Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+21
Moezie
Serena
Kabouter
Zwerver
Inge
mzcharlotte
Phileine
Snoes
Lynn_
Qiara
Roze Roos
VeryCherry
Tullow
Gizmo
May
Caramba
Jordana
Merai
Toet
Chocolate Cookie
sonly
25 plaatsers

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 32 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 1:21

ja dat is dan wel balen ja. En heb je je zomervakantie al niet door moeten geven dan? Want is wel laat zeg tis half maart geweest :S

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 32 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 1:28

Het voordeel is dan wel dat je gewoon kunt zeggen dat je dan en dan niet komt, met een 0-uren contract, Isabella.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 32 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 1:30

Hoeveel jaar staat er op je stagelul vermoorden? Wat een slappe zak zeg. Bluh. Voortplantverbod.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 32 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Moezie do 17 maa 2011 - 1:31

Reva schreef:Hoeveel jaar staat er op je stagelul vermoorden? Wat een slappe zak zeg. Bluh. Voortplantverbod.

Whahahahahaha
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 32 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 1:32

Reva schreef:Hoeveel jaar staat er op je stagelul vermoorden? Wat een slappe zak zeg. Bluh. Voortplantverbod.

hahaha lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 32 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Snack a Jack do 17 maa 2011 - 1:32

Reva schreef:Hoeveel jaar staat er op je stagelul vermoorden? Wat een slappe zak zeg. Bluh. Voortplantverbod.


Hahaha, wat is er gebeurd???
Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 32 Empty Re: Dagcafé

Bericht  TNMN do 17 maa 2011 - 1:33

Reva schreef:Hoeveel jaar staat er op je stagelul vermoorden? Wat een slappe zak zeg. Bluh. Voortplantverbod.

Als je seks hebt met de rechter maar 2jaar Wink

Wat vervelend Isabella, is het een nieuw bedrijf? Misschien duurt het dan allemaal eventjes met opstarten, het kinderziektes idee. Heb je binnekort een gesprek?
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 32 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 1:40

Hij is gewoon dom en dat haat ik enorm. Gaat ie net vragen hoe ik het doe met naar de wc gaan. Dus ik begon een monoloog over richting de deur lopen, licht aan doen, broek los, zitten, uitlekken, afvegen, analyseren, leggingomhoog, jurkje weer recht etc etc. Ja sorry hoor maar domme vragen, ja.die bestaan, maken me agressief. Zegt ie ja maar dat bedoel ik niet... JOH. Ik bedoel als je afspraken hebt de hele dag.. De tering zeg...weet niet uit Wat voor ei jij komt gast maar doorgaans heeft iedereen een wc. Dus dan vraag je daar of je even kan lozen. Lamlul.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 32 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 1:42

TNMN schreef:
Reva schreef:Hoeveel jaar staat er op je stagelul vermoorden? Wat een slappe zak zeg. Bluh. Voortplantverbod.

Als je seks hebt met de rechter maar 2jaar Wink

Wat vervelend Isabella, is het een nieuw bedrijf? Misschien duurt het dan allemaal eventjes met opstarten, het kinderziektes idee. Heb je binnekort een gesprek?

Als het geen opa is vind ik het de overweging waard. Scheelt gezeik en kom ik ook nog aan mn trekken angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 32 Empty Re: Dagcafé

Bericht  TNMN do 17 maa 2011 - 1:43

Reva schreef:Hij is gewoon dom en dat haat ik enorm. Gaat ie net vragen hoe ik het doe met naar de wc gaan. Dus ik begon een monoloog over richting de deur lopen, licht aan doen, broek los, zitten, uitlekken, afvegen, analyseren, leggingomhoog, jurkje weer recht etc etc. Ja sorry hoor maar domme vragen, ja.die bestaan, maken me agressief. Zegt ie ja maar dat bedoel ik niet... JOH. Ik bedoel als je afspraken hebt de hele dag.. De tering zeg...weet niet uit Wat voor ei jij komt gast maar doorgaans heeft iedereen een wc. Dus dan vraag je daar of je even kan lozen. Lamlul.

wtf? Dat is echt heel raar! Daar zou ik me echt ongemakkelijk bij voelen.. Fijn dat jij nog zo kan reageren. Is hij je begeleider?
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 32 Empty Re: Dagcafé

Bericht  TNMN do 17 maa 2011 - 1:43

Reva schreef:
TNMN schreef:
Reva schreef:Hoeveel jaar staat er op je stagelul vermoorden? Wat een slappe zak zeg. Bluh. Voortplantverbod.

Als je seks hebt met de rechter maar 2jaar Wink

Wat vervelend Isabella, is het een nieuw bedrijf? Misschien duurt het dan allemaal eventjes met opstarten, het kinderziektes idee. Heb je binnekort een gesprek?

Als het geen opa is vind ik het de overweging waard. Scheelt gezeik en kom ik ook nog aan mn trekken angel

Je weet wat ze zeggen, op een oude fiets.. :P
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 32 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 1:44

TNMN schreef:
Reva schreef:Hij is gewoon dom en dat haat ik enorm. Gaat ie net vragen hoe ik het doe met naar de wc gaan. Dus ik begon een monoloog over richting de deur lopen, licht aan doen, broek los, zitten, uitlekken, afvegen, analyseren, leggingomhoog, jurkje weer recht etc etc. Ja sorry hoor maar domme vragen, ja.die bestaan, maken me agressief. Zegt ie ja maar dat bedoel ik niet... JOH. Ik bedoel als je afspraken hebt de hele dag.. De tering zeg...weet niet uit Wat voor ei jij komt gast maar doorgaans heeft iedereen een wc. Dus dan vraag je daar of je even kan lozen. Lamlul.

wtf? Dat is echt heel raar! Daar zou ik me echt ongemakkelijk bij voelen.. Fijn dat jij nog zo kan reageren. Is hij je begeleider?

Haha nee hij loopt bij mij stage. Moest plassen blijkbaar... Piemelhoofd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 32 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 1:45

TNMN schreef:
Reva schreef:
TNMN schreef:
Reva schreef:Hoeveel jaar staat er op je stagelul vermoorden? Wat een slappe zak zeg. Bluh. Voortplantverbod.

Als je seks hebt met de rechter maar 2jaar Wink

Wat vervelend Isabella, is het een nieuw bedrijf? Misschien duurt het dan allemaal eventjes met opstarten, het kinderziektes idee. Heb je binnekort een gesprek?

Als het geen opa is vind ik het de overweging waard. Scheelt gezeik en kom ik ook nog aan mn trekken angel

Je weet wat ze zeggen, op een oude fiets.. :P

Ik hoef niks meer te leren angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 32 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 1:45

Volgende keer zeg je gewoon zoiets als: 'o hebben ze jou dat niet verteld?' 'het is de bedoeling dat je overdag niks drinkt, toiletgang is niet toegestaan onder werktijd'

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 32 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 1:46

Dolores schreef:Volgende keer zeg je gewoon zoiets als: 'o hebben ze jou dat niet verteld?' 'het is de bedoeling dat je overdag niks drinkt, toiletgang is niet toegestaan onder werktijd'

Whahahaa Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 32 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 1:49

Hoi! Ik kom weer even lachend binnenvallen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 32 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 1:50

Is het gelukt met alle dingen die jij in een uurtje moest doen, Lexie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 32 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 1:51

Pfffft nou niet helemaal. Ik had een half uurtje boodschappen gepland en dan een half uurtje thuis freubelen met alle etenswaren enzo. De wraps zijn nu in ieder geval allemaal klaar, ik moet ze alleen nog even snijden. Ik wilde vast het beslag voor de brownies klaarmaken maar daar had ik dus geen tijd meer voor Sad Ik ben echt bang dat ik straks in tijdnood kom.


Laatst aangepast door Alex167 op do 17 maa 2011 - 1:57; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 32 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 1:54

Ik vind dat je al heel veel hebt gedaan...

En het lijkt me normaal dat gasten eventjes moeten wachten en niet direct aan tafel gaan toch?
Waarschijnlijk is iedereen niet eens precies om zes uur daar... zullen wel meer mensen werken...


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 32 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Tullow do 17 maa 2011 - 1:55

@Alex, krijg je eters? Wel gezellig toch?
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 32 Empty Re: Dagcafé

Bericht  TNMN do 17 maa 2011 - 1:55

@ Reva: lol, piemelhoofd. Als hij stage loopt dan zou ik 'm lekker negeren als hij van die rare opmerkingen maakt. Misschien probeert hij een gesprek op gang te brengen maar weet niet hoe.. en begint daarom over plassen.. ofzo?

@ Alex: ik had het niet meegekregen gister, maar heb je je vakantie al geboekt inmiddels?
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 32 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 1:55

ik zal je een schop tegen je kont geven dat je terug de keuken induikt, goed? Of ben je zo forumverslaaft :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 32 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 1:57

En er is zeker geen kans dat je iets eerder naar huis kan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 32 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 1:58

Lily schreef:ik zal je een schop tegen je kont geven dat je terug de keuken induikt, goed? Of ben je zo forumverslaaft :P

Heb je het nou tegen mij?

Ik ben wel erg forumverslaafd, maar ik zit nu op mijn werk. Dat is de voornaamste reden dat ik niet zo best de keuken in kan thuis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 32 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 1:59

Reva schreef:En er is zeker geen kans dat je iets eerder naar huis kan?

Nee, ik ben vanaf 15.00 uur alleen (op de makelaar na en hij gaat echt geen telefoontjes aannemen).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 32 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum