Dagcafé
+21
Moezie
Serena
Kabouter
Zwerver
Inge
mzcharlotte
Phileine
Snoes
Lynn_
Qiara
Roze Roos
VeryCherry
Tullow
Gizmo
May
Caramba
Jordana
Merai
Toet
Chocolate Cookie
sonly
25 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
ja dat is dan wel balen ja. En heb je je zomervakantie al niet door moeten geven dan? Want is wel laat zeg tis half maart geweest :S
Gast- Gast
Het voordeel is dan wel dat je gewoon kunt zeggen dat je dan en dan niet komt, met een 0-uren contract, Isabella.
Gast- Gast
Hoeveel jaar staat er op je stagelul vermoorden? Wat een slappe zak zeg. Bluh. Voortplantverbod.
Gast- Gast
Reva schreef:Hoeveel jaar staat er op je stagelul vermoorden? Wat een slappe zak zeg. Bluh. Voortplantverbod.
Whahahahahaha
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Reva schreef:Hoeveel jaar staat er op je stagelul vermoorden? Wat een slappe zak zeg. Bluh. Voortplantverbod.
hahaha
Gast- Gast
Hahaha, wat is er gebeurd???
Snack a Jack- Prater
- Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Als je seks hebt met de rechter maar 2jaar
Wat vervelend Isabella, is het een nieuw bedrijf? Misschien duurt het dan allemaal eventjes met opstarten, het kinderziektes idee. Heb je binnekort een gesprek?
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Hij is gewoon dom en dat haat ik enorm. Gaat ie net vragen hoe ik het doe met naar de wc gaan. Dus ik begon een monoloog over richting de deur lopen, licht aan doen, broek los, zitten, uitlekken, afvegen, analyseren, leggingomhoog, jurkje weer recht etc etc. Ja sorry hoor maar domme vragen, ja.die bestaan, maken me agressief. Zegt ie ja maar dat bedoel ik niet... JOH. Ik bedoel als je afspraken hebt de hele dag.. De tering zeg...weet niet uit Wat voor ei jij komt gast maar doorgaans heeft iedereen een wc. Dus dan vraag je daar of je even kan lozen. Lamlul.
Gast- Gast
TNMN schreef:Reva schreef:Hoeveel jaar staat er op je stagelul vermoorden? Wat een slappe zak zeg. Bluh. Voortplantverbod.
Wat vervelend Isabella, is het een nieuw bedrijf? Misschien duurt het dan allemaal eventjes met opstarten, het kinderziektes idee. Heb je binnekort een gesprek?
Als het geen opa is vind ik het de overweging waard. Scheelt gezeik en kom ik ook nog aan mn trekken
Gast- Gast
Reva schreef:Hij is gewoon dom en dat haat ik enorm. Gaat ie net vragen hoe ik het doe met naar de wc gaan. Dus ik begon een monoloog over richting de deur lopen, licht aan doen, broek los, zitten, uitlekken, afvegen, analyseren, leggingomhoog, jurkje weer recht etc etc. Ja sorry hoor maar domme vragen, ja.die bestaan, maken me agressief. Zegt ie ja maar dat bedoel ik niet... JOH. Ik bedoel als je afspraken hebt de hele dag.. De tering zeg...weet niet uit Wat voor ei jij komt gast maar doorgaans heeft iedereen een wc. Dus dan vraag je daar of je even kan lozen. Lamlul.
wtf? Dat is echt heel raar! Daar zou ik me echt ongemakkelijk bij voelen.. Fijn dat jij nog zo kan reageren. Is hij je begeleider?
TNMN- Kletskop
Reva schreef:TNMN schreef:Reva schreef:Hoeveel jaar staat er op je stagelul vermoorden? Wat een slappe zak zeg. Bluh. Voortplantverbod.
Als het geen opa is vind ik het de overweging waard. Scheelt gezeik en kom ik ook nog aan mn trekken
Je weet wat ze zeggen, op een oude fiets..
TNMN- Kletskop
TNMN schreef:Reva schreef:Hij is gewoon dom en dat haat ik enorm. Gaat ie net vragen hoe ik het doe met naar de wc gaan. Dus ik begon een monoloog over richting de deur lopen, licht aan doen, broek los, zitten, uitlekken, afvegen, analyseren, leggingomhoog, jurkje weer recht etc etc. Ja sorry hoor maar domme vragen, ja.die bestaan, maken me agressief. Zegt ie ja maar dat bedoel ik niet... JOH. Ik bedoel als je afspraken hebt de hele dag.. De tering zeg...weet niet uit Wat voor ei jij komt gast maar doorgaans heeft iedereen een wc. Dus dan vraag je daar of je even kan lozen. Lamlul.
wtf? Dat is echt heel raar! Daar zou ik me echt ongemakkelijk bij voelen.. Fijn dat jij nog zo kan reageren. Is hij je begeleider?
Haha nee hij loopt bij mij stage. Moest plassen blijkbaar... Piemelhoofd.
Gast- Gast
TNMN schreef:Reva schreef:TNMN schreef:Reva schreef:Hoeveel jaar staat er op je stagelul vermoorden? Wat een slappe zak zeg. Bluh. Voortplantverbod.
Je weet wat ze zeggen, op een oude fiets..
Ik hoef niks meer te leren
Gast- Gast
Volgende keer zeg je gewoon zoiets als: 'o hebben ze jou dat niet verteld?' 'het is de bedoeling dat je overdag niks drinkt, toiletgang is niet toegestaan onder werktijd'
Gast- Gast
Dolores schreef:Volgende keer zeg je gewoon zoiets als: 'o hebben ze jou dat niet verteld?' 'het is de bedoeling dat je overdag niks drinkt, toiletgang is niet toegestaan onder werktijd'
Whahahaa
Gast- Gast
Pfffft nou niet helemaal. Ik had een half uurtje boodschappen gepland en dan een half uurtje thuis freubelen met alle etenswaren enzo. De wraps zijn nu in ieder geval allemaal klaar, ik moet ze alleen nog even snijden. Ik wilde vast het beslag voor de brownies klaarmaken maar daar had ik dus geen tijd meer voor Ik ben echt bang dat ik straks in tijdnood kom.
Laatst aangepast door Alex167 op do 17 maa 2011 - 1:57; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik vind dat je al heel veel hebt gedaan...
En het lijkt me normaal dat gasten eventjes moeten wachten en niet direct aan tafel gaan toch?
Waarschijnlijk is iedereen niet eens precies om zes uur daar... zullen wel meer mensen werken...
En het lijkt me normaal dat gasten eventjes moeten wachten en niet direct aan tafel gaan toch?
Waarschijnlijk is iedereen niet eens precies om zes uur daar... zullen wel meer mensen werken...
Gast- Gast
@Alex, krijg je eters? Wel gezellig toch?
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
@ Reva: lol, piemelhoofd. Als hij stage loopt dan zou ik 'm lekker negeren als hij van die rare opmerkingen maakt. Misschien probeert hij een gesprek op gang te brengen maar weet niet hoe.. en begint daarom over plassen.. ofzo?
@ Alex: ik had het niet meegekregen gister, maar heb je je vakantie al geboekt inmiddels?
@ Alex: ik had het niet meegekregen gister, maar heb je je vakantie al geboekt inmiddels?
TNMN- Kletskop
ik zal je een schop tegen je kont geven dat je terug de keuken induikt, goed? Of ben je zo forumverslaaft
Gast- Gast
Lily schreef:ik zal je een schop tegen je kont geven dat je terug de keuken induikt, goed? Of ben je zo forumverslaaft
Heb je het nou tegen mij?
Ik ben wel erg forumverslaafd, maar ik zit nu op mijn werk. Dat is de voornaamste reden dat ik niet zo best de keuken in kan thuis.
Gast- Gast
Reva schreef:En er is zeker geen kans dat je iets eerder naar huis kan?
Nee, ik ben vanaf 15.00 uur alleen (op de makelaar na en hij gaat echt geen telefoontjes aannemen).
Gast- Gast
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: