ik eigenlijk probeer te zeggen is dat mensen hier op het forum iets meer mogen relativeren!

edit: en dan maar neit te spreken over de meiden die na 2 of 3 ronde's al ovulatietesten gaan gebruiken omdat het zó lang duurt...

Je begrijpt me verkeerd. Voor mij part ben je al in ronde 0 zwanger geworden, daar hoef je je helemaal niet bezwaard over te voelen, dat is alleen maar fijn voor de mensen die dit overkomt smile. Alleen in dit soort topics reageren over het algemeen veel mensen die snel zwanger zijn geworden en weinig mensen die er wat langer over hebben gedaan. Dat schetst dan een wat onrealistisch beeld, waardoor veel mensen denken dat het raar is dat ze na 6 of 9 maand niet zwanger zijn geworden en zich af beginnen te vragen waarom het zo lang duurt (voorbeeld dat je zelf aanhaalt). Daarom zou het wel fijn zijn, wat hier nu ook gebeurt, dat er mensen reageren die er langer over hebben gedaan dan die paar maand. Heeft verder niks te maken met er teveel mee bezig zijn of geen topic mogen openen als je een kind hebt gekregen.


Laatst aangepast door Twellie op vr 18 maa 2011 - 10:13; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe snel was jij zwanger.... - Pagina 4 Empty Re: Hoe snel was jij zwanger....

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 10:12

PapillonRose schreef:
Dromertje schreef:Ik vind het altijd zo'n dooddoener dat er geroepen wordt dat je er maar niet teveel mee bezig moet zijn.. Voor de meeste mensen is zwanger proberen te worden een hele gebeurtenis in hun leven, vind je het gek dat je er dan veel mee bezig bent en je kansen optimaal benut. Ik vind het niet gek dat mensen meer sex hebben rond hun eisprong of toch maar even zin maken, je hebt 'maar' één kans per maand, dus dan vind ik het eigenlijk vanzelfsprekend dat die goed benut wordt als je een kinderwens hebt.

+1!

+2!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe snel was jij zwanger.... - Pagina 4 Empty Re: Hoe snel was jij zwanger....

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 10:52

Hazeltje schreef:
Pien schreef:
Twellie schreef:Hoop trouwens dat er in dit topic ook eens mensen gaan reageren die er 6 maand, 9 maand of langer over gedaan hebben. Vaak valt het me in deze topics op dat er voornamelijk mensen reageren die binnen 4 maand zwanger waren. Maar dat kan toch niet het gemiddelde zijn?
ik vind zo'n reactie als deze altijd een beetje jammer... probeer te relativeren dat het ook erger kan! ik bedoel, wat is nou 6 of 9 maanden op een mensenleven?

ik voel me bijna bezwaard om te zeggen dat het bij ons na de 4de ronde raak was. want stel je voor dat mensen die al heel lang bezig zijn dat lezen en dat rot over kan komen. maar wat nou als ik straks bevallen ben, mag ik dan ook geen topic openen dat onze kleine meid geboren is omdat er ook mensen zijn die helaas helemaal geen kindjes kunnen krijgen? Neem nou TeaLeaf, zij is al zolang bezig, dan lees ik eens mee in het topic van meiden die zwanger willen worden en dan staat er geschreven door iemand die net 6 maanden bezig is dat ze hoopt dat het nu eindelijk eens raak is, dat ze de moed erin houden, dat ze gek word van onzekerheid (iemand die in de tweede ronde zit). en dit zal vast reacties teweeg brengen, en ik weet dat ik in mn handjes mag knijpen dat het bij ons zo snel raak was, maar wat ik eigenlijk probeer te zeggen is dat mensen hier op het forum iets meer mogen relativeren!

edit: en dan maar neit te spreken over de meiden die na 2 of 3 ronde's al ovulatietesten gaan gebruiken omdat het zó lang duurt...

+1

Ook mee eens. Alles binnen een jaar is normaal hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe snel was jij zwanger.... - Pagina 4 Empty Re: Hoe snel was jij zwanger....

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 12:00

Ik snap Piens reactie op Twellie niet zo. Ik lees de reactie van Twellie volgens mij heel anders dan dat Pien 'm leest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe snel was jij zwanger.... - Pagina 4 Empty Re: Hoe snel was jij zwanger....

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 12:09

Ik bedoelde het inderdaad anders dan het hier door sommige mensen opgevat wordt. Letterlijk tegenovergesteld zelfs van hoe Pien het opvat en mijn bedoelingen erachter interpreteert. Meer uitgebreide uitleg is te vinden op pagina 6 angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe snel was jij zwanger.... - Pagina 4 Empty Re: Hoe snel was jij zwanger....

Bericht  Novalee vr 18 maa 2011 - 18:18

Na 17 maanden.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe snel was jij zwanger.... - Pagina 4 Empty Re: Hoe snel was jij zwanger....

Bericht  Novalee vr 18 maa 2011 - 18:23

Twellie schreef:Hoop trouwens dat er in dit topic ook eens mensen gaan reageren die er 6 maand, 9 maand of langer over gedaan hebben. Vaak valt het me in deze topics op dat er voornamelijk mensen reageren die binnen 4 maand zwanger waren. Maar dat kan toch niet het gemiddelde zijn?
Ik heb niet het hele topic gelezen, maar even in reactie op Twellie. Mijn gyn zei een keer dat een vrouw van mijn leeftijd (25) er gemiddeld 3 ovulaties voor nodig heeft om zwanger te raken, er van uitgaande dat er op de juiste momenten gevreeën wordt uiteraard. Aangezien mijn leeftijd ook wel redelijk gemiddeld is voor de mama's hier (misschien zelfs wel wat bovengemiddeld) denk ik dat die vier maanden dus best het gemiddelde van hier kan zijn.

That being said (hoe zeg je dat in het Nederlands?), is het natuurlijk belangrijk om je te beseffen dat het een gemiddelde is. En dus opgebouwd is uit mensen die na 1 maand zwanger waren en mensen die pas na een jaar zwanger waren (en nog een hoop andere aantallen, want anders ligt het gemiddelde niet op 4 nerd). Alles binnen een jaar is "normaal".

*Edit: dat gezegd hebbende, natuurlijk. Blijkbaar ben ik om 6 uur 's morgens niet op m'n scherpst
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe snel was jij zwanger.... - Pagina 4 Empty Re: Hoe snel was jij zwanger....

Bericht  Novalee vr 18 maa 2011 - 19:00

Pien schreef: (...) Elk huis, heeft zijn kruis, en zo heeft iedereen wel weer wat anders, en ik snap best hoe twellie het bedoeld maar ik weet voor 80% zeker dat bij heel veel meiden het wat langer duurt omdat ze er veel te veel mee bezig zijn! (...)
Dat kun je toch helemaal niet zeggen? Bij ons was het na 17 maanden, waarvan 6 met clomid, raak in een pauzemaand toen we op vakantie zijn geweest. Bijna iedereen die hoorde dat ik zwanger ben en van ons ziekenhuistraject afweet zei iets in de trant van dat het waarschijnlijk door de vakantie kwam, dat ik het daardoor meer los kon laten en dat het daardoor gelukt was. En weet je, eerlijk gezegd deed dat best pijn. Want daardoor kreeg ik het gevoel dat het mijn schuld was dat het lang geduurd heeft, omdat ik er teveel mee bezig was hield ik het tegen ofzo. Mijn gynaecoloog heeft, toen het na een paar maanden nog niet gelukt was, niks gezegd over dat ik er teveel mee bezig was, of gevraagd of ik misschien ergens anders aan kon denken omdat ik het nu zo tegenhield. Nee, dat was gewoon pech. Bij de één lukt het wel in 2 maanden, en bij de ander niet. En toen het raak was zei hij ook niks over dat het door de vakantie kwam, of door de rust.

Wat ik hier eigenlijk mee wil zeggen is dat de kans op een zwangerschap gewoon erg klein is. Ben je beide 100% vruchtbaar en vrij je op het juiste moment, dan nog is de kans maar 20%. Mijn theorie (en nee, die is alleen op m'n eigen gevoel gebaseerd) is dat de mensen bij wie het wat langer duurt de situatie gewoon niet helemaal optimaal (100%) is, of die gewoon net pech hebben. Dat het dubbeltje gewoon net de verkeerde kant op valt een paar maanden na elkaar. Ik geloof best dat stress invloed heeft op je kans om zwanger te raken. Maar je maakt mij niet wijs dat iemand voor meerdere maanden zo gestresst is dat ze niet zwanger raakt, zonder dat daar verder symptomen/kenmerken/lichamelijke klachten bijhoren.

En wat is dan eigenlijk er teveel mee bezig zijn? Er dagelijk 2 keer aan denken mag wel, maar 5 keer niet want dan houd je het tegen ofzo? Zoals Dromertje zegt, het is toch logisch dat als je iets waar je zelf amper invloed op hebt heel graag wilt, je er voor zorgt dat de omstandigheden voor de dingen waar je wel invloed op hebt het meest optimaal zijn? Kortom, dat je er voor zorgt dat je weet wanneer je vruchtbaar bent en ook die kans ook zeker weten probeert te benutten.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe snel was jij zwanger.... - Pagina 4 Empty Re: Hoe snel was jij zwanger....

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 19:40

Eens met Novalee, ik vond het ook een rare opmerking.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe snel was jij zwanger.... - Pagina 4 Empty Re: Hoe snel was jij zwanger....

Bericht  vlinder19 vr 18 maa 2011 - 20:28

Bij de 1e in ronde 1 raak.
2e keer in ronde 2 raak... helaas miskraam.
De miskraam is nu 8 maanden geleden, sindsdien onregelmatige menstruatie en drie maand lang bloedverlies gehad...
daarvoor naar de gyn geweest, uitstrijkje, soa test, poliep verwijderd en op kweek gezet... alles bleek in orde...dus geen oorzaak gevonden. Nu eerst weer even afwachten. Bloedverlies is wat minder tot bijna weg en ben vandaag voor het eerst echt ongesteld geworden, nadat ik vorige maand gestopt ben met de pil ( die ik op aanraden van de huisarts was gaan slikken om het bloedverlies te laten stoppen, en waarmee ik op aanraden van de gyn weer mee ben gestopt haha ) en zit nu op 27 dagen, dus hoop nu op een mooie cyclus en dat het weer mag lukken!
vlinder19
vlinder19
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 180
Punten : 331
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe snel was jij zwanger.... - Pagina 4 Empty Re: Hoe snel was jij zwanger....

Bericht  Pien vr 18 maa 2011 - 21:36

...


Laatst aangepast door Pien op vr 18 maa 2011 - 22:30; in totaal 1 keer bewerkt

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe snel was jij zwanger.... - Pagina 4 Empty Re: Hoe snel was jij zwanger....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum