Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe snel was jij zwanger....

+47
vlinder19
Novalee
Creabea_28
Mamsie
Lindsya
Le Chat Noir
Pien
Dora
L!ND@
Bloem86
Theezakje13
_Jet
Teddyaapje
sabje
*Lookie*
miss22
Muppetje
PapillonRose
Amber-
Tiara
Knillis
sheila123
Thunder
koNijntje
LindaK
Rupsie
Didi
Nana
pitbullgup
holaagirl
Roos
pantuf
Happydobby
mauwmauw
LeeuwLeeuw
blauwwitrood
Bruintje Beer
VeryCherry
Meeko
Flip Fluitketel
blondje1313
Mida4you
Floor
juffie001
Schism
JD
me1987
51 plaatsers

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Ga naar beneden

Hoe snel was jij zwanger.... - Pagina 7 Empty Re: Hoe snel was jij zwanger....

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 7:25

Ik schrijf ook fanatiek mee in het topic voor een kindje in 2011. Gewoon omdat ik dat leuk vind! Buiten het forum om ben ik er niet veel mee bezig vind ik.
Kijk ik heb heus wel ongeduldig zitten doen omdat ik niet ongesteld werd, maar dat mag ook wel een beetje denk ik als je 3 maanden niet ongesteld bent! Ik zit nu in de eerste ronde en moet nog maar zien hoe het gaat lopen, ik vind het gewoon leuk om erover te kletsen en volgens mij is daar niks mis mee en moet iedereen zelf weten hoeveel hij ermee bezig is smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe snel was jij zwanger.... - Pagina 7 Empty Re: Hoe snel was jij zwanger....

Bericht  Muppetje za 19 maa 2011 - 10:45

Puggle schreef:Ik schrijf ook fanatiek mee in het topic voor een kindje in 2011. Gewoon omdat ik dat leuk vind! Buiten het forum om ben ik er niet veel mee bezig vind ik.
Kijk ik heb heus wel ongeduldig zitten doen omdat ik niet ongesteld werd, maar dat mag ook wel een beetje denk ik als je 3 maanden niet ongesteld bent! Ik zit nu in de eerste ronde en moet nog maar zien hoe het gaat lopen, ik vind het gewoon leuk om erover te kletsen en volgens mij is daar niks mis mee en moet iedereen zelf weten hoeveel hij ermee bezig is smile

Ja maar Puggle, wij zijn gewoon leuk!! Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe snel was jij zwanger.... - Pagina 7 Empty Re: Hoe snel was jij zwanger....

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 11:06

Muppetje schreef:
Puggle schreef:Ik schrijf ook fanatiek mee in het topic voor een kindje in 2011. Gewoon omdat ik dat leuk vind! Buiten het forum om ben ik er niet veel mee bezig vind ik.
Kijk ik heb heus wel ongeduldig zitten doen omdat ik niet ongesteld werd, maar dat mag ook wel een beetje denk ik als je 3 maanden niet ongesteld bent! Ik zit nu in de eerste ronde en moet nog maar zien hoe het gaat lopen, ik vind het gewoon leuk om erover te kletsen en volgens mij is daar niks mis mee en moet iedereen zelf weten hoeveel hij ermee bezig is smile

Ja maar Puggle, wij zijn gewoon leuk!! Wink

Haha zeker weten muppet smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe snel was jij zwanger.... - Pagina 7 Empty Re: Hoe snel was jij zwanger....

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 22:31

Na 3,5 jaar en 6 behandelingen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe snel was jij zwanger.... - Pagina 7 Empty Re: Hoe snel was jij zwanger....

Bericht  Novalee za 19 maa 2011 - 22:48

Susan schreef:Wat Giacomo bedoelt is dat je niet weet of ze ook in diezelfde maand zwanger waren geraakt als ze er nog wel mee bezig waren geweest, dat kun je achteraf nooit controleren. Het kan ook gewoon zijn dat het bij die mensen gewoon in de twaalfde maand (of wanneer het dan ook was) raak was, of ze er nou veel aan dachten of niet.
Inderdaad. Je kunt met dezelfde zekerheid zeggen dat het die maand raak was omdat je de dag van de bevruchting spruitjes gegeten hebt, bijvoorbeeld. Dat heeft net zoveel invloed op je kans om zwanger te worden als waar je aan denkt.

Overigens vind ik dat als iemand in de 2e maand, of zelfs al in de 1e, ovulatietesten gaat gebruiken of gaat temperaturen, of zich van tevoren al goed inleest hoe een cylcus in elkaar zit, dat dat niet meteen een teken is dat diegene er teveel mee bezig is. Het is toch juist slim om een beetje te weten hoe of wat?
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe snel was jij zwanger.... - Pagina 7 Empty Re: Hoe snel was jij zwanger....

Bericht  Amber- za 19 maa 2011 - 23:21

Puggle schreef:
Muppetje schreef:
Puggle schreef:Ik schrijf ook fanatiek mee in het topic voor een kindje in 2011. Gewoon omdat ik dat leuk vind! Buiten het forum om ben ik er niet veel mee bezig vind ik.
Kijk ik heb heus wel ongeduldig zitten doen omdat ik niet ongesteld werd, maar dat mag ook wel een beetje denk ik als je 3 maanden niet ongesteld bent! Ik zit nu in de eerste ronde en moet nog maar zien hoe het gaat lopen, ik vind het gewoon leuk om erover te kletsen en volgens mij is daar niks mis mee en moet iedereen zelf weten hoeveel hij ermee bezig is smile

Ja maar Puggle, wij zijn gewoon leuk!! Wink

Haha zeker weten muppet smile

haha, jullie zijn ook leuk!

Ik schrijf ook mee in het topic voor een kindje in 2011. Inderdaad ben ik misschien ook wel iemand die er met name de laatste maand veel mee bezig is geweest, maar net zoals puggle buiten het forum om valt dat best mee.
In de eerste ronde was ik meteen zwanger, maar helaas werd dit een miskraam met 7 weken. In die ronde daarna dacht ik van alles te voelen net zoals de maand daarvoor. Ja tuurlijk wou ik het graag, misschien ook wel om mijn teleurstelling van de miskraam weg te nemen.
Wel vind ik het onzin dat je er teveel mee bezig zou kunnen zijn, net zoals Novalee zegt het is toch goed om te weten hoe je cyclus loopt.
Denk dat iedereen voor zichzelf kan beslissen wat voor haar prettig voelt.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe snel was jij zwanger.... - Pagina 7 Empty Re: Hoe snel was jij zwanger....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum